Problem z sejwami

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Problem z sejwami

Postprzez Wiśniur w 27 Mar 2015, 01:46

Pytanie bardziej do wariatów, którzy bawili się w stalkera na linuxach. Otóż mam taki problem, że gdy próbuję zapisać grę, to wywala mnie do pulpitu. Jest to o tyle dziwne, że sama gra zapisuje się poprawnie i jestem w stanie ją wczytać, tylko denerwuje mnie niemiłosiernie fakt, że każdy zapis kończy się bugtrapem.
Tu macie loga:
:

Kod: Zaznacz wszystko
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [94 ms]
"c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -dsound -nointro -winedebug=-all
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 1061 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    13161 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 13208 ms
* phase cmem: 1061 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 91 ms
* phase cmem: 1061 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 1061 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 9125 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16808 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file '/home/pioteru/.wine/drive_c/program files (x86)/thq/s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl/doc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 5279 ms
* phase cmem: 1061 K
SERVER: Łšczenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 1061 K
KLIENT: Łšczenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 1061 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4353 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 471 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 1203 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 1184 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 102 ms
* phase cmem: 1061 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 525 ms
* phase cmem: 1061 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 895, 298696 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 5886 ms
* phase cmem: 1061 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 1061 K
* [win32]: free[790964 K], reserved[2475144 K], committed[928132 K]
* [ D3D ]: textures[308937 K]
* [x-ray]: crt heap[1061 K], process heap[1061 K], game lua[29079 K], engine lua[237 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4412 K], smem[28222 K]
sv destroy object [667][device_pda:device_pda0667] [230]
sv reject. id_parent [666][stalker:esc_tutorial_dead_novice] id_entity [667][device_pda:device_pda0667] [230]
cl setDestroy [667][230]
sv destroy object [995][device_pda:device_pda0995] [234]
sv reject. id_parent [994][stalker:esc_trup_scene] id_entity [995][device_pda:device_pda0995] [234]
sv destroy object [989][device_pda:device_pda0989] [234]
sv reject. id_parent [988][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [989][device_pda:device_pda0989] [234]
sv destroy object [990][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0990] [234]
sv reject. id_parent [988][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [990][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0990] [234]
sv destroy object [991][energy_drink:energy_drink0991] [234]
sv reject. id_parent [988][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [991][energy_drink:energy_drink0991] [234]
sv destroy object [992][harmonica_a:harmonica_a0992] [234]
sv reject. id_parent [988][stalker:esc_stalker_0000] id_entity [992][harmonica_a:harmonica_a0992] [234]
sv destroy object [582][device_pda:device_pda0582] [234]
sv reject. id_parent [581][stalker:esc_stalker_corpse] id_entity [582][device_pda:device_pda0582] [234]
sv destroy object [583][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0583] [234]
sv reject. id_parent [581][stalker:esc_stalker_corpse] id_entity [583][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0583] [234]
sv destroy object [584][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0584] [234]
sv reject. id_parent [581][stalker:esc_stalker_corpse] id_entity [584][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0584] [234]
cl setDestroy [995][234]
cl setDestroy [989][234]
cl setDestroy [990][234]
cl setDestroy [991][234]
cl setDestroy [992][234]
cl setDestroy [582][234]
cl setDestroy [583][234]
cl setDestroy [584][234]
sv destroy object [865][device_pda:device_pda0865] [238]
sv reject. id_parent [864][stalker:esc_trup_bratka] id_entity [865][device_pda:device_pda0865] [238]
cl setDestroy [865][238]
sv destroy object [126][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0126] [239]
sv reject. id_parent [125][m_trader:escape_trader] id_entity [126][ammo_9x18_fmj:ammo_9x18_fmj0126] [239]
sv destroy object [127][wpn_pm:wpn_pm0127] [239]
sv reject. id_parent [125][m_trader:escape_trader] id_entity [127][wpn_pm:wpn_pm0127] [239]
sv destroy object [129][wpn_knife:wpn_knife0129] [239]
sv reject. id_parent [125][m_trader:escape_trader] id_entity [129][wpn_knife:wpn_knife0129] [239]
sv destroy object [822][device_pda:device_pda0822] [239]
sv reject. id_parent [821][stalker:esc_stalker_corps1_0001] id_entity [822][device_pda:device_pda0822] [239]
sv destroy object [820][device_pda:device_pda0820] [239]
sv reject. id_parent [819][stalker:esc_stalker_corps1_0000] id_entity [820][device_pda:device_pda0820] [239]
sv destroy object [818][device_pda:device_pda0818] [239]
sv reject. id_parent [817][stalker:esc_stalker_corps1] id_entity [818][device_pda:device_pda0818] [239]
cl setDestroy [126][239]
cl setDestroy [127][239]
cl setDestroy [129][239]
cl setDestroy [822][239]
cl setDestroy [820][239]
cl setDestroy [818][239]
* MEMORY USAGE: 1061 K
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16986 objects are successfully saved
* Game denu.sav is successfully saved to file '/home/pioteru/.wine/drive_c/program files (x86)/thq/s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl/doc\savedgames\denu.sav'
stack trace:


Szukałem na forum rozwiązania, ale nie znalazłem. (Możliwe że po prostu za słabo szukałem, lol)

Gram na OLu, ale to nieistotne bo wrzuciłem go przed chwilą do gamedaty, a problem miałem już wcześniej. Zmieniłem lokalizację zapisów gry w fsgame.ltx, bo myślałem że to może to krzaczy, ale jednak nie. Nie umiem czytać logów, więc liczę na waszą pomoc :)

Za ten post Wiśniur otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Problem z sejwami

Postprzez Kpuc w 27 Mar 2015, 09:50

shadow of chernobyl/doc\savedgames\denu.sav'


To chyba to.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Problem z sejwami

Postprzez Wiśniur w 27 Mar 2015, 14:11

Naprawiłem wprawdzie te ukośniki, ale to nic nie zmieniło (no poza lokalizacją zapisów). Myślałem że to może coś z wydajnością i ustawiłem wszystko na najniższy możliwy poziom, ale też nic. Paradoks jest taki że nawet szybciej wywala do pulpitu. :E

Tutaj screen rozwiniętego bugtrapa:

Image
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3

Re: Problem z sejwami

Postprzez oskarito0112 w 27 Mar 2015, 21:15

ściągnij i wgraj moda autosave link http://chomikuj.pl/lisek572/Gry/S.T.A.L ... obyla+Mody co chwile będzie ci się zapisywać gra przy ważnych lub mniej ważnych momentach w stalkerze Cień Czarnobyla nie dodali możliwości kompaktowania z Linux tylko i wyłącznie z Windowsem przykro mi :( ale myślę że pomogłem
oskarito0112
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 03 Mar 2015, 17:39
Ostatnio był: 03 Kwi 2015, 12:39
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -6

Re: Problem z sejwami

Postprzez Wiśniur w 27 Mar 2015, 21:57

Dzięki za tego linka, jak nie znajdę rozwiązania mojego problemu to z niego z chęcią skorzystam. :)

Wiem że sztaklery (sic!) są kompatybilne tylko z windowsami i najpewniej odpaliłbym grę na owym systemie, tylko mój wiekowy już pecet przechodzi kolejną awarię z którą póki co nie mam pojęcia jak sobie poradzić i pomyślałem o próbie na moim lapku z ubuntu. Żeby było śmieszniej gra chodzi płynniej niż na PC z windą i tylko te zapisy tworzą problem. Chciałem zainstalować według sposobu z "konkurencyjnej strony", ale play on linux nie chce mi wykryć płyty (zanim ktoś spyta czy mam oryginał - wszystkie trzy części razem z duplikatami z CDA)
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości