[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 04 Lis 2015, 23:39

@up u mnie też nie było zwłok zwiadu, i boję się, że pod przedszkolem będę miał taką samą sytuację jak Ty :/
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 05 Lis 2015, 00:05

Nie musicie mieć zwłok, wystarczy jak znajdziecie tych rejonach ładunek wybuchowy...i skrypt powinien się odpalić. Podobna sytuacja była z zaginionym oddziałem - nigdy w Misery ich nie znalazłem a skrypt się uruchamiał elegancko...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 05 Lis 2015, 08:09

Ale ten ładunek wybuchowy w podstawce był w jednych zwłokach :/
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez NihilusEG w 05 Lis 2015, 11:23

Nie dosyć, że był w jednych zwłokach to jeszcze nigdzie nie ma tego ładunku. Obszedłem cały teren i nic, plus pewnie to jest takie małe, że ja tego nigdzie na trawie nie mogę znaleźć .

JEŚLI KTOŚ MA (a pewnie ktoś taki jest) wrzućcie zdjęcie gdzie powinny dokładnie te zwłoki leżeć i zobaczymy czy ze spawnował się sam ładunek, jeśli nie podziała to niestety chyba trzeba new game ...
"Był Wrzesień i Grunwald i był Lenino
Był Narwik i Arnhem i Monte Casino
Jagiełło, rycerze, lotnicy, piechota
A wszystko spie*dolił nam Andrzej Gołota."
Awatar użytkownika
NihilusEG
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 02 Maj 2012, 01:30
Ostatnio był: 08 Lip 2020, 14:33
Miejscowość: Skadowsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 05 Lis 2015, 12:03

@NihilusEG Też tak miałem, znajdź wcześniejszy zapis jak przechodzisz do zatonu/jupitera po dotarciu do prypeci. Wróć do prypeci i idź tam. Skrypt powinien się odwiesić ;)
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 05 Lis 2015, 12:45

gajger, ja coś podobnego pisałem koledze:D.
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 05 Lis 2015, 13:56

Jeśli już @NihilusEG ma wczytać stan gry, to tylko i wyłącznie z przejścia z laboratorium X8 do Prypeci po zebraniu dokumentów. Chwilę później pojawi się zadanie "Cicha Rozmowa", po którym dostajemy kolejne zadanie w ramach którego mamy zbadać te 3 trupy. I wtedy właśnie się one pojawiają. Problem wynika z faktu, że w trakcie kiedy zlecenie było w PDA @NihilusEG (prawdopodobnie) przeszedł na inną lokację, a wtedy gra uznała, że może "posprzątać" trupy przy okazji blokując zadanie. W Misery 2.1.2. ma pojawić się ładunek w schowku, żeby taki problem z brakiem ładunku się nie pojawił.

Ewentualnie jeśli nie chcesz się cofać można pobadać temat w poszukiwaniu spawnera i "zrespawnować" sobie ładunek. ;)

Co do FN FAL Para - udało mi się go znaleźć, chowa się w pliku w_fnfal. Dziękuje za okazałą pomoc. :P
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 18:57
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 05 Lis 2015, 15:01

A więc spawnujemy itemy questowe:

1. Wchodzimy w gamedata/configs/debug/xrs_debug_tools,
2. Zmieniamy linijkę
Kod: Zaznacz wszystko
[plugin]enable=false

na
Kod: Zaznacz wszystko
[plugin]enable=true

3. Odpalamy grę, wczytujemy zapis, klikamy [Esc]
4. W menu naciskamy [S]
5. W zakładce Spawner, w okienku Spawn Section wpisujemy ID przedmiotu
6. Naciskamy Create i przedmiot pojawia się w miejscu nóg postaci.

Kompletna lista identyfikatorów przedmiotów znajduje się w gamedata/configs/misc/quest_items.ltx
ID przedmiotu znajduje się zwykle w nawiasach kwadratowych, np.
Kod: Zaznacz wszystko
[pri_a25_explosive_charge_item]

Aby wyłączyć te wnerwiające napisy podczas gry wystarczy po prostu cofnąć zmianę z punktu 2. lub w spawnerze wpisać
Kod: Zaznacz wszystko
hud off
Ostatnio edytowany przez Mito, 05 Lis 2015, 22:53, edytowano w sumie 1 raz
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 05 Lis 2015, 15:35

A już miałem pisać że odziwo Mito się spóźnił z odpowiedzią dla kolegi a tutej niespodzianka :D.
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez HitFan w 05 Lis 2015, 17:23

Ten mod mnie wyjątkowo nie lubi...
Tym razem nie mogę otworzyć drzwi w księgarni, żeby wybić monolit. Zabiłem ich wszystkich przez okienko u góry, ale też nic nie pomogło. Zajrzałem tam przez demo record, ale nie ma żadnej kłódki albo czegoś co by blokowało. Wyświetla się "naciśnij F aby otworzyć" ale nic się nie dzieje. Nie ma żadnego dźwięku nawet. I przez to stoję z fabułą :/ Macie jakiś pomysł?
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 05 Lis 2015, 17:31

Weź jakąś długą broń i spróbuj ją wrzucić w zawiasy. Jak ci się przyfarci, to drzwi się odsuną. jak trochę mniej, to nie, a jak będziesz miał pecha, to cię zgniotą :)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 05 Lis 2015, 18:28

No niby istnieje taki itemek w Misery jak łom, może on coś zaradzi... W każdym razie ja takich bajerów nie potrzebowałem
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości