espro napisał(a):Witam po jakimś czasie nie obecności. Do stalker'a powracam co jakiś czas
Chwyciła mnie ochota na stalka, ale czemu by teraz nie w LA?
Więc tak jak pobiorę wszystkie odpowiednie paczki tu z forum to co zrobić żeby działało to na linux mint? Pewnie pomyślicie... po co mu linux jak nie umie gry odpalić. A no po to bo cenię sobię szybkość i niezawodność działania komputera ( a najnowszy to nie jest). Przy wyborze systemu nie kierowałem się dostępnością gier.
Wiem że pewnie potrzebny będzie jakiś program typu wine. Dodatkowo do informacji podam że nie mam przy sobie stalker'a (oryginał posiadam, mówię prawdę, nawet wszystkie 3 części) jeśli by to robiło jakąś różnicę przy odpalaniu na linuksie.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha official Developers Cut
--------------------------------------------------
Work in progress version!
ETA: n/a
Fixes:
- fixed incorrect syntax in task_manager for relation
- fixed the price of Rat pie
- fixed crash when trying to talk to wounded military on Pripyat
- fixed the handling of white niva vehicle and the model itself
- attempted VIP card dialogue fix (needs testing)
- fixed unresponsive zombies on Forest
- cleaned out all stashes of unused items
- fixed the few invincible monolith soldiers on Darkdolina
- fixed rare error with xr_effects.script:2142: attempt to index local 'inv_box' (a nil value)
- fixed bugs in sound engine
- fix for xr_logic.script:42: attempt to index local 'stor' (a nil value)
- fixed the tunned white niva (root bone was set too low, it could stuck to small rocks and debris easily)
-
-
+ all previous patch fixes
Addons:
- finetuned the dynamic weather on dx9/10 render
- finetuned blowouts so npcs in Bar will not die randomly
- disabled the strange cutscene on Swamp on request
- added more, previously missing xml nodes
- added extra behaviour for npcs when they use grenade
- added steal and sneak behaviour to certain monsters such as zombies, psydogs
- tweaked postprocessing to achieve nicer display
- engine now detects all the sound cards connected to your pc and you can select any of them to use
- atmospheric ukrainian weather pack with around 50 unique skybox captured in Ukraine
- weather tweaks
- HD textures addon for many surfaces, which actually looked lowpoly previously
- HD foliage texture pack
- more alife on almost all levels, with higher respawn rate
- more variety in the mutant relations, to see more epic fights between them
- more sidequests
- doubled the battery duration
- lowered the fuel usage
- lowered the volume of detector sounds
- the lada cabrio is no longer immortal
- weapon upgrade system from Call of Pripyat (testing)
-
+ all previous patch addons
STILL WIP:
- need to add back the npc hit and death sounds so the others nearby could react properly
- incorrect sunshadows on dx10 render with older ATI-AMD cards
- trying to reimplement ammo tracers in the engine again (after the render upgrade it was left out)
- random crashes when using some of the 3rd party graphic overlays, like fps counters or Steam in-game panel
------------------------------
GSC GAMEWORLD | DEZOWAVE 2014.
mkdante381 napisał(a):A propo to wolałbym teraz linuxa niż Windows XP. XP kompletnie archaiczny system, który ma teraz tyle dziur co wszystkie windowsy razem wzięte.
Cromm Cruac napisał(a):A tak poważnie to będzie ale nie wiadomo kiedy. Wszystko jak zwykle zależy od mocy przerobowych - a tych jak zwykle mało. 1-2 miesiące? Przypuszczam, że wątpię.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości