Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Junxunio, może opisz co to tworzysz, bo po screenach widzę raczej, że to zwyczajny zlepek paczki NPCów i broni z jakiegoś stcopa i poza tym nic więcej.
Just playing around with SDL.
Making unusual shapes and a little tonned fractals by powerful tool called Photoshop. ;)
Wave napisał(a):Junxunio, może opisz co to tworzysz
Paczka zawiera pokaźny arsenał broni (Gulash), nowe zadania (Quest Pack by Dr.X), Nowe modele NPC'ów (HD Model pack) jak i nowe pancerze i hełmy (Outfit mod). W paczce ponadto jest jesień (Autumn Winds) oraz jesienna wersja AF3 (CoC Misery Atmosfer Edition) co więcej w paczce, Itemsoup (Nowe przedmioty, medykamenty), Nowe artefakty + nowe particle. Paczka jest cały czas rozwijana.
Zmienia on tylko grafiki trawy w każdym poziomie na bardziej puszyste i cieplutkie :]
W przyszłym updacie będzie korekcja kolorów, bo w tej chwili dodałem wersje które mogą się gryźć trochę ze standardowymi teksturami ziemi, bo jak sklejałem do kupy ten dodatek to zapomniałem że mam własne tekstury które są odrobinę ciemniejsze -_-
Oczywiście w normalnym CoC zmieniamy dwa ustawienia w konsoli by trawa była gęstsza(pamiętajmy że mniejsza wartość: więcej trawy): r_details_density 0.25 r_details_radius 64 Te ustawienia działają bez żadnych zacinek nawet na laptopie więc każdy może się cieszyć puszystym zielonym gąszczem
No i problemy welcome to. Więc tak - wrzuciłem sobie takie mody jak: Absolute Nature Redux, Structures Redux i Autumn Winds. I co się dzieje? Ano, w Janowie nie ma ani Hawajczyka, ani Azota. Nie ma nikogo, poza randomowymi stalkerami. Chcąc zacząć grać na nowo, na Skadowsku pojawiam się... na Janowie! A dokładniej x metrów pod mapą, nie mogąc się ruszyć, jedynie schodząc jeszcze niżej. Co tu jest nie tak? Poza tymi modami, jest jeszcze wgrane Radios Galore i łatka pozwalająca handlować bardziej uszkodzonymi towarami. A, są jeszcze wgrane OWR i mod na większą ilość pancerzy, ale wcześniej z tym grałem i działało. A teraz kupa.
EDYTA: Mam wgraną paczkę z Arsenal Overhaul 3, a nie OWR.
Mila napisał(a):No i problemy welcome to. Więc tak - wrzuciłem sobie takie mody jak: Absolute Nature Redux, Structures Redux i Autumn Winds. I co się dzieje? Ano, w Janowie nie ma ani Hawajczyka, ani Azota. Nie ma nikogo, poza randomowymi stalkerami. Chcąc zacząć grać na nowo, na Skadowsku pojawiam się... na Janowie! A dokładniej x metrów pod mapą, nie mogąc się ruszyć, jedynie schodząc jeszcze niżej. Co tu jest nie tak? Poza tymi modami, jest jeszcze wgrane Radios Galore i łatka pozwalająca handlować bardziej uszkodzonymi towarami. A, są jeszcze wgrane OWR i mod na większą ilość pancerzy, ale wcześniej z tym grałem i działało. A teraz kupa.
EDYTA: Mam wgraną paczkę z Arsenal Overhaul 3, a nie OWR.
Szczerze To AO3 dla CoC jest strasznie zbugowany, miałem podobne problemy nawet gdy to był jedyny mod na czystym CoCu
A potem po instalacji tego wszystkiego RĘCZNIE, zmieniam ustawienia by mozna było sprzedawać uszkodzone bronie, by gracz niżej kucał i by zombie nie miało celności lepszej niż sam gracz. Mogę szczerze powiedzieć że większość problemów jest spowodowana właśnie tymi małymi modami te mody zmieniają jedną linijkę kodu w jednym pliku i przez brak kompatybilności z innymi modami sypią stalkera jak śnieg w wigilie.
Dla tego ręcznie zmień te linijki kodu:
By kupcy kupowali uszkodzone bronie Pliki w gamedata\configs\misc\trade Szukaj na samym początku linijki: "buy_item_condition_factor" i zmień jej wartość na np: 0.5 Zmień tę wartość w każdym pliku w tym folderze.
By Gracz kucał niżej Plik actor.ltx w gamedata\configs\creatures Szukaj na początku linijki: "ph_box0" I podmień wszytkie ph_box na to:
By Zombie nie miało celności snajpera Plik m_stalker_zombied/ltx w gamedata\configs\creatures Zamień jego zawartość na to:
:
[stalker_zombied_vision_free] min_view_distance = 0.4 ; min range of cone based on eye_range max_view_distance = 0.7 ; max range of cone based on eye_range visibility_threshold = 40 ;Threshold in which object becomes visible based on factors always_visible_distance = 0 ;Distance object is always considered visible (float) time_quant = 0.005 ;step increment to for sight calculations decrease_value = 0.1 ;Decrease over time to overall threshold velocity_factor = 0.6 ;Higher value = greater bonus to detection speed when target is moving (depended on movement speed) luminocity_factor = 0.8 ;Low value = easier to see at night transparency_threshold = 0.3 ;Low value = easier to see through objects still_visible_time = 0 ;The time (milliseconds) that the object is still considered visible , even if it is not in the frustum (u32)
[stalker_zombied_vision_danger] min_view_distance = 0.4 ; min range of cone based on eye_range max_view_distance = 1.0 ; max range of cone based on eye_range visibility_threshold = 40 ;Threshold in which object becomes visible based on factors always_visible_distance = 0 ;Distance object is always considered visible (float) time_quant = 0.0055 ;step increment to for sight calculations decrease_value = 0.1 ;Decrease over time to overall threshold velocity_factor = 1.0 ;Higher value = greater bonus to detection speed when target is moving (depended on movement speed) luminocity_factor = 0.8 ;Low value = easier to see at night transparency_threshold = 0.3 ;Low value = easier to see through objects (if greater then 1 then enemies are blind) still_visible_time = 0 ;The time (milliseconds) that the object is still considered visible , even if it is not in the frustum (u32)
[stalker_zombied_condition] satiety_v = 0.00001 ;скорость уменьшения сытости со временем radiation_v = 0.0001 ;скорость уменьшения радиации satiety_power_v = 0.0005 ;увеличение силы при уменьшении сытости satiety_health_v = 0.001 ;увеличение здоровья при уменьшении сытости satiety_critical = 0.0 ;критическое значения сытости (в процентах от 0..1) когда здоровье начианает уменьшаться radiation_health_v = 0.001 ;уменьшение здоровья при воздействии радиации morale_v = 0.0001 ;скорость восстановления морали health_hit_part = 1.0 ;процент хита, уходящий на отнимание здоровья power_hit_part = 0.0 ;процент хита, уходящий на отнимание силы psy_health_v = 0.1 ;скорость восстановления psy-здоровья health_restore_v = 0.001 ;скорость восстановления здоровья
sleep_health = 1.0 ;коэффициенты скоростей изменения параметров во время сна sleep_power = 1.0 sleep_satiety = 1.0 sleep_radiation = 1.0 sleep_psy_health = 1.0
Czterdzieści pięć stopni? Czy one są w stanie trafić coś oprócz swego współbratymca podczas szarży na gracza? U mnie są ustawione od 15 do 28 stopni i na 40 metrów zabicie rodenta zajęło by im 2 lata.
Możliwe że trochę przesadzone są te kąty, ale gdy gram na Master, szczerze zombie strzelają tak samo jak w normalnym CoP, nie wydają się tak niecelne. Gdy jest się mniej więcej 50-80m od nich spokojnie potrafią wpakować cały magazynek w gracza.
Poza tym daje to fajny efekt(bo fov tez jest zmniejszony), bo zombie nie zaczyna strzelać w ciebie z połowy mapy, a gdy zombie nie strzela, w zasadzie go nie widać, więc cholernie często dosłownie wpada się na nich w krzakach czy wychodząc z za rogu...
Co do Brodacza, to technicznie on prowadzi Bar, sprzedaje czasami żarcie ale głównie artefakty. Ale na górze jest Owl i on skupuje cały sprzęt i broń, więc nie jest źle.