Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
"Innowacje"? Co do zło-dupca- może dać też jakiś przydupasów tego dupca, co by po zabiciu ich wypadało PDA o pozycji The Ultimate Cheeki Breaker-a, wtedy by się respił, i latał po zonie jak szalony, robiąc niezłe zamieszanie.
Jak już mowa o przydupasach, to można by ich spotykać robiących rzeź w każdej (lub prawie każdej) lokacji w trakcie głównej gry. Oczywiście spawnowaliby się po skończeniu zadań głównej linii fabularnej na tym terenie, czyli do Baru któryś wpadłby dopiero po wyłączeniu 4chana... znaczy Mózgozwęglacza w Jantarze, do Agropromu po zdobyciu dokumentów, w trakcie ucieczki z siedziby wojska etc.
Za ten post Leo0502 otrzymał następujące punkty reputacji:
Ja po prostu dalej nie mogę uwierzyć, że nie zrobiłeś OP śrubek (wybuchające sirupki Gaussa, to było by coś), to przecież przechodzi przez myśl od razu! A to nie tak dużo roboty , wszystko jest w katalogu Weapons w pliku "w_bolt"
Edit: Jakieś nowości? Trwają prace na nowym paczem, czy rzuciłeś projekt?
Projektu nie rzuciłem, i długo nie rzucę Cień daje bardzo duże możliwości(znacznie wieksze od zewu) więc trochę przy tym posiedzę, Ale na razie nie mam czasu by porobić coś z modem(mam jak by to powiedzieć, ważniejszą sprawe ), ale niedługo sie tym zajmę
Co do pytań - wybuchające śrubki mają mnie gdzieś. obojętnie jak tego nie zedytowałem nie chciały wybuchać (robiły damage przy direct-hicie) ale chodzi w końcu o to aby taka jedna śrubinka wyniszczyła całą(no dobra może nie całą ) populacje mapy.
mogę powiedzeć że już zrobiłem "Legendarnego Makarova do Exterminatus" (tak wiem, strasznie kreatywna nazwa ) który zawstydza nawet OPG-7 (mówiłem że wszyscy bandyci w kordonie mają go na wyposażeniu?)
po za tym mod(wersja 2.0) jak na razie jest strasznie niestabilny i craszliwy (niestety pijawek na rowerze ostatecznie nie będzie)
EDIT: kolejny film z zakonczenia. tym razem wszystko jest w grze, żadnej edycji wideo
Problem leży w tym że pijawki crashują podczas walki. Stawiam na brak animacji ataku. Niestety ja animicji zrobić nie mogę, bo mimo wielu prób SDK nie chce się uruchomić
EDIT: Teraz dam wam kolejny filmik. Tym razem mój Redux dwustówówki Bm16 (Nie pytajcie mnie o sens tego... czegoś. Efekt nudów )
Ostatnio edytowany przez PainChiller, 18 Cze 2016, 11:37, edytowano w sumie 1 raz
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
heh. -HEEEYYYAAEEE to dźwięk Psioniki (jest tez w zwęglaczu) -Orion to ogólny Ambient który jest wszędzie -Thomas the tank engine to podmienione głosy monolitu
Moim zdaniem 3 naraz dobitnie zwęglają mózg
EDIT: "bo przesadzisz" - a nie o to właśnie chodzi?