[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 10 Sty 2015, 12:58

Link uaktualniony.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 10 Sty 2015, 13:45

Mi w wersji Vanda misja z Wariagiem działała bezbłędnie. Szkoda tych nagród, bo ta recepta to był absolut w drzewku korali chyba :/. Który skrypt/plik za to odpowiada? Czy jak go podmienię to gra się wykrzaczy?
Pseudogiganty są w praktyce wielkimi mięsaczami :E. Spawnują się często na trasie Bar-Wysypisko i mniej więcej 1-2 strzały z Vala lub 3-4 kal. 5.56 załatwia sprawę. Inne pseudogiganty podobnie.
Z innych pierdół to stosunkowo często krew mutantów lub NPC's jest zielona :P. I już ktoś o tym pisał: żołnierze na Radarze przy barykadzie i barakowozach, i najemnicy na wysypisku ( ci pojawiający się przy targaniu M16 dla Petrenki) są niezłymi terminatorami, tylko headshoty załatwiają sprawę, ammo nato czy kałacha odbija się od nich jak krople deszczu. To detale jedynie poza tym wszystko hula rewelacyjnie :).
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 10 Sty 2015, 13:48

plik braad_test.script, a dokładnie ta sekcja:

Kod: Zaznacz wszystko
---------------------------------------
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_one_start") and not has_alife_info("agro_varayg_one_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_one_have")
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_two_start") and not has_alife_info("agro_varayg_two_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_two_have")
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_tri_start") and not has_alife_info("agro_varayg_tri_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_tri_have")
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_four_start") and not has_alife_info("agro_varayg_four_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_four_done")
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_four_have")
------------------------------------


Jak masz oryginalny plik to mi podeślij - może miałem coś pokrzaczone :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 10 Sty 2015, 18:30

Skopiowałem z oryginalnej gamadata'y plik braad_test.script do gry, zacząłem całą grę Wariaga od początku, wypełniłem 4 wyzwania i..... *wuj w bąbki strzelił - Wariag nie ma odpowiedniej opcji dialogowej....???!!!
Zgłupiałem teraz, ale wygląda na to, że to nie o ten skrypt chodzi raczej... :facepalm: :/
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Plaargath w 10 Sty 2015, 19:36

@mayer99
1.
Odpowiadając na pytanie z kozaka (dzięki) i ku przyszłemu pożytkowi: ja nie wiem, to jest kwestia sprawnego szukania. Sam też byś znalazł na pewno, to nie takie trudne. Wystarczy Total Commander i Notepad++. A konkretnie, chodzi o lunetę do aug3, więc:
1) włazisz w aug3.ltx i szukasz wpisu "scope_name". Tam musi być nazwa używanej optyki, pewny punkt startu. Wpis mówi, że szukamy itema, który ma nazwę "wpn_addon_optik".
2) Odruchowo więc zaglądasz w weapons.ltx, gdzie zwyczajowo (vanillowo przynajmniej) są celowniki optyczne, szukasz jakiejś sekcji poniżej [wpn_addon_scope], albo jeszcze prościej rzucasz searcha na string "optik". Tu mała niespodzianka, bo optika tam nie ma.
3) No to metoda niezawodna (albo pierwsza w kolejności do zastosowania, jeśli nie masz jeszcze odruchu szukania czegoś w konkretnym miejscu): włazisz w katalog configs robisz Alt+F7 (search), nazwa pliku "*" czyli jakikolwiek, zaznaczasz opcję "Find text", wpisujesz "addon_optik", po chwili wywala wyniki.
4) Pomijasz pliki w oczywisty sposób irrelewantne, albo już sprawdzone, a resztę po kolei przeczesujesz. I tak z zaskoczeniem odkrywasz, że optik występuje w pliku w_ak104T.ltx. Włazisz tam, szybki search i jesteś w domu, okazuje się, że sekcja lunety jest dopisana w konfigu tej broni. Cała operacja zajmuje tyle co napisanie jednego z tych punktów.
5) Dla dodania szybkości do edycji plików używasz Notepad++ - po tym, jak tam wpiszesz pod Ctrl+F (search) jakiś string do szukania, to potem w dowolnej otwartej karcie, jak naciśniesz F3, to search jest automatycznie powtarzany na aktualnie otwartej karcie (dopóki nie zamkniesz programu, ów string zostaje w pamięci, póki go w okienku szukania ręcznie nie zmienisz). Jak naciśniesz znów, szuka kolejnego wystąpienia tego stringa w pliku. Przydaje się też w Shitf+F3, który szuka stringa przeszukując plik w kierunku od kursora do początku (a nie w kierunku końca, jak bez Shifta). Inny hint jest taki, że jeśli szukasz nazw sekcji, walisz Alt+0, co powoduje zwinięcie wszystkich sekcji i całość ładnie widać.
5) Przy tym wszystkim zapieprzasz po programach za pomocą Alt+Tab, Alt+F4, Esc, otwarcie Notepad++ kojarzysz w Totalu pod F3 lub F4, żeby wszystko móc robić bez odrywania rąk od klawy. Im więcej własnych usprawnień, tym jeszcze szybciej idzie.
6) Polecam robić tak samemu jak najczęściej, wartość dodana jest taka, że się z wynikami search'ów stopniowo opatrzysz, zaczynasz coraz bardziej łapać, co jest w jakich plikach, albo w których raczej na pewno nie ma tego, co szukasz - wtedy stopniowo zyskujesz tempo, przerzucając listę wyników search'a w Totalu.

2.
Co do powyższej sprawy ze skryptem, piszę teraz z kompa, na którym nie mam TŚ, więc raczej nie pomogę. Ale może zamiast całe pliki podmieniać wystarczy między dwie ostatnie z linijek cytowanych przez scigacza dopisać:
Kod: Zaznacz wszystko
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "nazwa_tej_recepty", "in")

Jeśli ta recepta to jest item, ofcuz. I jeśli ten skrypt odpala się w dialogu. Jak poza dialogiem, to można spróbować tam wkleić:
Kod: Zaznacz wszystko
alife():create(tutaj_nazwa_tej_recepty,db.actor:position(),db.actor:level_vertex_id(),db.actor:game_vertex_id(),db.actor:id())

Albo znaleźć po infoportionach, co się dzieje, jak dostajesz "agro_varayg_four_done" i tam wrzepić przekazanie nagrody.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 10 Sty 2015, 20:22

pomysł dobry tylko sekcja musi być:
Kod: Zaznacz wszystko
    db.actor:give_info_portion("info_amk_recipt_souls")


oczywiście musisz podać konkretną nazwę recepty, ta co podałem jest pierwsza z brzegu. Jaką konkretnie receptę (na jaki artefakt) dawał Wariag?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pure w 10 Sty 2015, 22:57

Mam pytanie odnośnie niektórych tekstur w modzie. Nie wiem czy tylko u mnie tak to wygląda czy tak powinno właśnie być. Bo u mnie wygląda to tragicznie jakby rozmazane, żadnej ostrości nie ma. A ustawienia mam na maxa wsio. Np. textury drewna w domku leśnika normalnie gwałcą oczy. W normalnym stalkerze lepiej wyglądają.. Albo broń. Wygląda jakby w ogóle nie miała nałożonej tekstury lub w strasznej jakości. Czy tak ma to wyglądać?
:

Image
Image
Chwała monolitowi!
Awatar użytkownika
Pure
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 31 Gru 2014, 14:09
Ostatnio był: 27 Wrz 2016, 21:23
Frakcja: Monolit
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 10 Sty 2015, 23:54

To niestety błędy pozostałe po TS2 - jeżeli przeszkadza Ci domek leśnika to nie chciał byś zobaczyć jak nowe lokacje wyglądają w oryginale TS2. Teraz jest o niebo lepiej i tylko niektóre "pierdóły" zostały. Co do broni - niektóre nowe modele mają rzeczywiście trochę matowe tekstury, jak sądzę jest to wina braku bumpmap, ale ja tu nic nie poradzę :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 11 Sty 2015, 00:46

Od Wariaga dostajemy receptę na artefakt: korale babci. Takie czerwone z jarzębiny ;)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 11 Sty 2015, 01:26

Przeczytaj PW
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 11 Sty 2015, 10:59

O co dokładnie chodzi z tym Wariagiem? Bo się pogubiłem...mam przywrócić plik z Final Update czy zostawić jak jest?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 11 Sty 2015, 16:55

Jeżeli przywrócisz możesz mieć buga i Wariag nie zakończy gry - brak dalszych dialogów. W tym który jest grę zakończysz na pewno tylko że na razie bez nagrody. Ale możesz spróbować zmienić sekcję którą wyżej podałem na taką:

Kod: Zaznacz wszystko
---------------------------------------
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_one_start") and not has_alife_info("agro_varayg_one_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_one_have")
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_two_start") and not has_alife_info("agro_varayg_two_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_two_have")
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_tri_start") and not has_alife_info("agro_varayg_tri_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_tri_have")
  elseif has_alife_info("agro_varayg_seredina_krug") and has_alife_info("agro_varayg_four_start") and not has_alife_info("agro_varayg_four_done") then
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_four_done")
db.actor:give_info_portion("info_amk_recipt_burer_grandmother_glassbeards")
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_pb", "in", 1)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_9x18_fmj", "in", 5)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "scientific_outfit", "in", 1)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "det_artefact_pro", "in", 1)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "detector_elite", "in", 1)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_m4_taktik", "in", 1)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "ammo_5.56x45_ap", "in", 5)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "wpn_addon_acog", "in", 1)
dialogs.relocate_item_section(second_speaker, "medkit", "in", 5)
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_fail")
db.actor:give_info_portion("agro_varayg_four_have")
------------------------------------


Tylko napisz czy zadziałało - tzn. czy grę zakończył i dał nagrodę. Wrzucę wtedy patcha. Ja nie mam żadnego zapisu obok Wariaga.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości