[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 14 Cze 2015, 22:23

@2up
Faktycznie, niemniej wygląda to zabawnie :D

Dałem nawet - jak głosi opis - M29 na próbę, ale szybko wylądował do skrzyni. Nijak mnie nie przekonał, bo na mięsacza musiałem wydać kilka kul .45 DU. A celowanie NPC-om w głowę, gdy ci naparzają z automatów jest lekko mówiąc nierozsądne. Dlatego wracam do Grozy, AK-105 i FAR-15 Special (ten ostatni to sieje grozę i zniszczenie wśród wrogów, a o amunicję nie trudno). Raz udało mi się po cichaczu podejść 3 bandytów - po 2 pociski z FAR każdemu w głowę zrobiły swoje i zarobiłem 3 magazynki do AK-105. :D #oszczędnyzwiadowca

Co do Jupitera - spawn pominę milczeniem (ale przyznać trzeba, emocje były), bo podczas podróży przez Fabrykę wyeliminowałem:
-około 30 zombiaków
-grupę NPC-ów, która jakoś się napatoczyła
-watahę ślepych psów
-2 chimery
-2 kontrolerów
-Poltergeista ognistego (co ciekawe, nie ciskał kul, tylko szumił i trzeszczał)
I to do tego jeszcze w nocy i z wyłączeniem noktowizora z powodu UPD w trakie walki z chimerą.
Jeszcze 2 nibypsy psioniczne, ale one były już w wersji bez modów, więc pominąłem.

Od dawna się tak nie bałem.
Ostatnio edytowany przez Imienny, 15 Cze 2015, 15:20, edytowano w sumie 1 raz
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: Wczoraj, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 15 Cze 2015, 15:08

Imienny napisał(a):Co do Jupitera - spawn pominę milczeniem (ale przyznać trzeba, emocje były), bo podczas podróży przez Fabrykę wyeliminowałem:
-około 30 zombiaków
-grupę NPC-ów, która jakoś się napatoczyła
-watahę ślepych psów
-2 chimery
-2 kontrolerów
-Poltergeista ognistego (co ciekawe, nie ciskał kul, tylko szumił i trzeszczał)
I to do tego jeszcze w nocy i z wyłączeniem noktowizora z powodu UPD w trakie walki z chimerą.
.


To nic.

ja miałem

dużo zombe. nie umiem do tylu liczyć, więc nie napisze ile
8 dzików, 3 mięsacze
2 Chimery
2 Kontrolery
3 Poltergejsty telekinetyczne (zabijały zanim dotarłem do wejścia do jupitera. musiałem zrobić sobie nieśmiertelbość
3 połamańce.
2 nibypsy psioniczne.
kilka pijawek.

(+ 2 nibyolbrzymy, w "dobudówce" (budynek za jupiterem, tam nad zawalonym tunelem w okolicy miejsca z bandytami"

w jupiterze miałem 2 spania (za dnia. gram na DarkMode XD), bo wracać ni mogłem.
a amunicja to trzeba było sobie zespawnować... ( żeby nie było że takie straszne oszustwo, to chimer i kontrolerów nie przeszukiwałem :D)
Ktoś powinien to naprawić
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 15 Cze 2015, 15:11

Tak, tylko jeden rewolwer ma poprawnie wykonaną animację. I to z jego animacji rąk korzystają wszystkie inne.

Oprócz MP412 REX, który to jest rewolwerem łamanym. No bardzo fajnie by to wyglądało na innych, Pangia :F

@Up "bo do tylu nie umiem liczyć" :tm: :E
I tak, powinny zostać spawny monstrów ponaprawiane, z aktualizacją 2.2 wiążę wielkie nadzieje...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 15 Cze 2015, 15:22

W 2.2 będzie jeszcze bardziej spieprzony spawn, to się akurat nie zmieni.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Ranger801 w 15 Cze 2015, 16:50

Ten spawn psuje cały efekt moda, choć byś nie chciał i tak z czasem będziesz musiał jako jedyny być miejscowym Rambo który musi wszystko i wszystkich zabić, te mutanty muszą być nieźle nie wyżyte skoro tak szybko się rozmnażają, szkoda bo mod ma potężny potencjał do wykorzystania. :|
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 15 Cze 2015, 19:05

Trojan kiedyś wytłumaczył, dlaczego spawn wygląda tak, a nie inaczej - chyba nawet na zlocie go o to osobiście pytałem, albo ewentualnie na /sb/, już pamięć zawodzi. Tak czy siak, ujął to mniej więcej w sposób "spawn jest taki, a nie inny (tam akurat mówił o fabryce Jupiter), żeby uwydatnić to poczucie zagrożenia - przedzierasz się przez fabrykę, dostajesz się do środka i możesz w końcu odetchnąć z ulgą". Niestety, wyszło jak wyszło - bo zamiast poczucia zagrożenia jest "KRWRRR JPRDLDLDL ILE RAZY MOŻNA GINĄĆ W TYM SAMYM MIEJSCU" i cały klimat w bombki szczelił. Niestety, nie dało mu się tego przetłumaczyć :-/
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 15 Cze 2015, 19:52

Ja do jupitera chodziłem bez problemu.
Dobry strój/hełm, jeśli nie mamy kasy, na PSI, po drodze znajdowałem (nawet zniszczoną) broń z granatnikiem, który się nie zacina.
Kupiłem trochę granatów do granatnika i amunicje na mutki do pistoletu maszynowego. Dodatkowo zaciągałem się dragami żeby odporność PSI zwiększyć. Kontrolery padają od 2 strzałów w głowę. Poltery od strzału z granatnika. Zombie i połamańce na strzał z kapiszona w głowę, lub bawiłem się z nimi pozbywając się granatów, które leżały w ciałach po drodze.

Tak samo ze stalowym lasem. W schowkach i npcach po drodze można znaleźć dosłownie WSZYSTKO żeby te lokacje przejść. Polter przy helikopterze pada od celnego strzału z granatnika, który po drodze zabrałem odwiedzając najemnych.

Przypominam że przy celowaniu przez przyrządy celownicze granatnika, granat zawsze upadnie tam, gdzie celujemy, bez względu na odległość, więc nie trzeba korygować, jak to ma miejsce w trybie strzelania z biodra.

A mizerkę przechodziłem już grając samym pistoletem PB, więc dla mnie granatnik to easy mode ;)
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 15 Cze 2015, 20:14

A ja zaciukałem burera siekierą. Chociaż wczytałem potem, bo za dużo mnie to kosztowało. Co do samej siekiery, to nędza - musiałem się nią męczyć, żeby rodenta ubić.

Do Żelaznego Lasu to ja raz sukcesywnie poszedłem bez żadnych hełmów i blokerów. Udało się, chociaż miałem do czynienia z 2 panami w jeansach i około 5 z mackami na głowach, dodatkowo były zombie i duch stalkera, co piszczał i rzucał we mnie klamoty.

Tak na poważnie - w kwestii spawna nawet po tłumaczeniach jestem na nie. Co jak co, ale Jupiter w Zewie Prypeci bez modów wygląda lepiej. Opuszczone miejsce wywoływało u mnie ciarki "Co to tak pusto? Niemożliwe, tam musi czaić się jakieś badziewie chcące mnie zjeść. Diegtiarow, spokojnie, nie uciekaj, musisz to przejść". Dla poprawy można by usunąć te krzaki, bo widoczność biedna, a nagle wybiega na ciebie stado ślepych psów w towarzystwie chimer lub grupy snorków. Ostatnio nawet od takiego psiaka odbiła się chimera - efektem tego poleciała kilkanaście metrów do góry. Śmiesznie to wyglądało :P

Albo dajcie do następnego The Armed Zone karabin maszynowy na 12.7 mm, to przynajmniej szybko pójdzie (jest wprawdzie minigun, ale szybko się psuje i ma solidny podrzut połączony z błyskiem. Do tego jest drogi). :suchar: :suchar:

Testował ktoś może FN FAL Para? O ile Snajperski SGI jest osławiony, o tyle o FN FAL Para, idealnej broni dla zwiadowcy na dalekie dystanse, cisza :(

Filmik odkopany z głębin Youtube. Możliwe, że był, ale jest wart przypomnienia:


@down
Przecież M79 jest w The Armed Zone. Tylko ten dźwięk przeładowania łudząco podobny do fragmentu dźwięku przeładowania z RG-6.
Ostatnio edytowany przez Imienny, 15 Cze 2015, 20:32, edytowano w sumie 1 raz
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: Wczoraj, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 15 Cze 2015, 20:16

No to już widzę, dlaczego nie dodaliście M79…

swirekster napisał(a):Przypominam że przy celowaniu przez przyrządy celownicze granatnika, granat zawsze upadnie tam, gdzie celujemy, bez względu na odległość, więc nie trzeba korygować, jak to ma miejsce w trybie strzelania z biodra.

Nie pamiętam ustawień z Misery, ale w wanilii celowanie przez „przyrządy” z reguły kończy się pięknym wybuchem 2 metry od gracza, ewentualnie granat leci 50 metrów za przeciwnika. Jak w wanilii bawiłem się z burerami i 6 granatami, to trafiłem raz na cztery trafienia, później przestałem się męczyć z celowaniem i po 2 granatach nie było co z nich zbierać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 17 Cze 2015, 00:38

@ Ranger801
Różnie bywa z tym spawnem, jedni mają co krok to jakieś dyszące nienawiścią paskudztwa a inni snują sie po zonie i po kilku godzinach zero NPC i niewiele potworków. Taki urok Misery :-)
Choć myślę ze jak w 2.2 dołożą jeszcze potworów to bedzie średnio ciekawie, będzie mozna siedzieć w Zatonie i rok i się człowiekowi nie znudzi :-)

@ Gizbarus
Podejrzewam ze zostało tak ponieważ Misery miało być naprawdę trudne.
Jest trudne a momentami tak jak to dyplomatycznie ująłeś. Po prostu niestety na taka ilość potworów jest za mało miejsca. To są tylko 3 plansze i inaczej by sprawa wyglądało gdyby Misery było np na SOC.
Ilość plansz jest tutaj kluczowa :-(

Może kiedyś nadejdzie Shadow of Chernobyl, moze kiedyś uda sie zaimplementować do niego Misery, może kiedys tego dożyję :-)

@ Imienny
Kiedyś z niego strzelałem ale był dla mnie zbyt niecelny. Moze to kwestia tego ze przyzwyczaiłem się do SIGa Snajperskiego, trudno powiedzieć, celownik tez nie przypadl mi zbytnio do gustu choc to akurat nie problem.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Ranger801 w 17 Cze 2015, 10:35

Wiadomo coś o wersji 2.2? Kiedy będzie lub co się zmieni oprócz spawnu? ;)
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 17 Cze 2015, 10:43

Proszę, tutaj piękna lista zmian: http://www.miserymod.com/?p=2275
Spawn raczej nie ulegnie zmianie, ale zmieni się coś innego (nie tylko uzbrojenie, ale m. in. zostanie szerzej wprowadzony tryb stealth w postaci bonusów przy korzystaniu z określonej broni czy gra zostanie zoptymalizowana).

Data wydania - nie wiadomo, w najbliższej przyszłości.

@alex
Tylko w przypadku Recona nie ma równie skutecznej broni na daleki dystans mającej obsługę: dobra. (Jest wprawdzie M1, ale tylko wersja z lunetą, bo celownik mechaniczny to bieda z nędzą).
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)

Za ten post Imienny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801, Gość.
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: Wczoraj, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości