Azot napisał(a):3. Jak wpływa zmiana wartości "Czynnika populacji" na postacie w grze? Czym różni się ustawienia tej wartości np z 0.5 na 1? Podwaja ilość występujących postaci?
Każdy smart_terrain (obóz), który spawnuje NPC/mutanty ma maksymalną wartość zespawnowanych oddziałów. Po osiągnięciu maksymalnej wartości nie pojawi się kolejny dopóki nie zginie jeden z tych obecnie zespawnowanych.
Powiedzmy, że obóz ma maksymalną ilość spawnu ustawioną na 4. Po zastosowaniu mnożnika 1.25 będzie to 5 (4*1.25). Wyniki zawsze zaokrąglane są do liczb całkowitych.
TL;DR Więcej wszystkiego.
Azot napisał(a):4. Jest możliwość z okna komend "~" aktywować ficzery typu nieśmiertelność czy nieograniczona ilość gotówki?
Trzeba dopisać "-dbg" do skrótu. PPM na skrót, właściwości i w
elemencie docelowym po ścieżce dopisz
-dbg (spacja po "...").
Powinno wyglądać tak: "ścieżka" -dbg
Azot napisał(a):5. To że niekiedy nasi towarzysze dopiero po dobrej chwili reagują na strzały oddawane w ich kierunku to powszechny błąd?
W ostatnich patchach ktoś namieszał coś z priorytetami NPC. Teraz zignorują nawet przeciwnika stojącego 5 metrów obok żeby przeszukać zwłoki.