W AN3 Full jest zmieniona siatka AI na levelach a co za tym idzie inne są współrzędne i numery nodów AI, inne graphy i game.scigacz1975 napisał(a):Co zmienia lub dodaje plik all.spawn z an3 full, bo mam wrażenie że to przez niego ten proble?
FATAL ERROR
[error]Expression : valid_pos( m_state_holder.state().position )
[error]Function : CSE_ActorMP::UPDATE_Read
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\actor_mp_server_import.cpp
[error]Line : 20
[error]Description : read bad position
stack trace:
ATAL ERROR
[error]Expression : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 173
[error]Description : patrol path[pri_a28_arch_strelok_2_walk], point on path [wp00|sig=path_end],object [pri_b305_strelok38401]
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości