Zwinny napisał(a):Akurat w czystym cocu nie wiem po co zwiększać udźwig, wystarczy zdobyć detektor weless i założyć złote rybki których jest w anomaliach od groma
To jest jak z ustawianiem obrażeń.
Ja preferuje balans 1:1 czyli ja dostaje w głowę, ginę. przeciwnik dostaje w głowę, ginie. Dostaje w klatę? ledwo dycham, przeciwnik dostaje w klatę? ledwo dycha. itd
Jedynie naprawdę ciężkie pancerze albo dobrze zmodyfikowane jako-tako ochronią cię jednak nie zatrzymają krwawienia
Inni wolą gąbki Misery, gdzie balans wynosi jakoś 1:10 czyli przeciwnik łapie na klatę cały magazynek i nic, a ty dostajesz z wiatrówki w buty i umierasz albo wykrwawiasz się jak świnia w rzeźni.
Jeszcze inni wolą balans 10:1 gdzie ty jesteś panem i władcą a inni giną na sam twój widok...
Więc wszystko zależy od ustawień. Ja na przykład w życiu bym nie poświęcił dwóch slotów na złote rybki tylko dla kilu kilogramów. standardowe 50-60 kg to jest najlepszy balans między realnością a przyjemnością z gry.
Jednak nie zmienia to faktu, że problem z udzwigiem jest spowodowany kilkoma dziwnymi ustawieniami w wadze przedmiotów i broni. Gdzie np harmonijka waży 350 gramów, chleb waży pół kilo, niby ok, ale sam często robię domowy chleb i bochenek wielkości ok 25x20x10cm czyli dosyć spory bochen waży 550g i nie wydaje mi się by Stalker taszczył cały tak bochen ze sobą, zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że domowej roboty chleb jest o wiele bardziej sycący i daje o wiele więcej energii niż typowy zapychacz z biedronki. Więc raczej to była by typowa buła a nie chleb, a przeciętna waga chleba ala mała bagietka to ok 200-250g niby mało ale mogę zapewnić ze taki chleb da sporo energii i jest bardziej realny w świecie stalkera...
O połowie kilograma kiełbasy nie wspomnę(balans waga=wartość energetyczna jest po prostu dziwaczna) bo to powinno być pętko kiełbasy 280g co i tak da ci dobre 1200kcal no bo kto tachał by ze sobą tyle kiełbachy xD
Inne wagi są mniej dziwaczne ale "dodaj gram do grama" i wychodzi że stalker technicznie dźwiga 150Kg -_-