[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kudkudak w 11 Paź 2015, 20:56

Ranger801 napisał(a):Coś takiego po uruchomieniu nowej gry:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : I != levels().end()
Function      : GameGraph::CHeader::level
File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line          : 171
Description   : there is no specified level in the game graph : 188


Miałem coś podobnego kilka razy gdy usilnie starałem się scrashować grę. Wystarczyło wczytać ostatni zapis.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 11 Paź 2015, 20:58

mayer99 napisał(a):Wylot był random'owy - przy strzale w żołnierza był CTD, więcej się to nie powtórzyło. PDA wygląda jak z TŚ - białe z niebiesko - kolorowym ekranem, znalazłem przy martwym żołnierzu przy wyjściu z Lab X18. Też mnie to zdziwiło, bo przechodzę AA z piąty raz i nic takiego nie miało miejsca.
A kilka zmian zauważyłem w najnowszej wersji ;)


Jakie? Prawdę mówiąc, to poza animacją granatów, poprawą grafiki i wywaleniemi blowoutów nic nie zmieniałem.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Ranger801 w 11 Paź 2015, 21:39

Kudkudak napisał(a):Miałem coś podobnego kilka razy gdy usilnie starałem się scrashować grę. Wystarczyło wczytać ostatni zapis.

Nom. Tylko że ja to mam przy uruchomianiu NOWEJ gry, tak więc nie mam żadnego sejwa. Reinstaluję właśnie SoC, bo mam jakiś zasyfiały folder bin i muszę zrobić kopię "czystego".

Edit:
Bladź :caleb:
Przeinstalowałem grę, przeinstalowałem moda, obniżałem ustawienia graficzne, uruchamiałem grę wielokrotnie i nic to nie dało. Starsza wersja AA (jeszcze z blowoutami) działała bez zarzutu. :/
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kudkudak w 11 Paź 2015, 23:10

Więc możliwe, że miałem coś podobnego, ale nie to samo. A skoro zaznaczyłeś np. r2 jesteś pewien, że gra odpala się z r2?
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Per$hing16 w 11 Paź 2015, 23:29

Mod jest wyśmienity, i drugi dzień siedzę w kordonie i po prostu zwiedzam, i rozkoszuje się każdą chwilą w zonie, ale jest jedna upierdliwa rzecz - udźwig.
Kto normalny mając 50 kg nie potrafi kroku zrobić? Stalker kaleka? W Misery było fajnie zrobione, że sam sobie ustalałeś jaki limit jest dla Ciebie odpowiedni. Dopiero chyba przy 170 kg dla Snajpera ( w Sevie), nie dało się chodzić. Myślę że warto by było to zmienić w kolejnej wersji.
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 11 Paź 2015, 23:35

@Ranger801, na pewno wywaliłeś wszystko przy reinstallu gry? Nie ostały się gdzieś jakieś pliki z innego moda w gamedacie?

@Per$hing16, zarzuć se worek zimnioków na plecy i biegaj. Potem dorzuć jeszcze 2 (jak w Mizerii) i biegnij dalej :E
A kolejnej wersji nie budiet. Można sobie samemu poprawić.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Per$hing16 w 12 Paź 2015, 00:00

Cromm, ale z 3 worami to chociaż będę się wlókł, a nie stanę w miejscu i powiem - too much zimniorów.

Btw. Bug w opisie - nie ma Acoga wbudowanego w tej broni
:

Image
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 18:35
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 12 Paź 2015, 06:59

Ok, Acog do wywalenia. A co do wleczenia sie, gdyby była taka opcja w Stalkerze, to byśmy ją wprowadzili. Niestety postać nadal idzie raźnym krokiem a męczy się dopiero przy sprincie, więc zostanie jak jest. Ewentualnie służymy poradą jak podnieść udźwig.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez KTS w 12 Paź 2015, 09:37

Już ku*wicy dostaje z tym wywalaniem. Jakoś doszedłem do Prypeci ale przejść dalej do elektrowni nie mogę. Wystarczy, że wejdę na stadion i już mam zepsuty save. Próbowałem wielokrotnie różnych kombinacji. Zadania mam tylko główne. Przy wczytywaniu poziomu elektrowni wywala bez loga. Podrzuci ktoś działającego sejwa z Prypeci przed wejściem do elektrowni? Ewentualnie początek elektrowni? Ostatnia wersja z blowoutami, może być też ta nowa.
"Because at this time in the Soviet Union any information about the risks of nuclear power is classified
As far as each man know, soviet reactors are flawless. Nothing ever goes wrong. Nothing Can go wrong."
Awatar użytkownika
KTS
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 27 Paź 2007, 23:49
Ostatnio był: 14 Paź 2024, 08:24
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 2

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 12 Paź 2015, 11:57

Co do udźwigu to sprawa subiektywna, ja sobie ustawiłem na 60kg.
Czy w Kordonie albo na Wysypisku znajdę gdzieś artefakt Gwiazda Wieczorna??
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Mito w 12 Paź 2015, 13:24

@KTS a log? Żółta ramka na górze strony... i na jakiej wersji stalkera masz zainstalowanego moda?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez KTS w 12 Paź 2015, 13:47

Mito napisał(a):@KTS a log? Żółta ramka na górze strony... i na jakiej wersji stalkera masz zainstalowanego moda?

Być może niewyraźnie napisałem, że przy wczytywaniu poziomu elektrowni wywala z 0kb logiem (brak logu), a zapisy gry zrobione w okolicy stadionu wywalają z logiem sugerującym uszkodzenie sejwa, oooo właśnie takim logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ac'


Wersja gry 1.0006, czytałem ostrzeżenia w instalatorze, stosowałem się do zaleceń jednak i to nic nie dało. Czytałem też wcześniejsze posty tego tematu i googlowałem. Gra i mod przeinstalowane. Nie ma raczej na to rady a nie chcę zaczynać gry od nowa dlatego najlepiej by było jakby ktoś wrzucił działające sejwy z Prypeci.
"Because at this time in the Soviet Union any information about the risks of nuclear power is classified
As far as each man know, soviet reactors are flawless. Nothing ever goes wrong. Nothing Can go wrong."
Awatar użytkownika
KTS
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 27 Paź 2007, 23:49
Ostatnio był: 14 Paź 2024, 08:24
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości