[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 28 Sty 2015, 23:30

@Vandr wprowadził z @Crommem zupełnie nowe sekwencje pogodowe z AA2. Ja tylko przywróciłem emisje w pliku config/blowout.ltx
Raczej nie ma sensu w tym grzebać - chyba że chłopakom będzie się chciało zmienić je na te z AA2.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 29 Sty 2015, 06:10

Oj niestety, za to się nawet nie zabieramy...emisje AMK są tak pochrzanione, że wrzucanie emisji z AA2.1 zajęłoby rok a i tak nie byłoby gwarancji stabilności.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Bahus w 31 Sty 2015, 10:49

Mam pytanie odnośnie misji . Chodzi o pomoc Łukaszowi w odbiciu bazy wojskowych . Zabiłem wojskowych i dopiero wtedy udałem się do niego , ale po przyjęciu od razu wyświetla komunikat o niepowodzeniu misji . Jakieś sugestie lub porady ? Z góry dziękuje za pomoc .
Awatar użytkownika
Bahus
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Sie 2012, 13:07
Ostatnio był: 29 Gru 2021, 17:08
Miejscowość: Szczecnek
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 31 Sty 2015, 11:32

możesz sam oczyścić bazę, tylko najpierw sprawdź czy wojaki nie zaatakowali wolności. Jeżeli zginie Czacha to po ptakach.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 02 Lut 2015, 20:17

Ej, sprawa jest. Czemu gdy nie mamy nawet w ekwipunku detektora anomalii, to słyszymy pikanie, jakbyśmy go mieli powieszonego na pasie? (przy podejściu do Karuzeli itp.) Jak założę detektor w nagrodę od Merlina to słyszę potem podwójne pikanie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 02 Lut 2015, 21:33

Na to na pewno jest jakiś skrypt, w końcu w Cieniu Czarnobyla nie mamy żadnych detektorów, a pikanie słychać. Tak samo jest, jak wyrzucisz detektor artefaktów (który ma w opisie, że dodatkowo wykrywa anomalie) w Czystym Niebie i w Zewie Prypeci: pikanie wciąż słychać. Tyle że tam jest łatwiej, po prostu w actor.ltx można podmienić dźwięki na puste i nie będzie pikania wcale.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 03 Lut 2015, 01:53

Bo pewnie dozymetr ma ten sam dźwięk przypisany, a ma wykrywać trochę więcej anomalii niż tylko promieniowanie.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez daminek123 w 07 Lut 2015, 11:24

Podpowie ktoś bo mi podczas ładowania wywala do pulpitu i program przestaje działać

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : Invalid call
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 309
[error]Description   : D3DXGetImageInfoFromFileInMemory (S->pointer(),S->length(),&IMG)
[error]Arguments     : d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\wpn\scope_crosshairs\wpn_crosshair_bino.dds


Dobra naprawiłem!!! Sprawdźcie czy wszystkie pliki w folderze gry
d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\wpn\scope_crosshairs

maja mase większą niż 0
daminek123
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Gru 2014, 18:05
Ostatnio był: 11 Lut 2018, 14:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 07 Lut 2015, 13:54

Jeżeli ten plik jest uszkodzony (nie powinien :/ ) to w katalogach z celownikami masz ten sam plik - jest identyczny w każdej paczce.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Cromm Cruac w 07 Lut 2015, 18:16

Ściągnąłem kiedyś tą twoją paczkę skądś i po rozpakowaniu niektóre z celowników w opcjonalnych katalogach miały długość 0. Po wgraniu jakiejkowiek opcji wywala właśnie ten błąd. W katalogu głównym są OK

EDIT: Właśnie sprawdziłem, wszystkie celowniki oprócz 3 pierwszych mają długość 0 we wszystkich katalogach opcjonalnych.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 08 Lut 2015, 00:13

Ok wrzucam na hosting katalog z celownikami - jak się upnie wrzucę linka.

Edzia:
https://mega.co.nz/#!0BUgmAJb!3csDg36An ... RylhArizwQ - te powinny być w porządku
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pure w 09 Lut 2015, 13:29

Mam żenujący problem z tym modem. Dotyczy on kraszów gry podczas emisji. Przeszedłem już jakieś 40% gry i nie miałem żadnej emisji heh. No ale to pewnie dlatego że nie korzystałem ze śpiworu aby szybciej czas leciał. Gdy z niego korzystam i się budzę to następuje emisja za każdym razem. 5 sekund po jej rozpoczęciu jest wylot gry na pulpit bez żadnego loga. Po prostu won na pulpit koniec gry. No więc nie korzystam ze snu i gram normalnie bez przyspieszania czasu. No ale nieoczekiwanie moim oczom ukazała się pierwsza emisja od tak sama z siebie. No i co teraz? pominąc jej nie sposób a 5 sekund minie i krasz..... żenada po całości.. i jak tu dalej niby grac? można to jakoś wyłączyc z skryptach?
Chwała monolitowi!
Awatar użytkownika
Pure
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 31 Gru 2014, 14:09
Ostatnio był: 27 Wrz 2016, 21:23
Frakcja: Monolit
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości