Pangia napisał(a):hitfan napisał(a):1. Gdzie znajduje się textura dla lunety z gaussa. nie chodzi mi o siatkę celownika tylko texture do modelu, bo po otwarciu 3DSMAXem mam model z texturą Gaussa, ale lunetą jest w szarym kolorze bez textury.
Albo w teksturze broni, albo to tekstura Susata. Przynajmniej tak to wygląda w wanilii. Zresztą, skoro jest tam szary kolor, to nie powinno być, nie wiem, jakiegoś komunikatu ze strony programu, że nie odnaleziono danej tekstury? Bo zakładam, że w grze luneta (a dokładniej jej optyka) nie jest szara.
W zasadzie możesz nawet stworzyć nową lunetę, dając jej tylko inny opis, teksturę celownika (którą się podaje w configu lunety i każdej broni, na którą ma być ona dostępna do zamontowania) i nazwę.
[wpn_addon_scope_acog]:wpn_addon_scope_susat
cost = 2500
inv_name = st_addon_scope_acog
inv_name_short = st_addon_scope_acog
inv_weight = .308
inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 2
inv_grid_y = 39
scope_texture = wpn_crosshair_acog
scope_zoom_factor = 25
Plaargath napisał(a):Vanillowy PSiOk używa wpn_upgrade.dds, vanillowy SiUSiAk bierze teksturę scope'a z wpn_l85.dds, vanillowe configi są w %\config\weapons\weapons.ltx pod sekcjami [wpn_addon_scope] (psiok) i [wpn_addon_scope_susat] (siusiak). Tam też pod "visual" masz nazwę używanego ogf'a. W AA2 modeli lunet nie widzę, sekcji w configu przybyło, ale to ten sam plik, tam patrz. Arsenalowy acog.ogf ćpie teksturę z %\textures\Arsenal_Mod\upg_acog1.dds, z kolei wpn_addon_scope_m1, czyli dodany psiok, czyli upg_pso-3.ogf ćpie z %\textures\PSEVDO_STALKER_MOD\upgrades\pso3.dds. I teraz sobie sprawdzasz, który konkretnie celownik idzie do giwery, która Cię interesuje, i wiesz o jaką teksturę będzie Ci chodziło.
hitfan napisał(a):Może powiesz mi gdzie są zapisane informacje o schowkach i spawn?
Pangia napisał(a):Waniliowo schowki są w gamedata/config/misc/treasure_manager.ltx, ale zdaje mi się, że w AA2 jest skrypt losujący ich zawartość.
hitfan napisał(a):Bo z Gaussem aktualnie mam taki problem - luneta jest za vanili
Plaargath napisał(a):vanillowy SiUSiAk bierze teksturę scope'a z wpn_l85.dds
Co zrobić, żeby dodać do SPASa-12 otwieranie się zamka(?)
jak przerobić vaniliowego spasa, żeby korzystał z tekstury rąk z AA2?
vandr napisał(a):Przenieść w SDK spasa na model łapek i animku z CS/COP. W ch*j brudnej roboty.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość