[Basix Monstrosity v1.2] kompilacja/zbiór modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Basix Monstrosity v1.2] kompilacja/zbiór modów

Postprzez Missile w 29 Mar 2008, 22:00

Basix Monstrosity 1.2

OPIS:

Mod istnieje już jakiś czas i jest dość popularny. Aż mnie zdziwiło, że jeszcze nie ma go na forum. Ale do rzeczy:
1) 16 nowych modeli broni. Myślę, że nie muszę tłumaczyć:
- 3 different AN-94 Abakan visuals and features + "uniques" (a "unique" is a derivate from the base weapon model that shares its visual appearance with the base)
- 3 AKS-74Us visuals + uniques (Ghost's AKS-74U only at the 1st trader)
- 3 Groza OC-14s visuals + uniques
- 3 AK-74 visuals + uniques
- 2 Dragunov SVD visuals + uniques
- 2 Dragunov SVU visuals
- 2 TOZ-34 visuals
- 2 VSS Vintorez visuals
- 3 ZM LR-300 visuals + uniques
- 3 HK G36 visuals
2) NPC mają lepsze bronie.
3) Można przenosić skrzynki, butle itp.
4) Nowy interfejs
5) Za misję dostajesz unikalne bronie, których nikt inny nie ma i nie sprzedaje.
6) Zmienia gameplay gry
Mod zawiera:
- Realism Graphic Mod 2.0
- Traders Mod 1.1
- Hud & Blood Mod 1.3
- Stalkers Are Not Blind 0.95
- Float32 Shaders 1.5157a
- GhillieSuit, SVD and SVU skins from GhillieSuit_Svd_v1.2 and one of 3 G36 skins in this mod from Advanced World Weapons v.2.0 by giv_em_hell
- modified M_BCCF Mod 2.0
- rain texture from STALKER Skies
- CarryMod 2.5
7) Dodatkowo:
- Kutwa ma nieograniczoną ilość pieniędzy.
- Inni stalkerzy/koty są naszymi przyjaciółmi
- Nowe mutanty (kot, burer, zombieg itp)
- Wszystkie bronie i pancerze nie psują się
Mod polecam graczom przechodzącym grę pierwszy raz. Jest także dostępna inna wersja moda, Basix GFX-H, która całkowicie zmienia tekstury z gry. Jednak waży aż 180MB i jest dla wytrwałych ludzi o szybkim łączu ;].

DOWNLOAD
Ostatnio edytowany przez Missile, 30 Mar 2008, 10:13, edytowano w sumie 1 raz

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Scurko w 29 Mar 2008, 22:14

Oooo... Zapowiada się ciekawie :) Nie słyszałem o nim do tej pory, ani nie natknąłem się na niego. Zaraz zasysam... Postaram się jak najszybciej podzielić wrżeniami z gry. Pozdro :wink:
Awatar użytkownika
Scurko
Tropiciel

Posty: 292
Dołączenie: 03 Lip 2007, 20:16
Ostatnio był: 16 Kwi 2022, 18:56
Miejscowość: Dębowiec k.Cieszyna
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Postprzez @lek w 29 Mar 2008, 22:33

Ja sobie ściągne te tekstury i zobacze jak zmieni się świat w Stalkerze :wink:
Awatar użytkownika
@lek
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 24 Mar 2008, 12:19
Ostatnio był: 14 Cze 2018, 22:16
Miejscowość: Częstochowa
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Postprzez SaS TrooP w 30 Mar 2008, 14:52

Całkiem fajny mod, gdyby nie tylko fakt, iż pancerze się nie zużywają. To odbiera realizm no i nie mam co robić z kasą...

Brak zużycia pancerzy to zamierzenie celowe autorów moda, możesz jedynie ponarzekać, albo spróbować pogrzebać w pliku outfit.ltx gdzieś w folderach modyfikacji. - SF
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Missile w 30 Mar 2008, 15:02

Ale pewnie wystarczy zmienić/usunąć jakiś plik odpowiedzialny za niszczenie się pancerzy i wszystko wróci do normy. Mi tam to nie przeszkadza, nienawidzę, gdy mi się broń zacina, albo gdy dobry pancerz muszę zamieniać na słabszy bo pozostały po nim strzępy.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Ganz w 02 Kwi 2008, 19:20

Jak by co są filmy na youtube
Awatar użytkownika
Ganz
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 29 Lut 2008, 16:40
Ostatnio był: 23 Sie 2010, 19:02
Miejscowość: z przejechanego stalkera:)
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 0

Postprzez mariano w 06 Kwi 2008, 01:23

Które z modów zawartych w tym modzie :P, może zmieniać to co zawarte jest w innym modzie (brzmi śmiesznie): S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled, bo interesuje mnie najbardziej opcja nowych potworków i nowe bronie, nic nie chce właściwie więcej zmieniać.
Awatar użytkownika
mariano
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 23 Lip 2007, 19:20
Ostatnio był: 26 Kwi 2008, 20:34
Kozaki: 0

Postprzez Bartas w 06 Kwi 2008, 16:38

Podczas wczytywania nowej gry wywala mnie.

FATAL ERROR

[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line : 167
[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!

Pod jaką wersję jest ten mod, bo mam 1.0004
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 06 Kwi 2008, 19:11

Bartas01 napisał(a):Podczas wczytywania nowej gry wywala mnie.

FATAL ERROR

[error]Expression : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\alife_spawn_registry.cpp
[error]Line : 167
[error]Description : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!

Pod jaką wersję jest ten mod, bo mam 1.0004


Nie wiem dlaczego wywala cię.. Ja też mam 1.0004 i wszystko działało dobrze. Wyrzuć plik alife.ltx w C:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config i powinno hulać, bo jak widzę po errorze chyba ten plik jest zły.
//
Przepraszam, w tym modzie nie ma takiego pliku... Plik all.spawn chyba jest winowajcą.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Bartas w 06 Kwi 2008, 19:50

Teraz chula, ale nie chce mi wczytać żadnych plików *.ogg. Mnóstwo linijek typu:
! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\chaser13_draw.ogg
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 06 Kwi 2008, 20:37

Spróbuj wywalić pliki dźwięków. Wchodzisz w d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata i usuwasz folder "sounds". Ale te komunikaty wyskakują po lądowaniu na pulpicie podczas wczytywania gry?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Bartas w 06 Kwi 2008, 20:59

Nie, gierka teraz z modem ładnie działa, tylko te *.ogg. A mod ogólnie mówiąc extra jest:)
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości