Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Static-X w 15 Mar 2008, 20:32

Ja olbrzymowi zrobiłem 10 naboi. I śmigało :D Ale jak biegłem to było tak jak z SWD-em. Że broń była taka jak przy strzale
Image
Static-X
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 29 Sty 2008, 17:39
Ostatnio był: 14 Kwi 2008, 08:29
Miejscowość: z Czarnobyla
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez don_ernesto w 21 Mar 2008, 10:32

Infernal napisał(a):W życiu nie przyczepisz do obrzyna celownika. Musiałbyś zedytować tekstury. Wiem, bo sam próbowałem przyczepić granatnik do AKM-74U. Mimo iż gra się nie wysypywała to granatnik i tak się nie podczepiał. To ze strzałami też może być problem, gdyż animacja zakłada tylko dwa naboje. Ale mimo to może się pokazać ładowanie dwóch naboi, a dostaniemy 4. W każdym razie powodzenia ;)
P.S. Na kiego chooya ci celownik do obrzyna? ;)


jak to na chooya? - na dziki normalnie;-)

a tak serio serio to czemu by nie - broń uniwersalna - na pomieszczenia niszczący śrut, a jak wróg stanie ciut dalej to go ze strzałkowego w łeb - a tu ciut przycelować trzeba:-)

oczywiście dominująca jest tu tak naprawdę chęć stworzenia nowej broni
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez don_ernesto w 21 Mar 2008, 10:37

Static-X napisał(a):Ja olbrzymowi zrobiłem 10 naboi. I śmigało :D Ale jak biegłem to było tak jak z SWD-em. Że broń była taka jak przy strzale


nie no - samo dorobienie mu nawet pińciuset pestek to nie problemo - chodzi o to żeby nie było myka że wkłada dwie a strzela pół godziny - pozatym NPCe wtedy też maja tyle co i Ty.

no ale z ta świadomością poprawiłem Vintara na 20 i dzięki temu mam snajperkę albo szturmuweczkę a`la Val
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Postprzez SaS TrooP w 22 Mar 2008, 18:21

Dobra, broń działa fajnie. Stworzyłem dwa karabiny: Groza-1 oraz AKMSa. Kiedy dodaję ich traderom (w generic buy i we wszystkich późniejszych wersjach tzn. po parkingu itd.) wywala ie z bug trapem, że powtarza się gdzieś wpn_ak74. To jest błąd w broni czy u traderów. Modyfikowałem tylko plik trade_trader.ltx
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez SandFighter w 22 Mar 2008, 22:07

@ SaS TrooP
Niestety przekopiowanie samych plików nie wystarczy. Po stworzeniu samego profilu broni (czyli nowego pliku w folderze gamedata/config/weapons) musisz dodać ten plik do listy ładowanych profilów broni w pliku weapons.ltx. Potem dodajesz ich opisy w plikach tekstowych gry, i na końcu udajesz się zaopatrzyć handlarzy.

A najważniejszą rzeczą jest skopiować bezpośrednio plik broni na której bazujemy i zmodyfikować go odpowiednio. Oto linijki jakie musisz zmodyfikować, żeby wszystko zadziałało (podaje przykład z mojego H&K Mk. 23 SOCOM):
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_socom]:identity_immunities
description               = enc_weapons1_wpn-socom
inv_name            = wpn_socom
inv_name_short            = wpn_socom
hud                         = wpn_socom_hud

Po wykonaniu tego wszystkiego powinieneś mieć dostępną swoją broń u tradera. Oczywiście model się nie zmienia, więc sam rozumiesz, że Twoja zabawka będzie wyglądać identycznie.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez SaS TrooP w 22 Mar 2008, 23:05

Dobra, jeszcze tylko jedno głupie pytanie: Gdzie się zmienia ścieżkę do textury?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Missile w 22 Mar 2008, 23:37

gamedata/textures/wpn

\\

$spawn = "weapons\abakan" ; name and section in level editor

przykładowo dla Abakana.
Oczywiście to nic pewnego, ja się dopiero zabieram za tworzenie broni :D

Może to być też to:
visual = weapons\abakan\wpn_abakan ; name of the model for 3rd person view

Musisz posprawdzać, więcej Ci nie powiem bo nie wiem.
Ostatnio edytowany przez Missile 22 Mar 2008, 23:59, edytowano w sumie 3 razy

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez SaS TrooP w 22 Mar 2008, 23:51

Nie o to mi chodzi. Gdzie w CONFIGU broni.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Fred w 23 Mar 2008, 10:59

SaS przeczytaj pierwszy post.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez SaS TrooP w 23 Mar 2008, 20:19

No właśnie nie za bardzo tam to widzę...
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Missile w 23 Mar 2008, 20:20

PLik z textura i modelem broni
visual = weapons\walter_99\wpn_walter_99.ogf


Pisze jak wół ;P

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez SaS TrooP w 23 Mar 2008, 20:24

Czyli wystarczy zmienić na weapons\akm\akm.ogf?

Czy trzeba brać osobny ogf do tego?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość