Z wywiadu gryonline.pl z Adamem Badowskim, szefem studia napisał(a):A jak pecetowe ultra będzie się miało do konsol?
Będzie można znaleźć pewne małe różnice, np. we włosach Nvidii, ale one są bardzo wymagające graficznie, więc trzeba mieć mocną maszynę. To trochę niepolityczne, co powiem, ale w przyszłości będzie można włączyć tryb ubersamplingu, który przy premierze Wiedźmina 2 zabijał ten tytuł i teraz też zabije, więc nie chcemy tego na razie odblokowywać. Gra wygląda lepiej, ale ma absurdalne wymagania.
A wszystkie modele i tekstury są takie same?
Tak, jest tylko jedna wersja, bez tego nie bylibyśmy w stanie stworzyć gry na czas. Musielibyśmy ją rozebrać, budować i testować osobno na trzech platformach, co jest niewykonalne. Więc robimy to na jednej bazie, a potem dystrybuujemy ją na wszystkie urządzenia.
Na platformach, na których jest mniej pamięci inaczej nią zarządzamy. Ładują się mniej złożone modele, wszystko zależy od tego, co dzieje się na ekranie w danym momencie. Reasumując, jest niewiele różnic pomiędzy PC, PlayStation 4 a Xboksem One, raczej rozwiązują pewne błędy niż zmieniają konfigurację.
[...]
Czy na Xboksie One gra będzie wyświetlana w rozdzielczości 900p?
Tak, 900p z upscalingiem do 1080, ale niewykluczone, że uda nam się poprawić te warunki.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości