Piszesz, jakby gra wyglądała jakoś tragicznie. A grafika prezentuje się nawet nie przyzwoicie tylko bardzo dobrze:
Tutaj ponad 100 screenów które to potwierdzają. Taki Dragon Age 3 wygląda sporo gorzej a wciąż prezentuje się dobrze.
https://www.flickr.com/photos/127773964 ... 536729480/A jeszcze z tego co pisze Caleb wynika że po patchu będzie to wyglądać jeszcze lepiej.
Pokaż mi innego RPGa z dużym, otwartym światem z taką grafiką.
Części bajerów nie da się regulować za pomocą ustawień w menu i trzeba było je usunąć na dobre albo robić połowę gry od nowa dla wyższych ustawień. Masz to wyjaśnione w filmiku wrzuconym przez Uniego, oczywiście wpłynęła też (czy raczej przede wszystkim) na to moc konsol obecnej generacji, ale hamowanie rozwoju grafiki przez PS4 i XONE ma swoje plusy, bo nie musisz zmieniać topowych kart co pół roku.
Również na PC dużo mniej graczy by w Wiedźmina 3 zagrało bo w górę poszłyby wymagania które trzeba spełnić żeby w ogóle pograć płynnie nawet na minimalnych. Skoro dla samego hairworks zalecany jest minimum GTX 980 to wyobraź sobie co by trzeba mieć dla grafiki z trailerów. Pewnie dwa GTXy 980 w SLI. W styczniu gra na jednym GTXIe 980 i i7 4790 nie trzymała 60fps na wysokich (nie Ultra) ustawieniach.
Jak dla mnie cała ta afera jest idiotyczna, downgrade jest bez wątpienia ale to całkowicie normalne przy każdej większej grze, na trailerach i finalnie tak samo wyglądają tylko te gry które z założenia miały mieć niezbyt wygórowaną grafikę.
Jak ktoś oczekiwał grafiki przełomowej, wgniatającej w fotel to sam jest sobie winien przez swoją naiwność.