[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 07 Wrz 2014, 17:16

Właśnie kończę Autumn Aurora 2.04. Miałem tylko dwa wyloty( przez zapominalstwo, że nie można się pożywiać z plecaka przeciwnika. Trzeba wziąć wpierw do swojego ekwipunku). Poza tym, mod bardzo, bardzo stabilny. Ale powtórzę, 2.04. Gram na pełnym oświetleniu dynamicznym.

PS.
Taki error wywala, gdy się chce spożyć żarcie bezpośrednio z ekwipunku przeciwnika. Bo możliwość jest. Działa to w vanilli, Complete 2009.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CInventory::Eat
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\Inventory.cpp
[error]Line          : 892
[error]Description   : pIItem->m_pCurrentInventory==this
 

stack trace:
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 07 Wrz 2014, 20:26

Losowy błąd, mam to samo w waniliowym Stalkerze. Może ci kiedyś przejdzie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 07 Wrz 2014, 20:34

A tam losowy. W vanilli nigdy mi się nie zdarzyło, to samo w w Complete 2009. W Autumn zawsze. Ale to nie jest problem, wystarczy o tym pamiętać.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kudkudak w 09 Wrz 2014, 17:08

Image

czyli AA2.1 całkowicie przebudowane na najnowszym, kultowym ZRP

:

PS. Nie zapomnijcie dawać logów z tej wersji, bo pewnie nie wszystko "annihilated"
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 12 Wrz 2014, 13:29

To jest 2.05.01, czy jeszcze coś nowszego ?
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Lego w 12 Wrz 2014, 13:39

To zbudowana od postaw AA2 nazwana 2.1, która jest oparta na najnowszym Zone Reclamation Project, czyli niemalże oficjalnym patchu, który usuwa niemal wszystkie bugi z vanilli, mocno zwiększa stabilność, poprawia działanie gry na patchu 1.0006 (który nie jest wcale idealny o czym wie nawet GSC), tak więc problemy z wylotami i uszkodzonymi sejwami powinny się skończyć. Jak chodzi o AA2 to nic nie zostało zmienione w rozgrywce, mechanice itp. Jest to ostatnia wersja moda i nie pojawi się inna. Obecnie mod jest testowany przez grupę testerów i z tego co słyszałem wrażenia są bardzo obiecujące.
Awatar użytkownika
Lego
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Sie 2014, 13:37
Ostatnio był: 27 Cze 2017, 07:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 1

Re: Odp: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 12 Wrz 2014, 13:44

Czyli trzeba czekać na oficjalną wersję? Oby jak najszybciej, bo mód miodzio ,gdyby nie te wyloty.

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Lego w 12 Wrz 2014, 13:45

Według tego co pisane na Moddb wszystko będzie dostępne do 2 tygodni.
Awatar użytkownika
Lego
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Sie 2014, 13:37
Ostatnio był: 27 Cze 2017, 07:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xar2rx w 13 Wrz 2014, 21:59

Gram na modzie od wczoraj i mam pytanko :) Czy schowki są "aktywowane" przez zdobycie na nie namiarów (przeszukując zabitych) czy jak trafie na nie przypadkowo będą miały swoją zawartość?? Poszedłem do Agropromu wykonać zadanie z Kretem zanim wykonałem zadania związane z fabułą od Sidorowicza w Kordonie. I tutaj pojawia się problem z pustymi schowkami ( znajdowałem w kanałach puste plecaki i skrzynki) czy poszedłem tam zbyt wcześnie i schowki nie zostały "aktywowane" czy po prostu tak miało być?
xar2rx
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Sty 2011, 15:34
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:36
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 13 Wrz 2014, 22:10

Sądzę, że tak miało być – rozwiązanie nie jest może superealistyczne, ale na pewno podnosi jakość gameplaya (gracz nie dozbroi się za szybko).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xar2rx w 13 Wrz 2014, 23:03

Czyli kolejność wykonywania zadań nie gra roli?? A skrzyneczki i plecaki w obu przypadkach były by puste??

Wykonałem zadania w kolejności i schowki ,które był puste wcześniej i teraz były puste. Co najważniejsze udało się zgarnąć Mosina :) Teraz zwiać z bazy wynieść łupy i wrócić po dokumenty :)
Mod jest naprawdę świetny!
xar2rx
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Sty 2011, 15:34
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:36
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 14 Wrz 2014, 13:55

Schowki zawsze są puste dopóki nie znajdziesz przy jakimś trupie informacji o nich. Wtedy zapełniają się losową zawartością. Tak było i w vanilli z tym, że zawartość była ustalona (i znikała przy loadzie gry z powodu buga)
Niektóre skrzynki (te które można rozbijać) mają zawartość z góry ustaloną w spawnie i są dostęne zawsze.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości