[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 13 Gru 2014, 00:52

Dostałem od Ciebie plik tekstowy z trzema linkami. Jutro je wrzucę do pierwszej strony tematu, ale jak chodzi o fantomów to to jest coś podupconego. Znalazłem ich model, teksturę, wpisy w skrypcie (nawet odporności Mervina) ale nie mogę znaleźć nic odnośnie odporności tych zielonych kutafonów. Podejrzewam, że zostali nazwani w inny sposób niż "fantom" (jak to jest w nazwach skryptu/modelu/tekstury) ale ruskie jak to ruskie - postanowili coś niepotrzebnie namotać.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 13 Gru 2014, 01:58

Bardzo wysokie wskaźniki odporności były przy wpisach stalker_new, to też podbiłem. Ale jeszcze nie widziałem efektów bo gram od nowa.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 13 Gru 2014, 08:13

Tak, Fantomy miały przypisaną sekcje obrażeń stalker_new, która...cechuje wszystkich NPC'ów, którzy nie powinni przypadkowo umrzeć. Co za sku*wiel wymyślił przypisanie do tej kategorii Fantomów. Tak czy owak, zrobiłem fixa na to. Fantomom przypisałem obrażenia normalnego Stalkera. Niech już sam fakt, że mogą nas zabić jednym pociskiem będzie wystarczającą cechą tych kreatur. Nadpisać oba pliki.

https://www.sendspace.com/file/5cy66m
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mito, scigacz1975.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 14 Gru 2014, 13:54

WAŻNE INFO:

W przypadku takiego (oczywiście wartości mogą się różnić ale ważna jest sekcja - [error]Description : any vertex in patrol path ) loga w wylocie, należy wartość switch_distance, w pliku alife.ltx (katalog gamedata/config) zmienić na 50, następnie przejść obok (lub ich załatwić jeżeli są wrodzy) NPC-ów, zapisać grę i przywrócić wartość switch_distance = 250. Jak do tej pory tego loga spotykałem wyłącznie w Prypeci, ale właśnie przydarzył mi się na CEJ 1.

a oto wspomniany wyżej log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [mil_stalker_aes_specur4_walk] in inaccessible for object [mil_stalker417730]
 
stack trace:

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 14 Gru 2014, 23:50

Prypeć, końcówka gry - droga do Felczera, połamańce, chimery, snorki, Monolit wszyscy wybici... Po tej masakrze nie mogę załadować save'a, wyskakuje coś na kształt loga:
Kod: Zaznacz wszystko
! Unknown command:  >>11:59_idx:13->14,time:11:00->12:00_weather:rainy,cycle_time:0
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\monsters\cat\attack_hit.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\monsters\cat\take_damage.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\monsters\cat\die.ogg
stack trace:

0023:0509B5A2 xrGame.dll
0023:050A2555 xrGame.dll

Moge wczytać jedynie save sprzed tunelu w Prypeci, nie wiem co powoduje te zwiechy i czy jest szansa z przejściem do Czernobyl NPP...?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 15 Gru 2014, 16:36

Musisz wczytać wejście z Prypeci albo na Prypeć.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 15 Gru 2014, 19:30

Nic nie dało przejście z poprzedniej lokacji - identyczna sytuacja: przy próbie wczytania save'a po załatwieniu wszystkich mutantów podobny CTD bez loga... Jedyne co się powtarza to zapis o cyklu pogodowym. Spróbuję przejść jakoś całą Prypeć za 1 zamachem może się uda.
Ścigacz - co do Twojej modyfikacji to link z ENB od Vandra wraz ze zmianą balansu obrażeń nie działa. Rozumiem, że żeby cieszyć się Twoją modyfikacją w pełnej krasie trzeba zainstalować: AA + TŚ2 by Ścigacz, modyfikacja obrażeń + fix Fantomów, nowsze ENB Vandra + fix piorunów??
Uparłem się, że najpierw skończę AA2+ TŚ2 w wersji pierwotnej, żeby wyłapać wszystkie różnice, ale już powoli mój entuzjazm i dobre chęci są na wyczerpaniu... :/
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 15 Gru 2014, 21:00

Pobierasz i rozpakowujesz pliki z moją modyfikacją (3 pliki - 3 części tego samego archiwum, w 7zip) a na nie wrzucasz tylko fixa na fantomów. Resztę już uaktualniłem.
@Vandr miał wrzucić linki do mojej wersji w pierwszym poście ale chyba zapomniał. Nieważne, tu masz katalog na mega - http://mega.co.nz/#F!sd0yxRwC!Z13kxyWD57ofCX9Ywphq5A - gdzie jest wszystko, tylko pamiętaj żeby NIE POBIERAĆ PLIKÓW JAKO ARCHIWUM ZIP - bo Ci się popieprzy.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 16 Gru 2014, 06:05

Linki z pierwszego posta są te od Ciebie, z najaktualniejszym ENB'em i resztą pierdół, Piter.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 17 Gru 2014, 18:21

Dodaj jeszcze link do fixa na fantomów, bo tego nie zdążyłem dorzucić, więc każdy będzie sobie musiał nadpisać sam.

Edit: Tadzik znalazłem jeszcze jeden trochę drażniący bug graficzny, najbardziej na razie widoczny w lesie u Leśnika. Wygląda to tak jakby tekstury nieba były wyświetlane zbyt blisko i widzimy chmury, czy zachodzące słońce, przed zamiast za wzniesieniem. Śmisznie trochę wygląda jak schodzisz w dolinę i na zboczu widzisz chmurę lub słońce. Pewnie jakoś da się to podregulować.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 17 Gru 2014, 18:24

To właśnie bug, o którym pisałem stronę wcześniej. Niestety nie do wyregulowania, pojawia się w określonym cyklu pogodowym. Ot, mały błąd biblioteki .dll od ENB'a. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 17 Gru 2014, 20:16

Jeżeli ktoś chce włączyć emisje (blowout) to pobrać, wypakować i nadpisać gamedaty - https://mega.co.nz/#!YZ0iBBYC!NQa0f3NCl ... -kKnP2Pc18
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość