[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sty 2015, 19:27

To, że zapisy dokonane bez moda się wykrzaczają to normalne. Musisz zacząć nową grę, ale rozumiem, że nie możesz, bo też wylatuje.
Kod: Zaznacz wszystko
Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S2, 2400.00 mhz, 24-clk 'rdtsc'

Jaki ty masz w ogóle komputer? Bo wygląda na to, że po prostu moda nie może uciągnąć.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Bizon123 w 27 Sty 2015, 19:31

Modowe zapisy też nie działają, co do komputera to podam za chwilę jestem teraz poza ale jak doszedłem do momentu gdy wychodziłem z baru do lab x18 i wszystko sprawnie działało dopiero po wyłączeniu gry wszystko się posypało :(
Win 7 64 bit, procesor intel core i5 4 rdzeniowy 2.4GHz, RAM 4GB, karta graficzna nvidia geforce GTX360M
Bizon123
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lip 2014, 14:03
Ostatnio był: 06 Cze 2015, 23:32
Miejscowość: Чорнобиль
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 08 Mar 2015, 14:23

Hejoo, dzień dobry. Słyszałem wiele dobrego o Aurora Autumn 2, planuję niedługo weń zagrać, chciałbym tylko najpierw dowiedzieć się paru rzeczy (głównie z powodu braku jednego spisu zmian moda). Przede wszystkim, gram w tej chwili na dosyć starym sprzęcie. Nie oczekuję po swoim AA2 cudów na graficznym kiju, ale powiedzcie, czy mogę zaryzykować stabilną grę na tym komputerze:

Windows 7 Premium, 32bit
Intel Pentium Dual CPU E260, 1.80GHz
Nvidia GeForce GT 240 (chyba...)
2GB RAM

Poza tym, czy powiecie mi co takiego mod dodaje? Chodzi mi głównie o broń, pancerze, inne przedmioty (o niektórych , jak wiele rodzajów pożywienia i napojów oraz detektor artefaktów, wiem z Lets Play) i bestyje.
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Hssiss w 08 Mar 2015, 16:41

Czołgiem!

Chciałbym zmienić całej Wolności uzbrojenie na broń NATO (ZM-300, SIGi, M110 dla snajperów na wieżach, etc) i zmienić dostępność sprzętu u Kutwy.
Z plikiem Kutwy (trade_freedom) sobie poradzę. Potrzebuję za to pomocy jeśli chodzi o zmiany wyposażenia całych frakcji i poszczególnych członków (i żeby się przypadkiem nie okazało, że snajperzy wolności stoją z kałachami zamiast SVU lub SVD). Gdzie znajdę ten plik i jak to zrobić? Czy można wprowadzić takie zmiany nie tracąc obecnie zapisanej gry?

Druga sprawa, czy ktoś dysponuje kompletną listą zadań frakcji z nagrodami, które obecnie są w AA 2.1? (nagrody potrafię znaleźć, gorzej z celami zadania). Chcę sprawdzić jakie zadania oferuje Wolność i Powinność w AA 2.1 i ew. dodatkowo przywrócić część zadań które uruchamiały się "automatycznie" przy odwiedzeniu danej mapy, jako zadania, które można przyjąć (nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić - jeśli dobrze pamiętam w DIMA's Mod było takie rozwiązanie, ale nie dla wszystkich zadań).

Trzecia sprawa:
Przywrócenie animacji i czasu dobycia G36 z AA 2.04. Obecnie "szybkie dobycie", tej broni jest niemożliwe. Czy naprawdę rozkładanie i składanie tej kolby jest konieczne? W poprzednich wersjach miałem podobny problem z AKS-74u, przez co biegałem głównie z bizonem.
Ostatnio edytowany przez Hssiss 08 Mar 2015, 21:53, edytowano w sumie 2 razy
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 08 Mar 2015, 16:57

Oprócz stuffu u Kutwy wszystko pozostałe tylko od nowej gry.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 17 Lis 2024, 17:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Uberfuhrer w 08 Mar 2015, 21:24

Witam.
Gdy instaluję moda wraz z ENB to wywala prosto po uruchomieniu z błędem XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION. Jak instalowałem bez ENB to problemu nie było.
Tutaj logi:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3400.00 mhz, 27-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 34206 files cached, 5822Kb memory used.
Init FileSystem 0.923890 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[a:\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4078240 K], reserved[32532 K], committed[83468 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8045 K], process heap[703 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1353 K], smem[0 K]
Executing config-script "a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[a:\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1189]: NVIDIA GeForce GTX 670
* GPU driver: 9.18.13.4752
* CREATE: DeviceREF: 18
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3978 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=130
load time=47 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_button_sleep.xml] returns [ui_button_sleep.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud_16.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_16.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk_16.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_16.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
stack trace:



(zdjęcie nie moje, ale identyczny błąd)
Image

Za pomoc oczywiście :wódka:
Uberfuhrer
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 19 Sty 2014, 10:50
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 11:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 08 Mar 2015, 22:10

Znaczit zapewne ENB nie tak zainstalowałeś.
Sprawdź czy masz pliki z ENB wrzucone do %\gamedata i do %\gamedata\bin . Jak miałem z tym problem, to wrzuciłem ostatecznie wszystko tu i tu i zadziałało (nie roztrząsałem szczegółów). Jak Ci nie pójdzie, to doczytaj, jak dokładnie ENB instalować.

RE :arrowd:
Chyba, że ręcznie doinstalowujesz.
Ostatnio edytowany przez Plaargath, 09 Mar 2015, 00:45, edytowano w sumie 1 raz
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 08 Mar 2015, 22:40

Uberfuhrer napisał(a):
Kod: Zaznacz wszystko
Loading DLL: xrRender_R1.dll

Po co ci ENB na statyku? Przecież to działa tylko na DX9 (R2 - dynamiczne oświetlenie)

Plaargath napisał(a):Jak miałem z tym problem, to wrzuciłem ostatecznie wszystko tu i tu i zadziałało (nie roztrząsałem szczegółów)

Instalka AA2 wrzuca ENB i tu i tu.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Uberfuhrer w 09 Mar 2015, 17:39

Zainstalowałem jeszcze raz, tym razem na dynamicznym oświetleniu i znów ten sam błąd.

Image

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3401.00 mhz, 22-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33874 files cached, 5790Kb memory used.
Init FileSystem 0.888252 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[a:\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4070452 K], reserved[33392 K], committed[90396 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7981 K], process heap[1379 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1353 K], smem[0 K]
Executing config-script "a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[a:\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1189]: NVIDIA GeForce GTX 670
* GPU driver: 9.18.13.4752
* CREATE: DeviceREF: 18
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3978 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=130
load time=30 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias -0.35
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_button_sleep.xml] returns [ui_button_sleep.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud_16.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_16.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk_16.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_16.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
stack trace:


ENB instaluję przez instalator AA2.
Nie wiem czemu wcześniej w logach pokazywało oświetlenie statyczne, zawsze grałem na dynamicznym.
Uberfuhrer
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 19 Sty 2014, 10:50
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 11:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 09 Mar 2015, 17:46

[a:\gog games\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.


Ktoś swojego czasu pytał, czy wersja GoG jest kompatybilna z AA2...być może .dll'ki są wrzucane gdzie indziej.(inna struktura folderów)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 09 Mar 2015, 20:16

Hejoo, dzień dobry. Słyszałem wiele dobrego o Aurora Autumn 2, planuję niedługo weń zagrać, chciałbym tylko najpierw dowiedzieć się paru rzeczy (głównie z powodu braku jednego spisu zmian moda). Przede wszystkim, gram w tej chwili na dosyć starym sprzęcie. Nie oczekuję po swoim AA2 cudów na graficznym kiju, ale powiedzcie, czy mogę zaryzykować stabilną grę na tym komputerze:

Windows 7 Premium, 32bit
Intel Pentium Dual CPU E260, 1.80GHz
Nvidia GeForce GT 240 (chyba...)
2GB RAM

Poza tym, czy powiecie mi co takiego mod dodaje? Chodzi mi głównie o broń, pancerze, inne przedmioty (o niektórych , jak wiele rodzajów pożywienia i napojów oraz detektor artefaktów, wiem z Lets Play) i bestyje.


Może jednak, ktoś? Nie oczekuję rozpisek charakterystyk broni i opisów tekstur potworów :D. Jeśli nikomu się nie chce to trudno, przeżyję.
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 09 Mar 2015, 20:41

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości