Wyłapałem ten inny powód CTD bez loga - rozwaliłem skrypt w jednym miejscu, jak chciałem, żeby szybciej szło na potrzeby hurtowej ilości testów. Naprawione, wracamy do akcji.
Błąd z methodem spowodowany jest wpisaniem "m_level_vertex_id()" i "m_game_vertex_id()" zamiast "level_vertex_id()" i "game_vertex_id()".
Wpisuję zatem bez "_m", czyli tak:
local data = m_net_utils.get_weapon_data(alife():object(item.item_id))
local typ = "ammo_9x18_fmj"
local ile = data.ammo_current
alife():create_ammo(typ, db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id(), ile)
przykładowe efekty przedstawiają się następująco:
numer próby ; ile_zespawnował ; ile_było_w_magazynku ; jaką_broń_czytał:
1) 15 30 ak74
2) 15 30 ak74
3) 0 30 sig550
4) CTD (broń dodana przez moda) (bez loga)
wgranie save'a
1) 0 30 ak74
2) 0 30 ak74
3) 0 30 sig550
4) 0 8 makarow
5) 15 4 wintorez
6) CTD ak74 (bez loga)
wgranie save'a
1) 0 8 makarow
2) 0 30 ak74
3) 0 30 sig550
4) 15 8 makarow
5) 0 8 makarow
6) 0 8 makarow
7) CTD gauss (bez loga)
Także coś mu tam trybi, tylko nie do końca.
ED: opis cyferek poprawiłem, bo w błąd bym Cię wprowadził