Dość długo pracowałem nad tym modem - praktycznie od wydania S.R.M, który miał sporo wad i nie wyszedł mi zbyt dobrze. Tym razem zmian jest dużo więcej i postanowiłem zamiast wersji 2.0 S.R.M zrobić całkiem nowego moda. Mam nadzieję, że wyszło dobrze.
Opis:T.R.S.Total Refresh S.T.A.L.K.E.R Modby Missile Jest to mod całkowicie odświeżający grę S.T.A.L.K.E.R Shadow of Czarnobyl. Tym razem zmian
jest na prawdę sporo. Ale do rzeczy:
1) Instalacja:-Wypakowujesz pliki i kopiujesz folder gamedata do X:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl
-Zmieniasz w pliku fsgame.ltx (otwierasz go notatnikiem) wartość przy gamedata z false na true.
UWAGA! Mod działa na wersji gry 1.0004. Na innych wersjach nie testowany!
2) Zmiany:a) Rozgrywka:
- Zwiększony udźwig do 80kg. Gdy waga naszego ekwipunku przekroczy 100kg, przestajemy chodzić.
- Możliwość przymocowania 10 artefaktów do pasa.
- Większa ilość przedmiotów sprzedawanych przez handlarzy. Handlarze frakcyjni sprzedają te przediomty, których używa ich frakcja.
- Detektory. Wykrywają one anomalie i promieniowanie. Z nimi podróżowanie po Zonie staje się bezpieczniejsze. Wystarczy przymocować do pasa, jak artefakt.
- Brak limitu czasowego w zadaniach.
- Nowe przedmioty otrzymywane za zadania. Dostajemy ich teraz więcej i są lepszej jakości.
- Naprawa broni i kamizelek.
- Spanie. Aby się przespać wystarczy podczas rozmowy ze Stalkerem kilknąć dwukrotnie
"Masz może jakieś ciekawe informacje? Następnie wybieramy jak długo chcemy się przespać.
- Zmniejszony kąt widzenia Stalkerów.
- Lepsze AI Stalkerów: przykładowo gdy jeden żołnierz zostaje ranny inni podają mu apteczki.
- Zmodyfikowane mutanty: np. pijawki dłużej są niewidzialne, snorki skaczą dalej i wyzej, psy i dziki są szybsze itp.
- Kilka innych, drobnych zmian.
b) Tekstury:
- Nowe tekstury wszystkich mutantów.
- Nowe tekstury wszystkich pancerzy.
- Nowe tekstury wszystkich broni.
- Nowe ikony przedmiotów w ekwipunku.
- Kilka innych, drobnych zmian.
c) Bronie
- Nowy, realniejszy config broni. Są teraz bardziej kompatybilne z dodatkami i bardziej zbalansowane.
- Niektóre bronie, np. MP5, BM16, czy AK 74u mieszczą się do pierwszego slota.
- Zmienione parametry ochronne pancerzy.
- Nowe siatki celownice. Teraz każda broń ma inną.
- Nowe bronie:
XM8Gewehr 3 (G3)HK 417FN Scar - LM4QBZ - 95Barrett M99Minigun M134
- Przywrócony Toz 34
- Zmodyfikowane uzbrojenie frakcji:
Powinność: UPS, Colt 1911, Berretta, LR300, XM8, Groza, SPAS12, HK 417, Barrett M99
Wolność: HPSA, SIG 550, FN Scar-L, GP36, SVU
Samotni Stalkerzy: PM, PB, Walther, BM 16, Toz 34, MP5, G3, AK74u, L85, M4, AS VAŁ
Bandyci: PB, UPS, Toz 34, MP5, AK 74u, AK74, QBZ, Abakan, LR300
Wojsko: Fort, Colt 1911, AK 74u, AK74, Abakan, Groza, M4, Barrett M99
Najemnicy: Walther, Desert Eagle, HK 417, M4, Vintorez
Monolit: Beretta, SPAS 12, L85, LR300, GP36, RPG-7, FN F2000, Gauss
Zombie: PB, Toz 34, AK 74u, G3, Abakan, Wincheaster 1300
Ekolodzy: SIG 220
- Zmodyfikowane uzbrojenie NPC-ów.
- Kilka innych, drobnych zmian.
Podziękowania dla:
- CRISTO- za teksturę FN Scar'a
- Bartasa01 za pomoc przy ikonach ekwipunku
T.R.S. Mod działa ze wszystkimi modami pogodowymi, a takzę dodającymi pojazdy, itp.
W razie jakichkolwiek pytań i problemów pisz -
[email protected] lub na forum.stalker.pl >>> Missile.
Kilka screenów:
Screen1Screen2Więcej niestety nie miałem czasu zrobić.
DOWNLOAD(Klikasz Request ticket, przepisujesz kod, klikasz download)
Dodatkowo na stronie drugiej zamieściłem Save z Baru, po Agropromie.
Życzę miłej zabawy!