[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 09 Wrz 2014, 20:29

Trochę się dziwie, bo u mnie Misery 2.1.1 nie sprawiało większych problemów (przez kilkadziesiąt godzin gry zdarzyło się ok. 5 wylotów bez loga).

Co do samego moda - wypada nieźle, ale mam kilka uwag:
Niezidentyfikowana broń (Spoiler):
:

Uważam, że jeśli nie znajdujemy amunicji w schowkach, to korzystanie z tej broni na inne istoty niż nibylbrzymy/chimery jest pozbawione sensu - za 6 nabojów u Kardana płaci się niewiele ponad 10 tysięcy.

Zarabianie - z artefaktów jest trudne ze względu na promieniowanie/konieczność noszenia pojemników - te nieołowiane są drogie, a te z ołowiu ciężkie- w przypadku nowych broni dostajemy astronomiczne wysokie kwoty (kolejny spoiler):
:

Po zbadaniu wieży chłodniczej Swarogiem wyleciało 6 powinnościowców i 6 nowych broni: 2 Abakany, 2 AK 74/2 i 2 AK 74/2U - wszystkie w stanie 100%. Dostałem za te bronie (u medyka na stacji Janów) niewiele ponad 40 tysięcy.- dla mnie dziwnie dużo.

Noe - moim zdaniem powinien być nieśmiertelny, u mnie musiał zginąć, gdy zapomniałem zamknąć drzwi po prośbie zaprowadzenia majora na płaskowyż - nie byłem w stanie zdobyć Kompasu - próbowałem zespawnować, ale nie wychodziło.
Fabryka Jupiter - wspominałem już o tym, że walka tam to absurd - zamiast mistyki i grozy pustki mamy centrum wojny.

Plusem jest dodanie wiele nowych broni, m. in. snajperek takich jak M24 czy KSWK - o ile w przypadku tej pierwszej są przypadki stalkerów w których trzeba celować w głowę, by zabić na jedno trafienie (chodzące czołgi w ezoszkieletach), o tyle z tej drugiej wystarczy trafić.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 10 Wrz 2014, 01:06

@Grzechu 300
Co miałeś na sobie podczas tej wycieczki przez pole ?
Sorry za pytanie ale grasz w Misery po raz pierwszy czy kolejny i coś takiego ci sie pojawiło.
Jaką wersje gry masz 2.1 czy 2.1.1 ?

@Necrontyr89
Czasami z modami tak jest, jednym działają innym nie, jedni sobie chwalą inni nie.
NIe wiem co jest u ciebie ale bardzo często, nie mówię ze zawsze, to jest wina użytkownika. Ze coś zostało źle zainstalowane lub się schrzaniło. Czasami to jest wina komputera a czasami moda.
Moja uwaga jest taka i nie odbieraj tego proszę personalnie.

Mod jest bezpłatny, do wykorzystania dla chetnych. Nikt chłopakom z teamu nie płacił za niego wiec podejście "płacę = wymagam" jest lekko nieadekwatne. Nikt nie jest wróżką zeby stwierdzić co ci nie działa - nikt nie wie ja instalowałeś. Czy popełniłeś blad czy nie, faktem jest że cos nie działa. Stwierdzenie ze "Tylko Mizeria jest tak denna że nawet nie da gry zapisać bo cie wywali jak klikniesz zapisz" bo tobie nie działa jest lekką przesadą.
Konstruktywna krytyka mile widziana, natomiast takie stwierdzenia już niekoniecznie.
Ludzie poświęcili sporo czasu na stworzenie gry więc takie teksty są krzywdzące, delikatnie mówiąc. Potrafisz stworzyc coś dobrego - jestem pewien ze sporo osób przetestuje twojego moda.

Ostatnia sprawa - zauważyłem że 08.09 ok 18:00 pytałeś sie czy wersja Misery 2.1 nie zmieni ci języka a 6 godz później pojawił sie post ze Misery jest stabilna jak kobieta w ciąży.
Wiec co sie stało pomiedzy 18:00 a godz 24:00 w ciagu tych 6 godz ?
Instalowałeś wersje 2.1 czy 2.1.1 ?
Grałeś w poprzednią wersje Misery ? Jak tak to jaka to była ?
Piszesz ze próbujesz dojśc do Skadowska i coś sie chrzani .... Zaczynasz gre od nowa czy poszedłeś na wyprawę i podczas powrotu masz ten błąd ?
Piszesz ze grałeś w bardzo duzą ilośc modów pod COP pytanie czy odinstalowywałeś je całkowicie, czy odinstalowałeś CoP i instalowałeś ponownie ?
Mozęcie sie śmiać ale u mnie Misery w pewnym momencie zaczęła dziwnie działać bo przy poprzednim modzie zostały chyba jakieś resztki.

Pytań które można ci zadac jest sporo, moze sie okazać ze zrobiłeś cos co powoduje konflikt.
Gdyby Misery było tym jak je określiłeś nie byłoby blisko 450 stron dyskusji o tym modzie.
Byłoby max 10 stron z wyzwiskami w kierunku twórców ze zrobli gniota.
Sprawa jest prosta - chcesz sprawdzic dlaczego Misery ci nie działa, odinstaluj Misery, odinstaluj CoP.
Zainstaluj ponownie, CoP, potem Misery , ustaw najniższe detale i spróbuj.
Nie chcesz spróbowac, cóz wolna wola.
pozdrawiam

@ Imienny
Mialeś farta z tym zadaniem, u mnie wypadły uszkodzone sztuki.
Noe jest .... prawie nieśmiertelny. Ostatnio odkryłem co go zabija - wg mnie na 99% to są prawie zawsze snorki.
Zasieg tych paskud jest spory - stojąc w środku barki ok 1 metra od burty zostałem dziabnięty przez jednego z nich.
Jezeli Noe sie przemieszcza po barce i stoi w miejscu gdzie 2-3 snorki moga być to właśnie to moze być wyjaśnienie.
Niech zgadne - jak zostają jakieś fanty po nim to sa w pobliżu drzwi lub przejscia na piętro albo blisko burty ?
Snorki mają troche za duży zasięg łapkami ale cóż takie zycie.
Co do Fabryki Jupiter -problem podobny jak w przypadku całego Misery - za duzo akcji na zbyt małe mapy.
Dopóki nie wyjdzie CoC i nie wyjdzie Misery 3 to niestety sie chyba to nie zmieni.

pozdr
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 10 Wrz 2014, 10:17

Co do broni - 3 razy robiłem to zadanie i za każdym razem wypadał ten zestaw broni (nie były one w ciele).

Co do Noego - ciało musiało zniknąć, bo przeczesałem całą barkę i nic szczególnego nie widziałem (kiedy zaczynałem następną grę, to robiłem oba te zadania - kompas i ogończa na płaskowyżu - na raz, żeby nie było potem problemów). Szukałem tylko trupa, za bronią się nie oglądałem.

Znalazłem jeszcze kilka bugów (pierwszy jest uciążliwy):
Problem z wyświetlaniem stanu amunicji dla broni, które mają jej 3 rodzaje - kiedy miałem UMP45 i AK 74/2U, to gdy wyciągałem UMP, pokazywało mi stan amunicji dla AK (komicznie to wygląda, gdy miałem zamiast AK lornetkę - UMP pokazywało mi wtedy stan amunicji 0 chociaż miałem 200+ nabojów) - co ciekawe na SGM (w którego teraz gram) ten problem także występuje i też dla broni mających więcej niż 2 rodzaje amunicji.

Steyr AUG dla zwiadowcy - ma obsługę dobrą (jak pokazuje kolor), czy mierną (jak pokazuje nazwa)?
Image

Przy jednym słupie w Centrum Handlowym Jubilejnyj znikają tekstury (na szczęście bohater nie spada pod mapę).
Image

Image

Wyświetlanie stanu amunicji dla broni wielkokalibrowych (np. KSWK) - ikonka naboju zasłania ich liczbę.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Grzechu300 w 10 Wrz 2014, 14:04

alex_dragon napisał(a):@Grzechu 300
Co miałeś na sobie podczas tej wycieczki przez pole ?
Sorry za pytanie ale grasz w Misery po raz pierwszy czy kolejny i coś takiego ci sie pojawiło.
Jaką wersje gry masz 2.1 czy 2.1.1 ?

Miałem na sobie ulepszony świt. To jest jedyny kombinezon, w jakim zawsze chodzę.
Gram w Misery po raz c**j wie który - zwykle nie przechodzę gry do końca, po prostu lubię pograć w tego moda. A Zew Prypeci i tak nie ma fabuły (bo ssie) a przeszedłem go parę razy, więc raczej stalkerzę, niż cisnę w fabułę. ;)
Najnowsza wersja gry oczywiście.

Misery jest genialne, ale spawn przeciwników oraz zasięg ich broni jest tragiczny (wspomniany w poprzednim poście bandyta)
Natomiast mutanty mogłyby być dużo silniejsze/wytrzymalsze, a być ich dużo mniej.
Podczas jednej "wycieczki" w głąb Zatonu zatukłem z 8 pijawek. Jak dla mnie w całej Zonie byłoby ich max z 20, a ja wybiłem 8 w pierwszym etapie gry. :E
Вознаграждён будет только один.
Awatar użytkownika
Grzechu300
Ekspert

Posty: 800
Dołączenie: 30 Sie 2012, 22:39
Ostatnio był: 15 Wrz 2019, 11:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 333

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 10 Wrz 2014, 15:34

Imienny napisał(a):Problem z wyświetlaniem stanu amunicji dla broni, które mają jej 3 rodzaje

Błąd HUD-a z Zewu Prypeci, bo jest tak ustawiony, żeby pokazywał dwa zapasy amunicji naraz (ewentualnie trzy, jeżeli jeszcze jest podpięty granatnik). W poprzednich grach było miejsce tylko na jedną amunicję i tylko czasami się to bugowało – raz pokazywało zapas aktualnie załadowanej amunicji, a raz zapas amunicji wszystkich rodzajów, ale to wciąż lepiej niż w Zewie, bo w Zewie licznik zacina się na amen.

alex_dragon napisał(a):Zasieg tych paskud jest spory - stojąc w środku barki ok 1 metra od burty zostałem dziabnięty przez jednego z nich

Jaki FOV ustawiłeś?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 10 Wrz 2014, 17:51

@ Grzechu300
Rozumiem. Czy wcześniej się coś ci takiego pojawiało ? Czy to pierwszy raz miałeś w tym miejscu takie jazdy ?

@Pangia
Nie pamiętam jakie wartości ustawiałem przy instalacji, miałem kilka i nie chce ściemniać.
Mówisz ze FOV jest odpowiedzialny za to jaki zasieg ma snork ?
Dobrze wiedziec, dzięki za info.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 10 Wrz 2014, 18:52

alex_dragon napisał(a):Mówisz ze FOV jest odpowiedzialny za to jaki zasieg ma snork ?

Niedokładnie. Nie tyle na zasięg, co na to, jak u ciebie to widać. Jak zwiększysz pole widzenia (wyjściowo jest 55), to np. przystawiając nos do ściany, to na wysokim FOV będzie to wyglądało, jakbyś miał jeszcze nieco miejsca od niej. Nie widać tego przy sensowniejszych wartościach (65-75), ale między 55 a 90 jest już to dość mocno widoczne. Dlatego na wysokim FOV może się wydawać, że snork ma niebotyczny zasięg ramion. Inna sprawa, że w Zewie rzeczywiście są one fest skaszanione (tak jak i zresztą inne mutanty), bo najzwyczajniej w świecie ich ataki nie zgrywają się z animacjami. To samo jest z dzikami.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Wrz 2014, 03:56

Gamoń ze mnie, nie skojarzyłem skrótu FOV.
Co do snorkowatych Pangia to masz racje i nie.
Masz bo faktem jest że pole widzenie dziwnie wyglądało jak dla mnie gdy miałem na wysokim FOV i rozmawiałem z Sową. Nie gdyż snorki mnie załatwiły przez dach Szewczenki tzn ja byłem na dachu a one na mostku. To ze potrafią skakac ok przełkne, to ze mnie skrobnęły przez dach było cięższe do przełknięcia. Wyjście było jedno: ewakuacja na Skadowsk przed 6 snorkami. Ledwo mi sie udało.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 13 Wrz 2014, 15:59

Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jaki plik odpowiada za siatkę celownika do SIG550 Sniper? Jak zdaje się sporą część osób tak i mnie niezwykle drażni ta czerwona kropka i chciałbym ją wyedytować...:'3 Ewentualnie, jeśli ktoś posiada już zmieniony plik uprzejmie proszę o wstawienie go :3
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 13 Wrz 2014, 16:09

Pytaj alexa, pewnie ci wyśle. A jak chcesz samemu wyedytować, to gamedata/textures/wpn/wpn_crosshair_snag.dds.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 13 Wrz 2014, 16:21

@ Xaris
Nie ma sprawy.
Napisz mi na PW maila to ci podeśle, zrób sobie kopie na wszelki wypadek i sprawdź czy ci pasuje to co zrobiłem.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 13 Wrz 2014, 17:16

@Alex - Email wysłałem, relacje wstawię w tym poście po otrzymaniu pliku ^^


A tak btw. może ktoś polecić jakiś sprawdzony program do edycji plików .DDS?
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości