[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 04 Paź 2018, 11:34

Za trudny? Był taki moment rok-dwa temu gdzie przechodziłem Misery bez jednej śmierci. Wystarczy wiedzieć na co się piszemy.

Zwyczajne mutanty? Hyc na kamień. Ludzcy przeciwnicy? "Q" i "E" przy rogach osłon, szybkie zmiany pozycji żeby nie oberwać ananasem i każdy padał.

Żelazny las i Fabryka Jupiter? Jakakolwiek broń z celownikiem optycznym.

Do tej pory pamiętam ścieżkę Zwiadowcy do sukcesu:

Zaczynasz koło oczyszczalni ścieków, idziesz do Skadowska po drodze zbierając schowki. Bierzesz questy i idziesz wykonać ten z "dziwnym" światłem, które okazuje się być artefaktem. Następnie do Tartaku, tam na ciągniku jest obrzyn, rozwalasz zombiaki, idziesz do pierwszego helikoptera, badasz go i zgarniasz rzeczy ze skrzynki obok. Później do Sosnodębu i wykonujesz Quest z Pijawkami. Pierwszą zabijasz z Głuszcem, a przez otwór wrzucasz granat, który rozwala dwie na dole. Przechodzisz przez podziemia i z martwych stalkerów zabierasz jedną broń, najlepiej z celownikiem optycznym. Nie ważne w jakim stanie jest broń, wystrzeli chociaż jeden pocisk, zatnie się, przeładujesz i znowu wystrzeli chociaż jeden. Wracasz do Skadowska z fantami, sprzedajesz je, kupujesz trochę amunicji do broni, którą przywlokłeś i idziesz do Żelaznego Lasu. W pierwszym dniu będzie tam kilka snorków, zombiaków, kontroler i Poltergeist. Te dwa ostatnie osobniki rozwalasz z odległości, zbierasz fanty, badasz helikopter. Powrót do Skadowska i robisz Quest z Szewczenką. Do tej pory powinieneś mieć kasy na najlepszy pancerz bojowy dla zwiadowcy, czyli ten mocniejszy płaszcz (Z trzeciej osoby wygląda jak zwykły płaszcz bandytów, ale z kamizelką kuloodporną). Kombinezon ma niemalże identyczne właściwości ochronne jak reszta średnich pancerzy, ale jest wygodniejszy i lżejszy, więc lepiej pasuje do Zwiadowcy. Jedyny minus to to, że musisz nosić kilka tubek kleju i taśmy, żeby go naprawiać na bieżąco. Robisz drugi Quest z bandytami, na początek, od razu po cut-scence rzucasz granat do środka, resztki dobijasz. Bierzesz fanty i PDA Morgana, fanty sprzedajesz i lecisz do Janowa. Tam oddajesz PDA jednej frakcji, robisz Questy. Zbierasz kasę na M4A1 i celownik optyczny, kupujesz i już masz sprzęt którym można wszystko zawojować.

Misery wydaje się trudne, ale tylko z pozoru. Jak się pozna wszystkie mechaniki to nie ma z tym problemu.

Dead Air z kolei... Nieprzewidywalny.

Za ten post Pilot otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 20:25
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez HuczuL w 04 Paź 2018, 16:52

<ciach>

Zaskoczyłeś mnie i widać że jestem prawdziwy Weterna jeśli chodzi o Misery.

Uwagi moderatora:

chłopie... po co to cytowanie? poprawione
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.

Za ten post HuczuL otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 10 Paź 2018, 19:03

Witaj Pilot!! Dziękuję za "Dead Air" :kotek: Klimat fantastyczny. Teraz trochę muszę zapomnieć o Misery, by za pół roku do niej wrócić :E
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 17 Gru 2024, 17:17
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 14 Paź 2018, 10:20

Ja w wolnych chwilach zagrywam się w Dead Air od jakichś 2 miesięcy. Podłubałem nieco w plikach, pododawałem niektóre rzeczy z addonów i muszę powiedzieć, że jest to bezapelacyjnie najlepszy Stalker jaki wpadł w moje łapska.
Zmiany które wprowadziłem:
- nieco zwiększona prędkość poruszania się,
- brak "blackout'ów" przy używaniu, apteczek i innych gadżetów,
- naprawiony Svarog i asortyment handlarza wojska ( nie ulegał zmianie po dostarczeniu dokumentów),
- zmieniony nieco asortyment handlarzy, ale bez drastycznych zmian,
- usunąłem kółko celowania gdy nie używamy broni,
- obniżyłem głośność deszczu - strasznie walił po uszach,
- dodałem "open scopes" dla celowników optycznych, plus ogarnąłem małe błędy w zoomach niektórych broni,
- jest opcja szybkiej podróży, ale tylko w odkryte wcześniej miejsca,
- dodałem do gry Sr-25, jest też dostępny u niektórych handlarzy po spełnieniu odp. warunków, istnieje też szansa na znalezienie go przy NPC's,
- plus inne mniejsze pierdolety.

Ogólnie mam moda oblatanego, nawet chciałem go dodać, ale bałem się że szefostwo go sklasyfikuje jako CoC albo że coś zrobię nie halo. Jak ktoś ma jakieś pytania co do DA walić śmiało. Jak ktoś chce gamedatę z moimi zmianami dawać maila na PW - podeślę spakowaną.

Albo link: http://www.mediafire.com/file/irsuqzy0p ... ta.7z/file

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive _zapalony.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 14 Paź 2018, 20:14

Dead Air powiadacie??? Hmm, miałem pobrać ale...



więc nie wiem czy chcę :pogarda:
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 23 Lis 2024, 06:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 14 Paź 2018, 21:14

Nikt Waśmościowi nie każe toćba :P . Ten łepek nagrywa śmieszne filmiki o wielu grach i modach. Co do DA to ma on kilka nowych ficzerów:
- szybki cios nożem ( extra button),
- przecieranie szybki ręką, krople deszczu osadzają się na niej gdy pada,
- mapy i zestawy do ich tworzenia po ich użyciu odsłaniają anomalie na mapie,
- j.w. tyle, że pamiętniki odblokowują schowki,
- zippo, świecący patyk fluororescencyjny jako alternatywa dla latarki, do tego patyka jak i latarni olejowej można używać stacjonarnie do podświetlania konkretnego miejsca,
- zapałki podpalają ogniska, część żarówek daje się zbić, szafki można otwierać nożem lub strzelając,
- system perków i innych ułatwiaczy przy rozpoczęciu gry,
- broń sieczna, oprócz noża jest: młotek, siekiera czy łom :),
- okno na plecak ( kilka rodzajów ), ew na butlę z tlenem,
- system tworzenia przedmiotów i medykamentów za pomocą narzędzi.

Co do filmu i niestrzelających bandytów - to są neutralni; wszystko zależy od naszych decyzji i poczynań.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 15 Paź 2018, 20:27

Najkrócej Dead Air można opisać jako wariacja na temat Call of Misery, ale bardziej rozwinięta.

Zawsze zaczynamy jako samotnik w wiosce kotów, na początku wybieramy "perki", jedne dają jakieś tam dodatkowe bonusy jak mniejsza utrata zdrowia spowodowana jedzeniem mięsa mutantów, albo więcej sprzętu na początek.
Może "więcej" sprzętu to nie odpowiednie słowo, jakiekolwiek przedmioty z jakimi zaczynamy bez perków to jakiś zaostrzony kawałek blachy i to urządzenie na baterie.

Większość frakcji jest neutralna dopóki nie zaczniemy z nimi walczyć, nawet bandyci są opcją do "zaprzyjaźnienia".
Mutanty Psioniczne nie są tak upierdliwe jak w Misery, nie tworzą wokół siebie pola, które zabija momentalnie.
Zona zmieniła się od czasów Zewu Prypeci, Monolit reaktywował Mózgozwęglacz i odbił, albo zwyczajnie wyczyścił kilka lokacji, więc nie powinniśmy się spodziewać tych samych obozowisk za radarem.

Sidorowicz nie sprzedaje od początku broni z obawy o to, że byle kot mógłby rozpocząć wojnę z wojskiem, a ci przestaliby ignorować pobliską wioskę. Lepszy sprzęt można kupić tylko głębiej w Zonie po ponownej dezaktywacji Mózgozwęglacza.

Postaci znane z poprzednich części przechadzają się po lokacjach i da się nawet spotkać Striełoka, choć nie mówi nic ciekawego.

Otrzymujemy dodatkowy slot dedykowany na pistolet, oraz plecak. W zależności od plecaka i kombinezonu możemy nieść więcej, bardziej pojemne psują się szybciej itp. Nowy detektor, który choć w założeniu ma być gorszy od "Echo", to i tak jest fajnym smaczkiem. Narzędzia, które zazwyczaj nosimy technikom, teraz pozwalają nam skorzystać z systemu "craftingu", który pozwala wytworzyć sporo użytecznych rzeczy ze śmieci, które oferowało już same Misery.

Mod jest tak stabilny jak "czysty" Call of Chernobyl.

Jedyne co mi się osobiście nie podobało to pozmieniane właściwości artefaktów, które nie pasują do opisów, jak i do źródeł ich powstania, ani "logiki" (Artefakt, który zwiększa ochronę przed promieniowaniem, sam promieniuje).

Polecam koniecznie, ale z addonami na jeszcze więcej broni i kombinezonów, szczególnie ten na kombinezony. Choć są one trochę słabo zbalansowane.

Za ten post Pilot otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 20:25
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez elseve w 02 Lis 2018, 22:05

Cześć!

To (niestety) znowu ja… Tym razem mój problem dotyczy modu Misery.

Zainstalowałem pudełkowy Zew Prypeci, wzbogaciłem o patch 1.6.02 i wszystko elegancko gra i buczy. Następnie ściągnąłem mod Misery v.2.2.1. Rozpakowałem, zainstalowałem zgodnie z instrukcją (poziom „Rookie”, pozostałe wszystko jako „default”) i… Niestety, gra się zwyczajnie nie odpala. Po kliknięciu na ikonę Zewu Prypeci pojawia się na kilka sekund czarny ekran po czym z powrotem mam tapetę windows’a.
Co to może być? Za wszelkie porady serdecznie dziękuję.
elseve
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 08 Paź 2018, 12:16
Ostatnio był: 29 Paź 2018, 18:33
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 02 Lis 2018, 22:49

Paaanie, ale loga pan dej, bo tak to se możemy gdybać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez elseve w 03 Lis 2018, 14:14

Ale jak owego "loga" zobaczyć? Skąd to wziąć?
Pytam, bom mało informatycznie kumaty. Jak to wyświetlić o co pytacie? Klikam na ikonę gry - czarny ekran a po chwili zwykła tapeta programu...
Pzdr.
elseve
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 08 Paź 2018, 12:16
Ostatnio był: 29 Paź 2018, 18:33
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez tom3kb w 03 Lis 2018, 14:29

@up
To sobie scroluj strone na samą górę i przeczytaj to co jest na oczojebnym pomarańczowym tle w ramce.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 549
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 25 Lis 2024, 21:15
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 93

Re: [MISERY]

Postprzez Fanatyk783 w 21 Lis 2018, 01:17

Mam pytanie dlaczego w wersji misery 2.2.1 na klasie szturmowca jest większość broni szturmowych z mierną obsługą w poprzednich wersjach tak nie było pobierałem z kilku źródeł moda i instalowałem go i jest za każdym razem tak samo
Fanatyk783
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Lis 2018, 01:01
Ostatnio był: 29 Lis 2018, 18:32
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości