[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 28 Wrz 2014, 13:20

Kacper777 napisał(a):Na mapie mam zaznaczone miejsce, do którego nie da się pójść bo jest mur i drut kolczasty. Szlag mnie trafia. 2 :wódka: za pomoc.

Jest to błąd moda, możesz jedynie olać to zadanie, bo i tak nie da się tam przejść. Może ewentualnie modyfikując actor.ltx na jakieś absurdalne wysokości skoku, ale nie mam pewności, że to zadziała.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 28 Wrz 2014, 13:42

Kacper777 napisał(a):Na mapie mam zaznaczone miejsce, do którego nie da się pójść bo jest mur i drut kolczasty. Szlag mnie trafia. 2 :wódka: za pomoc.

Polecam ściągnąć Władcę Zony pod TFW i przeteleportować się tam. Gdzieś była opcja ruch o pięć metrów.

Za ten post Krzyk19 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kalashnikov w 02 Paź 2014, 18:35

Nie ukrywając mod ma jeszcze dużo niedoróbek. Smoq zapowiedział, że postara się wydać wersję 3.9 tego moda i daj Boże, by mu się to udało. Mod jest jednym z lepszych na Czyste Niebo.
Image Image Image
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Swierszczu007 w 06 Paź 2014, 20:43

Panowie, uparłem się na Bar, dzicz, Drogę i kilka innych lokacji w czystym Niebie na modzie TFW . To czyniłoby ta grę +mod idealnym rozwiązaniem... Przecież To by się nie znudziło :D (a jeszcze z Limańskiej w którym można sobie tak poprostu chodzić i z elektrownią jako baza Monolitu to magia już wogóle).
Chyba spróbuję zainteresować się możliwościa konwertowania map z SoC do CC ... Jak mi sie uda ( mam bardzo mało wolnego czasu ale jako takie hobby, czemu nie?) to można by było zaprogramować mapy pod TFW i byłoby genialnie :D
Wiem jestem idealista w tym momencie, ale pomysł fajny nie? :D

Za ten post Swierszczu007 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19, Kowalsky.
Swierszczu007
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 13 Lip 2014, 20:38
Ostatnio był: 06 Paź 2014, 20:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez megashooter w 11 Paź 2014, 18:19

Jak myślicie czy merge TFW ze Stalker Clear Sky Arsenal Overhaul jest robialny?
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 11 Paź 2014, 18:46

Wszystko jest, zależy co byś chciał zrobić. Ale od razu ci mówię, że bez przebalansowania całego moda lub grzebania w modelach broni z TFW nie wymienisz na inne (np. Sig 550 Sniper czy H&K53A3 korzystają z domyślnych animacji waniliowych broni Stalkera i albo musiałbyś je od nowa „przestawić” na korzystanie z własnych animacji tj. żeby te animacje nie były szukane w plikach innej broni, albo musiałbyś je po prostu wyciąć z moda i ewentualnie wstawić coś innego w zamian). Trochę znajomości koderki również by się przydało, żeby wywalić któryś ze śpiworów. Bronie nowe zaś chyba można dodać – mówię chyba, bo zrobiłem to póki co na sucho (z dala od Stalkera), ale nie testowałem, bo mi po prostu przeszedł zapał do grzebania się w plikach.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez megashooter w 12 Paź 2014, 11:26

Dzięki. Po prostu The Faction Wars z arsenałem rozszerzonym o 60 różnych broni i z realistyczną balistyką byłoby bezpowrotnie wciągającą mieszanką. Tych broni z TFW nie zamierzam wywalać, więc powinienem dać radę.
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KriegsMajor w 12 Paź 2014, 14:01

Czołem! ;) zacząłem ostatnio grać z powrotem w TFW i pojawiło mi się kilka problemów. Pierwszy to crash do windy, kiedy podchodzę do budynku B w Agropromie. Loga daję poniżej. Zdążę przed crashem zauważyć tylko, że mutasy leją się z Powinnością i w tym momencie następuje zwiecha i "Hello, BugTrap!".
Następnym problem jest to, że gra zaczęła mi się niemiłosiernie zacinać. Nie bardzo rozumiem dlaczego, gdyż jeszcze parę dni temu wszystko było ok. Zmniejszenie ustawień graficznych nic nie dało. Grę mam oryginalną, procesor Intel Core i5 (1,8Ghz), 4 GB RAM, Nvidię 720m 1GB, system niestety Win8 PRO. jakieś pomysły? :)


Kod: Zaznacz wszystko
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt21768 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt21768 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt21801 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt21801 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper21966 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper21966 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper21978 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper21978 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt22014 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt22014 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_recon39940 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_recon39940 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt39964 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt39964 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper39951 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper39951 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper15895 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper15895 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] mil_shovel_217481 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] mil_shovel_217481 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_1_217507 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_1_217507 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_2_217533 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_2_217533 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_3_217559 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_3_217559 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_4_217584 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_art_g_stalker_4_217584 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt27241 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt27241 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper27252 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper27252 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper27263 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper27263 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic27275 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic27275 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper27286 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper27286 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt36619 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt36619 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper36630 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper36630 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper36642 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper36642 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic36653 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic36653 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper36665 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper36665 in rest = agr_restr_secret_trader
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
! [LUA][ERROR] cat_143689 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] cat_143689 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] cat_143691 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] cat_143691 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] cat_243693 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] cat_243693 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] cat_243695 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] cat_243695 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] cat_343697 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] cat_343697 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog43705 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog43705 in rest = agr_restr_secret_trader
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 24127 objects are successfully saved
* Game Administrator_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\administrator_quicksave.sav'
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 24130 objects are successfully saved
* Game loner_01_tfw_a.save-zdc5590.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\loner_01_tfw_a.save-zdc5590.sav'
! [LUA][ERROR] dog_weak43707 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] dog_weak43707 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] dog_normal43709 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] dog_normal43709 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] dog_normal43711 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] dog_normal43711 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] dog_normal43713 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] dog_normal43713 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] dog_strong43715 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] dog_strong43715 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
stack trace:

Awatar użytkownika
KriegsMajor
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 03 Lut 2012, 19:05
Ostatnio był: 19 Maj 2023, 08:23
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 12 Paź 2014, 19:14

Nie pchaj się na razie do Agropromu, może akurat zrobił się taki bugujący grę spot, jak w trybie offline któraś ze stron zginie, to powinno być już ok.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez adam9609 w 18 Paź 2014, 12:23

Ma ktoś kontakt z twórcą moda? Będzie ver. 3.9 czy już nie czekać ?
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 18 Paź 2014, 15:57

Jak będzie, to pierwsze info pojawi się tutaj. Póki co należy czekać.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 19 Paź 2014, 12:29

Ostatnio wróciłem do moda po dłuższej przerwie. Wam też wyskakuje błąd podczas ataku helikoptera na kompanów??

Wersja 3.8 aktualna cały czas?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości