przez Pangia w 17 Sty 2017, 17:58
@ZiomB – nie będzie, bo w buildach i SoC-u teksturka rękawów była jedna i rzeczywiście była to tekstura w formacie .dds, którą można było łatwo edytować bez jakichś wymyślnych narzędzi. W kolejnych wersjach X-Raya uzależniono wygląd rąk od kombinezonu, przez co owszem, nadal możesz podmienić jej teksturę… ale musisz to zrobić bezpośrednio w modelu ręki, bo każdy kombinezon odwołuje się do innego modelu ręki (w sekcji jest to
player_hud_section, a same ręce są w meshes/dynamics/weapons/wpn_hand) , z odpowiednią teksturą kombinezonu i tak samo chyba jeszcze animacje rąk przy broni się tam też angażują w temat. Więc potrzebujesz czegoś do obróbki modeli i jeszcze czegoś, co zdoła to przekonwertować do .ogf. Chyba, że dezowory wezmą starą teksturę i użyją jej do któregoś z kombinezonów (np. kombinezonu stalkera) – wtedy dla zaspokojenia swoich potrzeb mógłbyś grać wyłącznie tym jednym kombinezonem.
Pytanie tylko, czy ich to w ogóle obchodzi, że ktoś tam chce jakieś stare ręce sprzed 15 lat
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!