[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 03 Sie 2015, 19:56

Koma napisał(a):PejnCziler,
wolałbym żebyś ripował bronie z czystego STCoP (w SPECTRUM użyto baaaardzo starej wersji) ale doceniam wysiłek.


Uzywam ten bo te mi się podobają (dobra... macie mnie... prawde mówiąc nie chciało mi się pobierać.. a że SPECTRUM miałem na kompie...
Poza tym - BUG

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
 

stack trace:

0023:00777073 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:0026AF07 xrSound.dll, CSound_manager_interface::_create()


takie coś jest podczas emisji... dziwne... zwłaszcza że instalator nigdzie nie instaluje pliku "new_thunder1_hec.ogg" NIGDZIE


Edit 1 co od animacji broni - kilka z nich mi się podoba, więc jak troszkę się pobawie z tym co mam to skleje animacje z nowego STCoP :)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 03 Sie 2015, 20:13

Call of Chernobyl jest zapakowany do archiwów, w ten sam sposób jak standardowy Zew. Dlatego w standardowej instalce na gamedata są tylko configsy, skrypty i inne takie babole - głównie żeby oszczędzić na czasach ładowania.

Ogólnie archiwa są w lokacjach - config, maps, resource, sound - żeby je wypakować, nie musisz wkładać większego wysiłku - ściągnij jakikolwiek unpacker do CoPa, ustaw go tak żeby wypakował archiwa z folderów, uruchom i git.

A co do błędu, pewnie albo plik audio jest brakujący albo spaprany, a patrząc na nazwę i lokację to powinien być z AF3. Skoro CoC używa Atmosfear 3 to spróbuj przenieść z instalki AF3 folder "sounds" do lokacji "gamedata" tam gdzie masz wgranego CoCa i zobacz, czy to coś da.

Chyba że specjalnie instalowałeś gamedatę CoCa na folder ze SPECTRUM żeby potem patrzeć na problemy. Człowieku, wszędzie pisze ci jak byk żebyś unikał instalowania CoCa tam gdzie jest wgrany Zew, a zwłaszcza kiedy na nim stoją jakieś mody.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 03 Sie 2015, 21:35

akurat niet.

do zainstalowania CoC przeinstalowałem stalkera (bo xrGame...) więc to nie problem

z SPECTRUM tylko meshes(weapons), textures(wpn) i config (weapons wyłączając z tego Weapons.ltx, bo nie wiem jak to z tymi nowymi karabinami.)

A co do emisji... problem jest nadal. mam ze 100 plików new_thunder (new_thunder1,new_thunder2,new_thunder3 i tak do 50, i new_thunder1_hec do new_thunder50_hec)

ale nie bawie się w to, tylko wyłączam emisje na dobre :caleb:

I NIE NIE ZAINSTALUJE COC W OSOBNYM FOLDERZE

ps: zrobiłbym to. ale wtedy pełno problemów typu

can't find fs.game
can't find cośtamcośtam w gamedata
can't open fs.game
can't Srotem i Totem

dziaua bez emisji więc będzie bez emisji :bj:
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 04 Sie 2015, 21:09

lol




Za ten post Koma otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 05 Sie 2015, 13:08

Huehuehuehue

co do 2-giego filmu... to noc w porównaniu z moimi bandytami (byłem dzielnym monolitianinem, i postanowiłem pomóc rozwiązać problem przeludnienia)

nibyolbrzym ich atakował, ale oni mieli to w Du*ie, stali i czekali aż wielkolud zrobi swoje...
gdy włączyłem się, to jeden wyjął karabin i zabił nibylobrzyma, ale potem zamiast atakować mnie, biegał i podnośił wszystko co leżało dookoła ( z każdej nowej pukawki, oddawał jeden strzał w moją strone, a potem hyc po nową)


Tak. AI należy dopracować.



PS: hmmm. ten mod to jakiś holerny jezd.

ten crash
Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
 

stack trace:

0023:00777073 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:0026AF07 xrSound.dll, CSound_manager_interface::_create()



niby dotyczy pliku "new_thunder1_hec.ogg", ale
1) JA GO TAM MAM
2) testowałem i... no właśnie. miałem zaje*istą burzę (20minut) i ani razu crasha nie było, a jak jest słoneczna pogoda to crash jest... raz miałem ten log, będąc w X18...

EDIT: z tego co widzę, to wbrew logowi, to nie brak pliku dźwiękowego powoduje crash.
wyloty mam tylko na Bagnach, Kordonie i Mrocznym Wąwozie... czyli na tych mapach gdzie lata Śmigłowiec...i to tylko w kluczowych miejscach...

Asalt - nie... nie rozumiem po jakiego Uja wypijasz mi kozaka? jak się nie znasz to nie komentuj
mam pweność 100% że to nie wina pliku dźwiękowego
a że ambient nie wywala? nigdy niczego takiego nie napisałem
napisałem tylko że to nie wina Braku pliku, i że wyloty są tylku w kilku miejscach
(Bagna - spalone gospodarstwo, Ta wieża gdzie pierwsza(dla nas, dla zony druga) emisja w CS była
kordon - okolice posterunku wojska, tunel z elektrami (co ich nie ma)
Mroczny wąwóz - blisko klifu... tego co w LA wejście do kopalni było)
i nic innego.

a teraz grzecznie prosze o usunięcie bezpodstawnie wypitego kozaczka :caleb:



Edit - Wave chciał, to Wave dostanie - troszkę screenów
Image
Image
Image
ImageImage
Image
Image
Image
Image
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość,
Negative Asalt.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 05 Sie 2015, 21:04

A podobno na naprawianiu AI TeamEPIC spędziło najwięcej czasu. Fajne screeny jakby co.

Uwaga, kolejna blogowa ściana tekstu w spoilerze. Wiem, nikogo to nie obchodzi ale dla zainteresowanych, proszę bardzo.

Ściana 2: Ścianiej:

-wywalono-


Niech się zacznie runda druga wypijania moich kozaków. :wódka:
Ostatnio edytowany przez Koma 13 Sie 2015, 06:20, edytowano w sumie 5 razy

Za ten post Koma otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal, Route.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 05 Sie 2015, 21:08

szczerze? zazdroszczę testerowi. mógłbym pozwać tego gnoja do sądu, i wygrać darmowe $100.000 :)

Ps: nie. to nie żart. naprawde bym pozwał.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 05 Sie 2015, 21:11

PainChiller napisał(a):szczerze? zazdroszczę testerowi. mógłbym pozwać tego gnoja do sądu, i wygrać darmowe $100.000 :)

Ps: nie. to nie żart. naprawde bym pozwał.


Powiedziano mi żebym tak zrobił bo to podchodzi pod groźby karalne, ale po co. Zrobi tylko większy rozpierdziel.

A admini ModDB mogą czytać PMy innych osób - wiem bo jeden z modderów-kumpli był tam adminem i ma kontakty do dzisiaj, więc jak zajdzie taka możliwość to mogę go trochę przetrzymać za jaja.
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez r_populik w 05 Sie 2015, 21:40

@Koma
Aleś się chłopie zaangażował w ten dramat. Jeszcze kto pomyśli, że to jakaś poważna sprawa jest.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Koma, vandr, Pangia.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez PainChiller w 07 Sie 2015, 12:06

kolejne 2 bugi

- Jako wojskowy, zaatakował mnie helikopter w wąwozie :P (ale moich kompanów nie ruszał)

- gram monolitem., lecz się nie da. Nibyolbrzymi zabijają wszystkich, nawet handlarza i naprawiacza
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez trolololo w 07 Sie 2015, 13:03

Mam takie trochę głupie pytanie, ale nie wiem. Ile waży build?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Koma w 07 Sie 2015, 13:12

trolololo napisał(a):Mam takie trochę głupie pytanie, ale nie wiem. Ile waży build?


Około 3.3 giga instalka oraz jakieś 8.5 czy 9 na dysku.

W międzyczasie debile które zhakowały stronę TeamEPIC zleakowały nowego patcha :caleb:

https://mega.co.nz/#!thdTFB6R!7BkzTcUfS ... dwKTl2aLrw
Awatar użytkownika
Koma
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 02 Sie 2014, 19:46
Ostatnio był: 23 Sty 2024, 18:43
Miejscowość: München
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 27

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości