Plaargath: ENB jest już zaimplementowane w modzie, nie musisz sam nic wrzucać... nie znam się na tyle...
Ścigacz: sprawa Wariaga( po dodaniu Twojej poprawki ): po wykonaniu 4 wyzwań tego oszołoma wyświetlił się komunikat: zadanie nie powiodło się... Bujnąłem się do Wariaga i miałem w opcjach dialogowych
- Nie udało się, ale też:
- Udało się
i jako nagrodę dostałem rzeczoną receptę i broń ( wiesz jaką
).
Zadanie zaliczyło się i fabuła skierowała mnie prawidłowo dalej do Barmana.
Żeby nie było za różowo to owe linijki:
- Nie udało się i
- Udało się, pozostają nadal u Wariaga i można nabijać nagrody za wykonanie tego wyzwania w nieskończoność...
Reasumując, główny cel osiągnięty, ale trzeba by poprawić komunikat po wybiciu ostatniego burera, kwestię u Wariaga: Nie udało się (w przypadku sukcesu, z resztą porażka i tak oznacza zgon
) i sprawić by po rozmowie z Wariagiem zniknęły 2 powyższe kwestie dialogowe.
Należałoby jeszcze coś zrobić z tymi Nibyolbrzymami - mają odporność mięsaczy, żenująco to wygląda.
W kwestii marzeń jeszcze odgłos tych nowych wypasionych kombinezonów, wyglądają mega, ale ja osobiście ich nie używam, bo dziwnie się czuję jako cichobieg. Co do tych odgłosów kroków to zauważyłem 1 zależność: gdy Strelok ma na sobie jeden z "cichych" kombineznów na sobie, a jakikolwiek inny w inwentory, odgłos kroków pojawia się, ale Strelok w widoku z 3 osoby jest w samym sweterku. Nie wiem, może to info w czymś Wam pomoże
.
Poza tymi detalami, jak do tej pory - szaleję po Rostoku, wszystko gra i buczy, świetna robota Ścigaczu
.