[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 03 Sie 2014, 12:16

mayer99 napisał(a):Brakuje mi np celownika kolimatorowego dla Saigi.


Jest tylko celownik PK-A dla Sajgi. Otrzymujesz go od Naboja w Dolinie Mroku, za pomoc w odbiciu kumpla.


Vandr da radę zrobic ten kolimator dla Saigi?


Pewnie, że się da. Tylko, że ani ja ani Cromm edytować modeli/hudów broni nie umiet. BJ i Wheeljack ogarniają te tematy sprawnie, ale BJ ma bana (:E) a Stachu chyba teraz nie ma odpowiednich narzędzi czy coś (po formacie jest). Możesz spróbować i go spytać.

P.S. Czy da radę z poziomu gry wyłączyć ENB albo zmienić styl celowników? Czy jest to możliwe tylko podczas instalacji?


Wyłączyć ENB z poziomu gry się da, ale...
Jeśli chcesz również zmienić styl celowników, zalecam szybkie przeinstalowanie moda (to zajmuje moment) z właściwymi opcjami. Gdy wyłączysz w grze ENB (Shift+F12) będziesz jechał na vanilliowych shaderach i niewłaściwych dla tego trybu konfigach pogody (oświetlenie, cieniowanie itp). Gdy wybierzesz sobie podczas instalacji opcję NO ENB, będziesz grał na shaderach AA2 z właściwymi konfigami od pogody.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Mila w 03 Sie 2014, 12:56

Ja tam dalej się trochę "męczę", że mam takie gunwo, a nie laptopa. :D Ale da radę grać. Ta trawa, to też niezłe utrudnienie, ale jest okej. :D Do tego dobrze, że są patrole w Kordonie, bo trepy zaatakowali jakoś wiochę kotów i kilku szpeczów wystrzelili. Dzięki temu mam zdobycznego - od jakiegoś porucznika - SGI wersja "SWAT" z podczepianym granatnikiem i lunetą. :D Abakana tak samo zdobyłem, ale czystego, bez modyfikacji. Szkoda, że do żadnego nie mam amunicji. >.<
No nic, marudzić nie mam po co, bo poziom trudności jest wysoki - jak na początkujący i suaby sprzęt - to jest gitara. Może nawet lepiej, niż w Misery (ale zaraz będą gadać, że bluźnię). No nic, dla mnie AA2, to pozycja obowiązkowa do zagrania.

EDIT: Zauważyłem, że jest jakaś niewidzialna ściana na płocie, w wiosce kotów; Kordon. Dokładniej, to chodzi mi o stronę prawą, jak się wychodzi od Sida. Tam, gdzie idzie się do posterunku wojskowych. Nie da rady go przeskoczyć, bo blokuje się na nim. :/
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez assire w 14 Sie 2014, 23:38

Cholercia, pliku na moddb ni ma, więc ściągnąłem to z jakiejś innej strony z modami (nawet nie wiem co to za strona). Jak sprawdzić czy mam pacza do AA? Bo co jak co, AA to najlepszy mod do stalkera w jakiego grałem, ino mam wersję bez Utty, a ENB psuje kilka celowników (np Cobra w AK)
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 15 Sie 2014, 07:43

Jeśli w lewym dolnym rogu w menu głównym nie ma cyferki 2.04 albo v0.5 to znaczy, że nie ma patcha.
Poprawka z kolimatorem Cobry już jest zaimplementowana i pojawi się w przyszłym tygodniu, gdy cały mod zostanie wrzucony ponownie na moddb.

A wersja bez Utty jest właściwa. AA2 ma domyślnie oryginalne ruskojęzyczne pliki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez assire w 15 Sie 2014, 14:18

Nie ma pacza na to wychodzi. Da się go ściągnąć? I czy trzeba nową grę zaczynać?
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 15 Sie 2014, 14:48

Poczekaj tydzień (może nawet mniej) to sobie ściągniesz najnowszą wersję i rozpoczniesz nową grę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez KOSHI w 17 Sie 2014, 21:25

Szybkie pytania, bo nie chce mi się przebijać przez partyjny beton 1000 iluś tam postów.

Czy w tym modzie:

- artefakty mają inne cechy niż w podstawce
- zmieniono coś w AI przeciwników
- wrzucone są fallouty od Croma
- zmieniono coś w fabule
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 17 Sie 2014, 21:47

- artefakty mają inne cechy niż w podstawce


Nie.

- zmieniono coś w AI przeciwników


Można się fajnie skradać, czasami.

- wrzucone są fallouty od Croma

Są blowouty z AF3, ale musisz poczekać parę dni na premierę.

- zmieniono coś w fabule

Nie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez SekretZdzicha w 20 Sie 2014, 02:32

Mam SoC z GOG, po zainstalowaniu downgrade wyskakuje mi "Wrong disc inserted.
Please insert the CD/DVD." przy próbie odpalenia gry. Wut?

Edit: W Settings trzeba było dodać CD-Key. :facepalm:
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 20 Sie 2014, 08:27

Wersja 2.05 dostępna będzie dziś na Moddb.

- randomly happened blowouts (separate day/nights cycles/). Also underground blowouts are possible.
- harder gameplay in the beginning of the game (in Cordon). We removed most of the stuff which makes that gameplay it's easier directly after the start new game (merceneray suit on the attic etc). We don't touched further gameplay to keep the balance from 2.04 version which in our opinion and also yours was almost perfect.
- changed rewards for random tasks in the beginning phase of the game (no more ridiculous situations when you've killed few mutants and you've received Mama's Beads artifact).
- new animations for a majority of firearms (AK74u, AK74, Abakan, Binoculars, BM16, Colt1911, Fort, G36, PB Pistol, PM Pistol, Vintorez) - thanks to r_populik and AMK Forum community [all credits with separate nicknames are included]
- new ambient sounds (outdoor and underground). New ambient sounds sections. COMPLETELY new thunder sounds. Stormy days are totally atmospheric now.
- improved environment textures (they're sharpened on mip-map levels to keep clarity from the distance. New rock's texture)
- dynamic messages sent by stalkers, completely rewritten from the beginning to match Autumn Aurora 2 feel.
- new music on some levels
- re-edited weather transition config with more natural weather transition. No more situations when it's raining during the beautiful weather.
- Sakharov has old, vanilla's one model.
- reinstated time limit for random tasks to avoid CTDs and broken savegames related to PDA task overload.
- fixed dangerous vanilla's bug with "agroprom_tasks" in CTD's log (thanks to barin)
- tiny easter egg from us to discover :-)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive 69Gregori, Argawen.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez sms216 w 20 Sie 2014, 21:41

Wybaczcie, ale link do pobrania pokazuje mi błąd, i czy ktoś mógłby podrzucić inny?
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 15:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 20 Sie 2014, 22:43

Nowa wersja moda się właśnie re-uploaduje. Link będzie dostępny jutro.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 14:25
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość