Szagart napisał(a):Lecz po Fallout 4 i kiepskich teksturach w Wolfenie sceptycznie podchodzę do produkcji Bethesda.
http://wymaganiasystemowe.pl/gra/doom-2016 napisał(a):Minimalne
CPU: Intel Core i5 @ 3.3 GHz or better / AMD FX-8350 @ 4.0
RAM: 8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM) / AMD Radeon HD 7870 (2GB VRAM)
OS: 64-bit Windows 7/Windows 8.1
HDD: 6GB HDD space
Sieć: High speed internet connection
Rekomendowane
CPU: Intel Core i7 @ 3.4GHz or better / AMD FX-8350 @ 4.0GHz or better
RAM: 8 GB RAM
GPU: NVIDIA GeForce GTX 780 (3GB or more VRAM) / AMD Radeon R9 280 (3GB or more VRAM)
OS: 64-bit Windows 7/Windows 8.1
HDD: 6GB HDD space
Sieć: High speed internet connection
Imienny napisał(a):Wydawca zapewnia, że gra będzie chodziła w 1080p i 60 fps na KAŻDEJ konsoli, na którą wyjdzie (XBOX ONE oraz PS4).
doomer77 napisał(a):Nie. Nie, nie, nie.
Graficzna dyskoteka, świecidełka, iskierki, lustra na podłodze i fajerwerki. A gdzie marmur, rdza, stal i posoka?
Dźwiękowo daje radę, nie powiem. Muzyka ok, dźwięki ok, ale reszta mizeria. Żołnierze w oryginale ruszali się wielokrotnie żwawiej, niż to coś na filmiku. Doom to mrok, nieprzyjazne miejsca i niepokój, a tutaj mamy lśniące pomieszczenia, oświetlone jak choinka albo całkowita ciemność.
Pomysł ciekawy, ale póki co to raczej test możliwości, bo z remake'em ma to niewiele wspólnego. Doom nie może się świecić jak wypolerowana stal. On ma się żarzyć jak piekielna lawa.
OS: Windows 8.1 (NT 6.3) Build 9600
M_LoadDefaults: Load system defaults.
Using program directory for storage
W_Init: Init WADfiles.
adding D:/Nowy folder/Nowy folder/gzdoom.pk3, 610 lumps
adding ./tnt.wad, 3101 lumps
adding D:/Nowy folder/Nowy folder/brutalv20b.pk3, 8370 lumps
adding D:/Nowy folder/Nowy folder/brutalv20b.pk3:e2m8.wad, 11 lumps
adding D:/Nowy folder/Nowy folder/brutalv20b.pk3:e3m8.wad, 11 lumps
adding D:/Nowy folder/Nowy folder/brutalv20b.pk3:terrain.wad, 260 lumps
I_Init: Setting up machine state.
CPU Speed: 2494 MHz
CPU Vendor ID: GenuineIntel
Name: Intel(R) Core(TM) i3-3120M CPU @ 2.50GHz
Family 6, Model 58, Stepping 9
Features: MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 SSE4.1 SSE4.2
I_InitSound: Initializing FMOD
FMOD Sound System, copyright © Firelight Technologies Pty, Ltd., 1994-2009.
Loaded FMOD version 4.44.60
V_Init: allocate screen.
S_Init: Setting up sound.
ST_Init: Init startup screen.
Checking cmd-line parameters...
S_InitData: Load sound definitions.
G_ParseMapInfo: Load map definitions.
Texman.Init: Init texture manager.
Unknown patch TFOGF0 in texture SLAD10
Unknown patch TFOGI0 in texture SLAD10
Unknown patch TFOGF0 in texture SLAD11
Unknown patch TFOGI0 in texture SLAD11
ParseTeamInfo: Load team definitions.
LoadActors: Load actor definitions.
Attempt to get invalid state See from actor ImpTorso.
Attempt to get invalid state See from actor DeadImp.
Bad hex number: no
Attempt to get invalid state Crouch from actor Nazi.
Script warning, "brutalv20b.pk3:impshield.txt" line 111:
Unknown class name 'DeadImp1'
R_Init: Init Doom refresh subsystem.
DecalLibrary: Load decals.
DistX in slider decal Drops is unsupported
M_Init: Init menus.
P_Init: Init Playloop state.
Unknown flat BRICK22
Unknown flat CEMENTWA
Unknown flat CEMENTBL
Unknown flat CEMENTRE
Unknown flat CAUTION3
Unknown flat A-MOULD
Unknown flat REDCARTO
Unknown flat BLUECART
Unknown flat GREENCART
Unknown flat WHITE
Unknown flat GRAYCART
Unknown flat DNVENT1
Unknown flat VENT1
Unknown flat VENT2
Unknown flat VENT3
Unknown flat METAL10
Unknown flat METAL12
Unknown flat METAL13
Unknown flat METAL14
Unknown flat URDIRT01
Unknown flat DIRT01
Unknown flat DIRT02
Unknown flat DIRT03
Unknown flat DIRT04
Unknown flat DIRT05
Unknown flat DIRT06
Unknown flat DIRT08
Unknown flat DESERT02
Unknown flat DESERT01
Unknown flat DESERT03
Unknown flat WOOD006
Unknown flat DNBLDG03
ParseSBarInfo: Loading default status bar definition.
ParseSBarInfo: Loading custom status bar definition.
D_CheckNetGame: Checking network game status.
player 1 of 1 (1 nodes)
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości