Witam.
Ostatnimi czasy bawie się troche z teksturami celowników optycznych. Wzoruje się na teksturach typu Gonomus, aczkolwiek dąże do uzyskania bardziej realistycznego efektu.
Problem mój jest taki, iż chciałbym jakoś rozmazać obszar poza obrębem celownika (zakreskowane na zdjęciu poniżej), ale tworzenie takiego efektu jako tekstura nie koniecznie daje dobry efekt (jak widać na zdjęciach niżej), jakieś delikatne rozmazanie może jest, ale narzuca to też ogólnie odcień czerni na wszystko.
Pytanie mam takie, czy jest możliwość uzyskać lepszy efekt takiego typowego rozmazania poprzez samą teksture czy nie ?
A jeśli nie to czy można coś takiego osiągnąć poprzez jakieś shadery, efekty cokolwiek ?
Chciałbym osiągnąć efekt jak najbardziej zbliżony do tego jaki jest w modyfikacji do BF2 - Project Reality (zdjęcie poniżej).
W razie gdyby zdjęcia się nie załadowały:
https://www.mediafire.com/folder/i635qcru0wyb3/Scopes_wip