[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 04 Paź 2016, 15:43

@up Powodzenia :) Ja idę szukać innych. Pozdrawiam. ;)
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 04 Paź 2016, 17:10

To są jeszcze inne?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 04 Paź 2016, 17:36

Są 3 na Zatonie z tego co pamiętam. Po jednym na każdą klasę. Nie wiem tylko czy się nie spawnują w zależności od tego z jaką klasą zaczniemy grę.
Na jutiubie można znaleźć filmiki z lokalizacją.

Współrzędne:

-421.7416, 23.9525, 506.3403
-223.9359, 6.7535, 466.8583
-454.9893, 17.7886, 390.6782
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 04 Paź 2016, 17:39, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 04 Paź 2016, 17:38

Już widzę, na początku gry w menu dodajcie jakiś napis troll typu "Znajdź je wszystkie". I początkujący by pomyślał że chodzi o artefakty, więc śmiało przystąpcie do tego w misery 2.2



Ps. nienawidzę siebie. Kiedyś wpadłem na perfekcyjny pomysł, a nawet dwa, co można by było dodać do misery, i zapomniałem. Tak sobie wtedy myślałem, że to idealny pomysł, a jednak nie, przepraszam, zawiodłem was :C
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez stalker_ w 04 Paź 2016, 20:41

Czy jest jakiś artefakt usuwający promieniowanie? Chodze po anomaliach i szukam, a może po prostu nie ma? Wartość znalezionych artefaktów 10 tys, a naprawa kombinezonu 30 tys... Do kitu z tymi artefaktami. Na co jakieś leczenie ran skoro przy takim poziomie trudności byle co nas zabija i trzeba wczytywać od nowa.
Wywala mnie do pulpitu w żelaznym lesie. Podchodzę od różnych stron i lipa...
stalker_
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 23 Wrz 2016, 20:41
Ostatnio był: 14 Paź 2016, 17:47
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 04 Paź 2016, 21:02

Niestety, ale nie ma. Ogólnie to w MISERY nie opłaca się nosić artefaktów. A najlepiej to zarabiać na mięsie, i loocie z najemników. Piszę to na serio. Co do wylotów, to pokaż LOG-a.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 04 Paź 2016, 23:25

Jeżeli chodzi o promieniowanie, to każdy artefakt w Misery wydziela swoje siwerty. Do usuwania tego promieniowania są specjalne pojemniki na artefakty, które można właściwie zakupić u każdego handlarza - wkładasz do pojemnika artefakt i zakładasz pojemnik z artem na pas. Niestety, artefakty ważą ogólnie bardzo dużo, a pojemnik jeszcze drugie tyle. Przy moim stylu gry (priorytet to możliwość przynajmniej krótkotrwałego sprintu, im dłużej, tym lepiej - praktycznie jedyna rzecz mogąca uratować gracza przed śmiercią) tachanie 10kg artu zwiększającego kondycję o mały ułamek jest niedopuszczalne, a "parametry" pozostałych artefaktów też nie są lepsze. Z tego, co słyszałem, jedynymi artefaktami w Misery wartymi noszenia są Płomień i Oko.

Naprawa kombinezonu? U technika stracisz majątek - lepiej zbieraj/kupuj u Brodacza zestawy naprawcze do kombinezonów i używaj ich (razem z jakimiś dodatkowymi elementami ekwipunku, typowymi "śmieciami", pozwalają zwiększyć ilość procent naprawy na zużyty zestaw). Znaleźć można trochę w nowych, dodanych przez Misery schowkach, oraz w ekwipunku co bardziej kasiastych przeciwników - Wolność, Powinność, najemnicy.
A tak w ogóle to odradzam chodzenie na anomalie zanim nie zorganizujesz sobie kombinezonu Ekolog. Ma on właściwie całkowitą odporność na "tła" anomalii, a jak nie będziesz za bardzo nimi obrywał, to jego zużycie będzie znikome. Po prostu wychodzisz, zbierasz arty, a później wracasz i owijasz kombinezon tu i tam taśmą klejącą - wychodzi dość tanio. Tylko trzeba pamiętać, żeby za bardzo tego kombinezonu nie zjechać, bo zestawy potrafiące naprawić kombinezon w stanie poniżej 70% swoje kosztują, a poniżej 50% to już fortuna. W ostateczności może zajść konieczność kupna nowego Ekologa - a 80 000 rubli nie chodzi w tym modzie piechotą.

Poza tym, podaj loga. Jego lokalizację masz podaną w żółtej ramce na górze. Pamiętaj, żeby podać loga PO crashu.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trolololo.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 05 Paź 2016, 16:43

wkładasz do pojemnika artefakt i zakładasz pojemnik z artem na pas.

A kurde, a ja całą grę myślałem, że pojemniki są tylko do tego, aby móc bezpiecznie przenieść artefakt z anomalii, do handlarza. :facepalm:
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 05 Paź 2016, 16:46

No, tak i nie, Są pojemniki do przenoszenia artefaktów (Ołowiany Pojemnik) i taki do noszenia ich na pasie (taki inny, mniejszy ale droższy)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 05 Paź 2016, 18:48

@trolololo Ja myślałem, że osełka jest tylko do ostrzenia noży :E
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 05 Paź 2016, 19:56

He he :E ale do żylet też się nadają takie osełki, a szczerze to ja nawet artów nie szukam a jak czasem z najmola albo bandyty poleca to broda leci kasę od razu za pojemnik ;) lepiej mieć 2 kamelbaki i płytkę kevlarową niż te dziadostwo i podkreślam że ciężkie dziadostwo :E ewentualnie dwie płytki jak biegamy w naukowej gumce typu seva :P
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 06 Paź 2016, 00:45

A mnie znów Mizeria zadziwiła - tym razem in "-" niestety. Drzwi od kanciapy gdzie ukrywa się Wstrząs nie otwierają się... Próbowałem raz jeszcze przejść misję z pijawkami - bezskutecznie. Jest jakiś myk/komenda na to??? :(
Nie mam pojęcia co może to powodować, absolutnie 1 raz mam coś takiego :facepalm:
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości