Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry. Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Animacja lancew_val_no_reload to animacja rąk. Wszystkie animacje rąk w Shoker 2.1 są zapisane w pliku wpn_hand_hpsa_hud_animation.omf.
Jeśli dobrze zrozumiałem, to sugerujesz, że model As Wał'a z TAZ'a nie działa, bo animacja jest w Shokerze, a nie w orginalnym TAZ'ie? To znaczy, że jeśli zainstaluję TAZ'a to Wał nie będzie działać? - albo jestem amatorskim moderem-tępakiem albo TAZ jest w takim razie źle zrobiony...
Podejrzewam, że TAZ działa normalnie. Czyli, albo TAZ używa pliku wpn_hand_hpsa_hud_animation.omf z SWM 2.1, albo autorzy TAZa wycięli z Shokera potrzebne i animacje i wrzucili do innego pliku omf. Wejdź po prostu do katalogu meshes\dynamics\weapons TAZa, utwórz tam byle jaki plik tekstowy, otwórz go notepadem++ i wyszukaj nazwę tej animacji poprzez "szukaj w plikach" z zaznaczeniem opcji "podkatalogi". Na 100% znajdzie gdzieś tę animację, o ile tak jest ona nazwana w TAZie.
Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Tak to normalne, omf nie jest plikiem stricte tekstowym ale można go podejrzeć w N++. Przy odrobinie wprawy można go nawet do pewnego stopnia edytować (np. zmienić nazwy animacji). W takim przypadku warunkiem jest, że nazwa animacji nie może zmienić długości. Musi mieć tyle samo znaków co oryginalna.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Ok, dziękuje Wam za pomoc, teraz wstawianie broni idzie bez problemu., ale chcę się jeszcze o coś zapytać...
Z tego, co zaobserwowałem, każdy plik hud ma ustalone w sobie foldery i nazwy plików tekstur i animacji - czy jest możliwość zmienienia tych współrzędnych tak, by na przykład bronie z różnymi animacjami ( które znajdują się w tym samym pliku ) dało się pogodzić?
Rzeczywiście, da się zmienić folder docelowy, ale dla pliku typu wpn_coś_hud_animation.omf. Gdzie będzie zapisany folder docelowy pliku wpn_hand_coś_hud_animation.omf: 1. w wpn_coś.ogf, czy 2. w wpn_coś_hud.ogf?