[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 29 Sty 2017, 10:07

Sgm-ów do Zewu jest tyle wersji, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Możesz sprawdzić jeszcze Jenot albo Geonezis ja w nie nawet na słabych kompach grałem.
Pamiętam chyba jeszcze wersje o nazwach SNAJPER i chyba DEZERTER ale w nie nie grałem, one też tam w grafice chyba mocno mięszały, w giwerach itp też.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 29 Sty 2017, 10:47

No to jak wersja bez żadnych modów graficznych, paczek z bronią i zadaniami ma działać gorzej niż wersje rozbuchane do granic możliwości? Chyba, że wy coś popsuliście, bo od was to pobierałem :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 29 Sty 2017, 12:42

Przecież nikt nie mówił, że wersje odpicowane graficznie będą chodzić lepiej niż czysty SGM, a jak z takim masz problemy to widać twój komp to inwalida :D
Pisałem tylko, że każdy może zobaczyć sobie jaki mu najlepiej chodzi, bo mody graficzne nie są sobie równe.

Wiem, że żartujesz bo jak można popsuć wersję "u nas" jak to wszystko to te same sgm, powrzucane najwyżej na różne hostingi :)
Jedyne co to sobie możesz spolszczenia tekstów dorzucić, a zmiana języka moda ma wielki wpływ na jego płyność :P
Zawsze możesz spróbować grać po rosyjsku jeśli chcesz sprawdzić czy to doda ci płynności. ;)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 29 Sty 2017, 16:17

tom3kb napisał(a):Przecież nikt nie mówił, że wersje odpicowane graficznie będą chodzić lepiej niż czysty SGM

Ty tak stwierdziłeś.
tom3kb napisał(a):Możesz sprawdzić jeszcze Jenot albo Geonezis ja w nie nawet na słabych kompach grałem.

A trudno mieć jeszcze mniejsze wymagania ode mnie, skoro dla mnie Stalker w 15 FPS jest grywalny :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 29 Sty 2017, 17:00

Ale to się odnosiło do posta @Gulasha i tego SGM "odpicowanego" co linka z moddb wrzucił Cromm na poprzedniej stronie, fakt mogłem lepiej napisać. ;)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 29 Sty 2017, 17:29

Nie chodziło mi o płynność gry tylko o to co zmienia najnowsza wersja. Kilka lokacji. Setki przeciwników a poza tym nic nowego. Najbardziej wkurzyło mnie to że po kilku godzinach grania nie mogłem żadnego sejwa wczytać. Na każdym crash. Nic w plikach nie zmieniłem. To nie ma nic do płynności
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 29 Sty 2017, 17:42

Pewnie zwalił ci się jakiś save, grałeś z błędem bo nie zauważyłeś no bo w sumie jak :)
Nadpisywałeś kolejne save-y z tym błędem w grze no i się wkopałeś.
Podobał mi się patent chyba z OP-2 jak w trakcie gry trafiał się jakiś krytyczny błąd to na ekranie pojawiał się wielki czerwony komunikat ACHTUNG i komunikat błędu oraz info żeby skasować ostatniego save-a wczytać poprzedniego.
Parę razy uratowało mnie to przed uwaleniem moda :)

W sgm setki przeciwników? o_0 Przesadzasz.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 29 Sty 2017, 18:42

Może być. Ja zawsze gram na jednym zapisie. Moja taktyka z SGM czy nie to zaraz na początku oblecieć anomalie i zamówić Lynxa. A w Kordonie to lipa heh. Jak nie bandyci z budynków walą to anomalii grawitacyjnych od cholery. Także wracam do wersji 1.6. I z niecierpliwością będę zabijał Alfę aż znajdę Barreta. Heh :D
Headshot z rana jak śmietana

Za ten post Gulash90 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dorian.
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 29 Sty 2017, 19:26

Granie w stalkera na jednym zapisie i pewnie quick savie jeszcze, sam się prosisz o problemy :D

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gulash90.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gulash90 w 30 Sty 2017, 05:33

No i wykrakałeś. Poszedłem na Janow. Zrobiłem zapis. Po 8 minutach na innym slocie. Po 2 quicksave i żadnego nie mogę wczytać! Wypas :(
Headshot z rana jak śmietana
Awatar użytkownika
Gulash90
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Sie 2016, 16:43
Ostatnio był: 17 Sty 2018, 18:30
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 30 Sty 2017, 07:07

Nie wiem co się dzieje. Ja jak gram to mam powiedzmy z 10 zapisów. Nie nadpisuję wszystkich co chwilę. Powiedzmy zrobiłem kilka questów to robiłem zapisy na sejwach np 1-5, jak wszysystko jest cacy to np następnych kilka zadań na 6-10. Jak wszystko gra to potem znowu zmiana. Jeśli coś by się popsulo to mam sporo dobrych sejwów do wyboru.
A masz jakieś komunikaty błędów w logu?
To chodzi o tą wersję z moddb wciąż? Sporo w nią grałem zanim przerzuciłdm się na polskie wersje sgmów i takich problemów nie miałem.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 19:23
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 30 Sty 2017, 12:51

A ja zawsze grałem na szybkim zapisie i nigdy niczego nie straciłem. Tak to jest pozostawiać ludzi z własną inteligencją :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości