Do rzeczy:
są takie callbacki w bind_stalker.script: on_item_take, on_item_drop, take_item_from_box, use_object, on_trade. Do wyboru, do koloru, można ciekawe rzeczy robić. A ja chcę zrobić tak, że jak wyrzucę jakiś item, to on zniknie. Proste: dopisuję w funkcję actor_binder:on_item_drop (obj) jedną linijkę:
if obj:section() == ("nazwa_itemu") then alife():release(alife():object(obj:id()), true) end
i po krzyku.
Wtedy jak taki item wyrzucę, to zniknie, violla. Krótka jednak radość, bo jak przełożę go do schowka, to jest CTD bez loga. Czasem uda się jeden czy dwa itemy do schowka przerzucić, czasem nawet dopiero za drugim otworzeniem schowka i próbą przełożenia, ale prędzej czy później zawsze wywala. Bez loga. Co ciekawe, jeśli przed próbą przełożenia do schowka sprzedam taki item jakiemuś NPC'owi - wtedy callback przestaje działać, mogę wyrzucić 50 takich itemów na ziemię i leżą, mogę do schowków przekładać do woli.
Kompletnie nie wiem, o co tu biega. Przede wszystkim chciałbym się dowiedzieć, jak bezpiecznie i stabilnie ustawić znikanie itema po jego wyrzuceniu. Ktoś może wie?