[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Missile w 29 Mar 2008, 10:58

Ten mod jest świetny! O wiele bardziej podoba mi się od Oblivion Losta. Horror Time'y są genialne, świetnie się odpiera te ataki zombiaków, izlomów, pijawek i szczurów :D Pierwszy raz miałem Horror Time'a gdy poszedłem spać w Kordonie na 9 godzin. Budzę się a tu imprezka na całego: 5 zombiaków, pijawka, z 7 szczurów, i kilka izlomów. Gdy się obudziłem połowa obozu już nie żyła :D Szkoda, że mam rzadko BlowOuty, dopiero jeden mnie spotkał. U mnie są tylko drobne błędy w tłumaczeniu, na przykład gdy klikam PPM na śpiwór bo chce się przespać do zamiast "użyj" wyskakuje możliwość "zjedz" :D Ale ogółem mod świetny, polecam każdemu. Tylko co to jest za jakiś nowy mutant, taki duży jak dzik, siwy, i daleko skacze? Bo 2 napadły któregoś razu z pseudogigantem na nasz obóz w kordonie, było cuuudnie :D

A który plik odpowiedzialny jest za częstotliwość Blow Outów?
Ostatnio edytowany przez Missile, 29 Mar 2008, 11:04, edytowano w sumie 1 raz

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 29 Mar 2008, 11:03

Miał dwie główki? Jeśli tak to Chimera. Właściwości ataku jak u Pijawy, nawet dźwięki wydaje te same.

Aha - i to nie są szczury. To Rodenty lub po polsku gryzonie, szczur biega w labie u Sacharowa w Jantarze. Się biedak 24h w kołowrotku męczy. Ale jak widać to dla dobra ludzkości.

A właśnie, tak btw... Jest jakiś mod dodający szczury? Normalne, rasowe szczury - nie Rodenty?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Missile w 29 Mar 2008, 11:14

Właśnie oto chodzi, że to stworzenie nie miało 2 głów. Nie mam pojęcia co to było, wyglądało jakby warzyło tonę, a skakało jak snorek.
Zwykłe szczury widziałem na screenach z moda SRP. Obczaj więc go ;)

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez cmlPL w 29 Mar 2008, 11:31

Nawet jak miało jedną głowę to też mógła być Chimer'a, wiele ich jest, jedną spotkałem w Agropromie i w Magazynach Wojskowych. Są też elektryczne okazy chyba w Inferno.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez meJKu w 29 Mar 2008, 12:10

Mam parę pytań :D Który mod bardziej polecacie? ABC Inferno czy Oblivion Lost? I który lepiej chodzi z polską wersją...słyszałem też, że po zainstalowaniu ABC traci się troche FPS. To prawda? :D
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 14:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Postprzez cmlPL w 29 Mar 2008, 12:24

To zależy czego oczekujesz po modach do stalker'a. Oblivion Lost nie zmienia fabuły, poprawia niektóre rzeczy, dodaje pare rzeczy ciekawych. To jest taka jakby poprawka do gry, do prawie każdej broni możesz przyczepić tłumik, granatnik, celownik opt. itd. Możesz używać artefaktów jako broni. Jak dla mnie mod bardzo ciekawy. ABC Inferno, dodaje dużo mutantów, dużo, bardzo :) Takie rzeczy jak blowout ( wybuch taki jak przy elektrowni ) mają oba mody. Inferno dodaje dużo nowych rzeczy, wystarczy przeczytać Description i już wiadomo którego moda wybrać :)
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez Missile w 29 Mar 2008, 12:31

ABC! Nie ściągaj OL bo się zawiedziesz jak ja. Ten mod niczym szczególnym się nie wyróżnia. Poza tym, że dodaje nowe mutanty i ich zmasowane ataki nie ma w nim nic szczególnego. Za to ABC Inferno to już jest coś ;) Horror Time, BlowOuty, bitwy frakcji, ataki mutantów na różne obozy itp... Grałem w obydwa mody i zdecydowanie bardziej podoba mi się ABC. No i na dodatek jest jego polska wersja. Jeśli lubisz ostrą jazdę to bierz ABC :D Horror Time'y wymiatają :D
Aha, i w moim przypadku po zainstalowaniu OL mocno spadła szybkość gry. Bez moda gra chodziła ok 5fpsów szybciej. Za to ABC nie wpłynął u mnie na ilość klatek na sek. Na prawdę polecam ABC!

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez meJKu w 29 Mar 2008, 12:54

A czy ABC działa z S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled ? Bo na tym mi zależy, aby było coś nowego i działało z tym modem.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 14:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Postprzez Missile w 29 Mar 2008, 12:56

Nie, ABC ma własną pogodę. Dodaje mgłę, BlowOuty itp i gdy zainstalujesz na to SWO to raczej przy uruchomieniu gry wylądujesz na pulpicie.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez meJKu w 29 Mar 2008, 13:04

W readme nie piszę, że ma polską wersję :D Działa on z patchem 1.0005? Dzisiaj zamierzam znowu zainstalować Stalkera, tylko po to aby przejść grę z tym modem :D Zobaczymy co to będzie... :]
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 14:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Postprzez Missile w 29 Mar 2008, 13:21

Na forum jest polska wersja. ABC Inferno PL
Na 1.0004 chodzi na pewno, musiałbyś poczytać opis żeby zobaczyć czy na 1.0005 też.

Mam pytanie, co mnie czeka w podziemiach Agropromu? Tzn, jakie mutanty tam będą ? :)

//
Link do downloadu ABC Inferno PL:
download

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez meJKu w 29 Mar 2008, 13:29

Ok, dzięki wielkie :D Zabieram się do ściągania...
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 14:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości