Witam,
chciałbym użyć #include do pliku, który jest 2 foldery wstecz.
Chwilowo mam to, ale wywala że nie może go znaleźć.
gamedata\configs\scripts\agroprom\smart\agr_smart_terrain_1_2.ltx
#include "..\..\respawnrates.ltx"
[smart_terrain]:respawn_med
squad_id = 1
max_population = 3
respawn_params = respawn@agr_smart_terrain_1_2
[respawn@agr_smart_terrain_1_2]
spawn_snork
[spawn_snork]
spawn_squads = simulation_snork
spawn_num = 1
gamedata\configs\scripts\respawnrates.ltx
[respawn_low]
respawn_idle = 900000
[respawn_med]
respawn_idle = 600000
[respawn_high]
respawn_idle = 300000
[respawn_ultra]
respawn_idle = 120000
Inaczej:
-gamedata
--configs
---scripts
----respawnrates.ltx (chcemy żeby #include załadowało ten plik)
----agroprom
-----smart
------agr_smart_terrain_1_2.ltx (jesteśmy tu)
1. Czy jest w ogóle możliwe użycie #include w taki sposób w naszym ukochanym X-Rayu/C++?
2. Jeśli tak, to jak?