Pozwolę sobie odsunąć na bok wątek Fallouta 4, pomyj we wiadrze i tak mało zostało, tak więc nie będę się pastwił nad nowym Odpadem.
Ostatnio wyczytałem o fajnej modyfikacji na silniczku Fallout 2. Z tego co wiem jest jeszcze tłumaczona na angielski, ale pełną wersję w języku rosyjskim można już pobrać. Na pewno ktoś na forum jednym duszkiem przeczyta cyryliczkowe krzaczki, tak więc niech się zabiera za ściągania 1,8 gb pliczku
Klimatycznie to wygląda. Fabuły nie przytoczę, ale powinna gdzieś być opisana na stronie typu wykop.
Słyszał kto? Zwróćcie uwagę na pancerze niektórych postaci, Powinność wypisz wymaluj
No i po co się w nekrofila bawić i gwałcić Fallouta 2. Widok izometryczny nie oddaje klimatu, postacie są puste i gra jest generalnie nudna. Już super mario jest bardziej porywające. Gry post-apo tylko i wyłącznie z widokiem z pierwszej osoby.
Твоя цель здесь. Иди ко мне. Твой путь завершается. Иди ко мне. Вознаграждён будет только один. Твоё желание скоро исполнится. Пришло время. Я вижу твоё желание. Путь завершён, человек. Иди ко мне. Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Za ten post Provski otrzymał następujące punkty reputacji:
Widok izometryczny nie oddaje klimatu, postacie są puste i gra jest generalnie nudna.
Pokaż mi jedną postać z nowych Falloutów bardziej ciekawą i lepiej zarysowaną od choćby Mastera z F1, Harolda czy Szeryfa Junktown. Widać, że nie bardzo wiesz o czym mówisz, prawdopodobnie odpaliłeś F2 zobaczyłeś że brzydkie i wyje*ałeś. Wcale Cię za to nie winie, gra trąci zdecydowanie myszką. Ale podstawowo to przemyśl czemu F3 tak wygląda? Bo zrobiono przed nim fallouta 1 i 2. A gry te były na tyle rozbudowane, że nie musieli się specjalnie wysilać ani nad fabułą ani nad wieloma rozwiazaniami koncepcyjnymi. Ponadto do tej pory żadnej nowej nie udało się oddac klimatu poprzedniczek nawet w 50%...
Gry post-apo tylko i wyłącznie z widokiem z pierwszej osoby.
Na razie nie znam dobrej!!! Masz jakiś fajny tytuł na myśli?
War. War never changes... Bury zapraszam do lektury :)
A co widok izometryczny/3D ma do klimatu? Wszystko zależy jak zostanie wykreowany świat, jaki zbuduje się klimat, czy potrafi się napisać wciągającą fabułę itp. Ogólnie czy ma się pomysł czy nie. Można to zrobić świetne gry i w 2D jak Fallouty 1-2 i w 3D jak w Deus Ex1. Można wypuścić pozbawione fabuły paździerze, skrojone pod klikające na konsolach amerykańskie gimbusy w 2D jak Metalheart: Replicants Rampage i w 3D pokroju Fallout 3-4.
Post o klimacie zakrawa o szyderę. Może się komuś nie podobać rzut izomeryczny, to jednak takich herezji nie wypada pisać. Ja na przykład nie lubię Diablo II, ale klimatu tej grze nie można zabrać.
Szczerze mówiąc dziwnie to wygląda na niektórych skrinach, ale czy to nie jest tak, że jeśli ludzie odpowiedzialni za te tekstury zapiszą je w odpowiednim formacie, to gra nie będzie już tak obciążona jak z vanillowymi, mimo zauważalnie gorszej jakości oryginalnych tekstur?
Ostatnio edytowany przez Kudkudak, 25 Lis 2015, 19:13, edytowano w sumie 1 raz
Może to głupio zabrzmieć... ale wie ktoś, czemu w lokacjo-pomieszczeniach mam spadek fps'ów, gdzie w otwartym świecie stabilnie mi chodzi bez żadnych przycięć?