przez Pangia w 26 Wrz 2014, 23:53
Da się to zrobić nawet samemu. Przykład z TFW:
- Kod: Zaznacz wszystko
[cs_exo2_outfit]:exo_outfit
actor_visual = actors\stalker_nebo\stalker_nebo_43.ogf
player_hud_section = actor_hud_exo
inv_name = cs_exo2_outfit_name
inv_name_short = cs_exo2_outfit_name
description = cs_exo2_outfit_description
inv_grid_x = 7
inv_grid_y = 31
Czyli egzoszkielet Czystego Nieba to nic innego jak zwykły egzoszkielet z innymi opisami, ikonką i modelem z perspektywy trzeciej osoby (linia
player_hud_section odpowiada za rękawy z perspektywy pierwszej osoby, czyli to nie dotyczy waniliowego Cienia Czarnobyla). Kwestia tylko odnalezienia nazw plików odpowiedzialnych za postaci w egzoszkieletach, a to dość żmudne zajęcie bez narzędzi do poglądu modeli (trzeba zrobić kilka takich kombinezonów ze zmienionymi modelami i po kolei w grze sprawdzać, jak który wygląda). Później dodać do handlarzy i koniec.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
-
Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
- Nieznajomy X.