[Basix Monstrosity v1.2] kompilacja/zbiór modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Michu w 08 Kwi 2008, 17:36

Tutaj podobny problem jak z AMK, na polskiej wersji gram. Gra ładnie się włącza jest nowa muzyka w menu... ale przy startowaniu new game po jakimś czasie wywala do pulpitu bez śladu :P.

Loga :

FATAL ERROR

[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line : 167
[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Reklamy Google

Postprzez RogueTrooper w 08 Kwi 2008, 22:30

Michu, przeczytaj stronę wcześniej :P . Z tego co wiem Basix 1.2 jest robiony pod wersję 1.0003 i dlatego jest problem ze SPAWN'em.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez Michu w 16 Kwi 2008, 18:13

Ale jakoś koledze wcześniej działa na 1.0004 :(. Wywala mi ten sam błąd, co zrobiłes że już dobrze działa ?, bo nawet nie napisałeś ;(.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Postprzez Missile w 16 Kwi 2008, 18:17

Mi tam Basix też nie działa na 1.0004. Chodził tylko na 1.0003, uruchamianie gry na innym patchu z Basixem powoduje wywalenie do pulpitu i log "rebuild spawn" ;) Jeśli chcesz w niego pograć to musisz wrócić do 1.0003.
PS Przedtem działało mi dobrze, ale z niewiadomego powodu po reinstalacji gry nie działa. Nie wiem o co z tym chodzi. A może ja wtedy nie grałem na 1.0004... Sam już nie wiem.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Adriano w 26 Kwi 2008, 09:09

MoD działa na 1.0004 PL ... Pomęczyłem się troche i u mnie działa .
Usunałem spawny (2 foldery) i ruszyło . To się tyczy wersji 180megowej , bo takową pobrałem ,ale podstawowa też pewnie zadziała w ten sam sposób.
Image
Awatar użytkownika
Adriano
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 23 Mar 2008, 15:08
Ostatnio był: 29 Paź 2015, 23:42
Miejscowość: Bar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Postprzez Imbefalasion w 03 Maj 2008, 14:36

Mi na wersji ~03 nie działa, tzn. sypie się po próbie pomocy rannemu stalkerowi (na parkingu, u Tolika - o dziwo - nie było żadnych problemów) oraz po załadowaniu zapisu. Tak więc inna kwestia: które pliki dodają same mutanty? Zdaje mi się, że to będą SPAWN, ale nie jestem pewien, a chciałbym wyciągnąć tylko mutanty z tego moda.
http://www.stalkerpbf.jun.pl
"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"
Awatar użytkownika
Imbefalasion
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 14 Paź 2007, 19:58
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:50
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 03 Maj 2008, 14:40

W TYM temacie napisałem jak dodać mutanty z Basixa.
A dlaczego Ci się gra sypie - nie wiem. Skoro masz 1.0003 powinno wszystko działać. Masz jakieś inne mody oprócz Basixa?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez WWW0 w 03 Maj 2008, 15:31

Ja miałem Basixa, Faiakesa i kilka innych mini-modów na 1.0003 i działalo normalnie aż do Elektrowni ale to już wina innego moda.
WWW0
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 11 Lut 2008, 21:38
Ostatnio był: 22 Sie 2008, 08:08
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 0

Postprzez LolekBolek w 10 Cze 2008, 18:39

Witam
Jak z tego moda wyłączyć wather mod'a?
Bo mi się przycina :( (bug crash)
LolekBolek
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 10 Cze 2008, 18:37
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 17:03
Kozaki: 1

Re: [Basix Monstrosity v1.2] kompilacja/zbiór modów

Postprzez ManiekCs w 08 Sty 2011, 16:04

Z tego co widze to link padl. Znalazlem jedynie do Basix GFX-H... Z tego co wiem, to tylko roznica jest w grafice (a raczej w teksturach), wiec go podam :)
http://www.ausgamers.com/files/details/html/30190
Image

Za ten post ManiekCs otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive explode4.
Awatar użytkownika
ManiekCs
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 23 Lut 2008, 18:17
Ostatnio był: 27 Maj 2013, 01:41
Miejscowość: _DolinaPomarańczy_
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: -2

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość