[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kudkudak w 14 Sty 2015, 08:18

Możesz spróbować pójść do Kordonu przez Wysypisko.
Image
Image Image Image Image Image

Za ten post Kudkudak otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Necrontyr89.
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez comandor w 14 Sty 2015, 10:16

Próbowałem i udało mi się dojść do Sidorowicza ale gra nie zaliczyła mi etapu wydostania się z Doliny Mroku i nie mogłem nic u niego zrobić.
comandor
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 12:46
Ostatnio był: 17 Maj 2015, 15:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 14 Sty 2015, 13:42

Pomysł na szybko:
- podejdź do bramy, zasejwuj, wyjdź z gry,
- powiększ w %\gamedata\config\creatures\actor.ltx jump_speed i jump_power,
- wgraj grę, przeskocz bramę, zapisz grę, wyjdź z gry, przywróć oryginalne wartości.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 14 Sty 2015, 13:49

Zadam głupie pytanie: Laboratorium x18 przeszedłeś w całości? Zdobyłeś tam co trzeba? Po wyjściu z niego powinien uruchomić się skrypt, w którym Sidorovich gada o wojsku i nowym przejściu na Kordon.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 14 Sty 2015, 14:01

Ale w tę bramę wystarczy wbiec, ona sama się lekko przesunie i wejdziesz w level_changer do Kordonu. Przynajmniej tak było w podstawce, że nie trzeba było nawet „używać” tej bramy.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez comandor w 14 Sty 2015, 15:25

mayer99 napisał(a):Zadam głupie pytanie: Laboratorium x18 przeszedłeś w całości? Zdobyłeś tam co trzeba? Po wyjściu z niego powinien uruchomić się skrypt, w którym Sidorovich gada o wojsku i nowym przejściu na Kordon.


Tak przeszedłem całe laboratorium, pojawił się Sidorowicz z tym przejściem południowym.

Zaraz przetestuje resztę pomysłów i dam znać co i jak.

Niestety nie mogę przeskoczyć bramy ani płotu obok ponieważ jest tam niewidzialna ściana :/
Save przed bramą też nie pomaga...
comandor
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 12:46
Ostatnio był: 17 Maj 2015, 15:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 14 Sty 2015, 17:27

Może za szybko wyszedłeś z labu - jeżeli nie dokończyłeś tam questu to skrypt zgłupiał
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Bizon123 w 26 Sty 2015, 01:09

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S2, 2400.00 mhz, 24-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 31211 files cached, 4351Kb memory used.
Init FileSystem 1.781968 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4030252 K], reserved[69860 K], committed[94128 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6549 K], process heap[1894 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1489 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Głośniki (Realtek High Definiti
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
3. Głośniki (Realtek High Definition Audio), Spec Version 1.1
4. Realtek Digital Output (Realtek High Definition Audio), Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software -1.-1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:CB1]: NVIDIA GeForce GTS 360M
* GPU driver: 8.17.11.9682
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2696 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=4
load time=120 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_hx.xml] returns [ui_icons_hx.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [366 ms]
"d:\s.t.a.l.k.e.r\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 90897 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    29303 ms
* [prefetch] memory:  82676Kb
* phase time: 29324 ms
* phase cmem: 164241 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
stack trace:

0023:0041AAFC XR_3DA.exe, CApplication::load_draw_internal()
0023:00425161 XR_3DA.exe, CInput::exclusive_mode()

Witam, zainstalowałem mod autumn aurora 2 i mam problem gra na początku włączyła się normalnie ale po wyjściu i ponownym wejściu na każdym zapisie wywala mi grę. O co może chodzić ?
Podstawka do instalacji ver 1.0006
Bizon123
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lip 2014, 14:03
Ostatnio był: 06 Cze 2015, 23:32
Miejscowość: Чорнобиль
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sty 2015, 14:16

Odinstalować wszystko, razem z grą i usunięciem user.ltx. Zainstalować ponownie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Bizon123 w 27 Sty 2015, 15:38

Odinstalowanie i usunięcie wszystkich pilków gry oraz ponowna instalacja nic nie dała, dalej po rozpoczęciu nowej gry podczas ładowania jest wysyp gry :(
Bizon123
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lip 2014, 14:03
Ostatnio był: 06 Cze 2015, 23:32
Miejscowość: Чорнобиль
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sty 2015, 17:55

Bizon123 napisał(a):...gra na początku włączyła się normalnie ale po wyjściu i ponownym wejściu na każdym zapisie wywala mi grę.

Bizon123 napisał(a):...po rozpoczęciu nowej gry podczas ładowania jest wysyp gry :(

Nie rozumiem, gra się wywala przy wybraniu 'Nowa Gra' z menu czy przy ładowaniu sejwa?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Bizon123 w 27 Sty 2015, 19:13

Na karzdym zapisie stałym i szybkim oraz chcąc rozpocząć nową grę podczas ładowania jest crasch.
Bizon123
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lip 2014, 14:03
Ostatnio był: 06 Cze 2015, 23:32
Miejscowość: Чорнобиль
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości