[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 03 Gru 2014, 21:34

No to mogiła :( muszę zacząc grę od początku. Ale mod jest na tyle fajny, że się pokuszę :D
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Mito w 03 Gru 2014, 21:37

A, właśnie. Mógłby ktoś podlinkować do tego spawnera? Ja akurat chciałbym sobie "wytworzyć" detektor, bo mi u Salomona znikł.

A przy okazji, może byłoby opcją udostępnienie "przydatnych zapisów" dla tego moda? Ja tam akurat zacząłem takowe kolekcjonować, mógłbym parę z początku wrzucić.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 03 Gru 2014, 22:51

@Maniakes radzę Ci pobierz sobie moją przeróbkę - unikniesz wielu "przykrości"

@Mito na jakiej grasz wersji - mojej czy @Vandra?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Mito w 04 Gru 2014, 00:27

Na Twojej, tej sprzed paru postów ;)
Widać zmiany na lepsze.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 04 Gru 2014, 01:37

No to zajrzyj do PW ;)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 04 Gru 2014, 19:37

Jako że nie doczekałem się odpowiedzi, ponawiam zapytanie, czy ktoś jest w stanie mi pomóc w sprawie tego błędu:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CUILine::GetLength_inclusiveWord_1
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UILine.cpp
[error]Line          : 410
[error]Description   : pos.word_1.exist()


Dodam, że właśnie wyskoczył mi w Martwym Mieście gdy zacząłem nową grę na odpalonej wersji Ścigacza.

I jeszcze jeden:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...- shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_box.script:112: attempt to index field '?' (a nil value)


WYskakuje gdy rozbijam skrzynię w jaskini gdzie ukrywa się docent Wasiliew. Tego błędu nie miałem zanim nie zainstalowałem wersji Ścigacza.
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 04 Gru 2014, 22:52

Wyłącz antywirusa, wypakuj jeszcze raz moda - usuń gamedatę którą masz (kompletnie) i dopiero wklej tę co wypakowałeś.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive maniakes.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 05 Gru 2014, 18:34

Dzięki, Ścigacz, błąd ze skrzynią jednak był moja winą, bo pododawałem moje itemki do skrzyń w plikach ph_box ale jednego itemka nie dodałem w którymś z 3 plikó za ich generowanie odpowiadającym ;-) Sory za zawracanie dupy ;-)

Niestety błąd z pos_word_1 nadal występuje i obawiam się, że wynika ze skryptu zone_news.script, który dodałem, ale opieram to tylko na domniemaniu wynikającym stąd, że pograłem pół godzinki bez tego skryptu (po przeinstalowaniu moda na nowo) i błąd nie wyskoczył. Przywróciłem skrypt i błąd wyskoczył po 10 minutach gry ;-)

Mam natomiast nową zagwozdkę, ale to jakby ktoś się zainteresował. Spróbowałem dodać do tego moda kończące się śruby pożyczone z DMX 1.4.3, ale skutki sa tylko połowicznym sukcesem. Śruby działają - tzn. sa w ekwipunku, jak się nimi rzuca to ilośc się zmniejsza, można je tez zbierać z ziemi, gdzie leża bardzo długo. Ale niestety nie kończą się - nawet jak w ekwipunku juz ioch nie ma, to nadal można rzucać śrubami, a co zabawniejsze, możne te wyrzucone pozbierać i znowu mieć śruby w ekwipunku ;) a to nie o to chodzi. Niestety jako, że skrypty to dla mnie czarna magfia i wpisanie paru wywołań w bind_stalker.script "na czuja" aby powiązać skrypt to jest mój szczyt możliwości, to nie umiem sobie poradzić z problemem niekończących się śrób. Przeglądałem skrypt bolt_binder.script oraz bolt_ending.script (któego nazwa wskazywałąby na odpowiadanie za "kończenie się" śrub ale to tylko moje domysły) i nic nie wskórałem.

Więc jeśli ktoś byłby chętny mi pomóc, a w zasadzie do dokończyć moja niedokończona robotę partacza, to będe szczęśliwy jak dziecko :E A swoja drogą, może np. Ścigacz albo Vandr zechciałby wkleić śruby do swojej wersji tego moda? ;)

Dołączam link do pliku z wynikiem moich prac (tzn. prób przeklejenia śrub z DMX bo ja ich oczywiście nie stworzyłem aby była jasność), jakby ktoś chciał popatrzeć, czego brakuje aby to zadziałało w pełni jak powinno:
:

https://www.dropbox.com/s/953bs3ixz9z9a8y/%C5%9ARUBA.7z?dl=0


PS:zrobiłęm tak, że 25 sztuk śruby dostajemy od Leśnika po dotarciu do jego domku - daje nam je razem z detektorem Echo i przy okazji tłumaczy co i jak. Ale w razie czego do testów, można je dodać do amk_mod.script przy "spawnowaniu"{ naszego bohatera w aurtobusie:

:

function on_game_start()
math.randomseed (device ():time_global ())
end
local tmp_intro=false
function first_run()
if amk.load_variable("x_first_run",true) then
amk.g_start_timer("gg_need_sleep",0,0,6)
amk.g_start_timer("show_news",0,0,10)
amk.spawn_item_in_inv("matras")
for i = 1, 25 do amk.spawn_item_in_inv("fake_bolt")
end
amk.save_variable("x_first_run",false)
end


Ach zresztą, jak ktoś bardziej ogarnięty ode mnie postanowi mi pomóc, to to powyżej i tak wie jak zrobić :D
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 05 Gru 2014, 19:35

Zobacz czy gdzieś w konfigu nie ma jakiejś sekcji unlimited = true, jak jest to zmień na = false i wtedy wypróbuj.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 05 Gru 2014, 20:01

Niestety, to nie to. W w_bolt.ltx jest linia "can_be_unlimited = false"

No i jest ustawiona na false.

Obawiam się, że nie zrobiłem wszystkiego, co należało powiązać w skryptach.
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 10 Gru 2014, 01:06

Przy przejściu z Magazynów Wojskowych do Martwego Miasta - moment gry kiedy Doktor ma otworzyć przejście do Prypeci, wywala z logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'monsters\zombi\zombi_3.ogf'.



Co do kombinezonów bez odgłosu kroków ( eq: Nanosuit, Seva Duty czu Exo Duty ), zauważyłem pewna zależność... Mając na sobie "cichy" kombinezon i jakikolwiek inny w inventory - słychać kroki Streloka... ale tylko wtedy gdy Strelok w 3 osobie gania w samym sweterku.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 10 Gru 2014, 01:52

Wejdź do katalogu meshes\monsters\zombi\ i skopiuj jakikolwiek model, potem nazwij kopię zombi_3.ogf
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości