[pri_a25_explosive_charge_item]:identity_immunities
quest_item = false
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency=
$spawn = "dynamic_objects\scene_objects\pri_a25_explosive_gift"
$prefetch = 16
class = D_PDA
cform = skeleton
visual = dynamics\equipments\quest\explosive_charge.ogf
description = pri_a25_explosive_charge_descr
radius = 68; 50
slot = 7
default_to_ruck = false
sprint_allowed = true
control_inertion_factor = 1
script_binding = bind_physic_object.init
inv_name = pri_a25_explosive_name
inv_name_short = pri_a25_explosive_name
inv_weight = 4.43 ;0.2
inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 2
inv_grid_x = 5
inv_grid_y = 23
cost = 6940
attach_angle_offset = 3.080506,-1.493053,-1.202040 ;óńňŕíŕâëčâŕĺňń˙ â đŕäčŕíŕő Angle*PI/180
attach_position_offset = 0.080000,0.021273,0.100000
attach_bone_name = bip01_r_hand
auto_attach = false
HitFan napisał(a):Ten mod mnie wyjątkowo nie lubi...
Tym razem nie mogę otworzyć drzwi w księgarni, żeby wybić monolit. Zabiłem ich wszystkich przez okienko u góry, ale też nic nie pomogło. Zajrzałem tam przez demo record, ale nie ma żadnej kłódki albo czegoś co by blokowało. Wyświetla się "naciśnij F aby otworzyć" ale nic się nie dzieje. Nie ma żadnego dźwięku nawet. I przez to stoję z fabułą Macie jakiś pomysł?
Mito napisał(a):Mogę być osłem, ale ty pamiętaj że od zarania dziejów jesteś wietnamską rybą ściekową
No dobra, mój błąd, źle przeczytałem z googlów parę rzeczy. Poprawiam, może się komuś jeszcze przyda.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości