atikabubu napisał(a):Gówno w dupie a nie wpis do rejestru.
Wave napisał(a):Akinaro, za sianie głupot nie pochwalo. Dead Air nie wymaga żadnego wpisu do rejestru. Nie mam CoP, a mam Dead Air i działa bez niczego, w końcu to ruski mod.
[error]Expression : SG
[error]Function : CRender::model_CreateParticles
[error]File : r3.cpp
[error]Line : 567
[error]Description : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments : industrial_particles\weapon_smoke
stack trace:
0023:00B63813 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:0613A46F luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::constructor_dispatcher()
0023:6255266D lua51.dll
0023:62557246 lua51.dll, lua_pcall()
0023:0ACE20F3 xrGame.dll, CDialogHolder::OnFrame()
0023:0AB9B84A xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:00453BCB xrEngine.exe, CInput::OnFrame()
0023:0040F17A xrEngine.exe, CRenderDevice::message_loop()
0023:0040F23D xrEngine.exe, CRenderDevice::Run()
0023:0045EBDD xrEngine.exe, InitSound2()
0023:0045F363 xrEngine.exe, InitSound2()
0023:0045F466 xrEngine.exe, InitSound2()
0023:0046B1A3 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal()
0023:766F8484 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
0023:7772305A ntdll.dll, RtlValidSecurityDescriptor()
0023:7772302A ntdll.dll, RtlValidSecurityDescriptor()
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość