[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 16 Sie 2014, 11:26

Wydaje mi się, że za to odpowiedzialna jest sekcja gamedata/configs/ai_tweaks/loadouts/ i tu nazwa frakcji gdzie najemnicy są jako "killer". Nie widzę tu wyszczególnienie Far'a 15 w żadnej grupie najemników od novice po master. Czy ktoś wie ( jeśli to właściwe miejsce jest) co musiałbym wpisać żeby Far 15 pojawiał się losowo u najemników właśnie? Są tam jeszcze wartości np.: 0:1, 1:4 etc, które nie mam pojęcia za co odpowiadają. Orientuje się ktoś w tym temacie?


Tak - to tam kontrolowane są spawny broni u NPCów.

Wartości 0:1, 4:0 itp. to warianty dodatków do broni i rodzaju ammo. Pierwsza liczba to konfiguracja dodatków:
0 - bez dodatku
1 - oznacza celownik
2 - oznacza granatnik
4 - oznacza tlumik
Sumy wartosci daja wiecej kombinacje dodatkow: np. 3 - celownik + granatnik, 5 = celownik + tłumik, 7 = tłumik + celownik + granatnik itd.

Druga liczba to typ ammo:
0 - normalne ammo
1 - drugi tym ammo (AP dla karabinow, SLUG dla strzelb i HP dla pistoletów)
2 - trzeci typ ammo tylko dla pistoletów (AP)

To jak częśto pojawi się dana bron jest zależne od tego jak dużo wpisów ma ww. pliku.

FAR15 nie występuje w żadnym z tych plików - tylko w jednym ze schowków w Prypeci (plik all.spawn) - tak więc na NPCu nie może go być.

FAMAS powinien być dostępny w handlu pod koniec gry, ale tylko w ścieżce pro-bandit.
Ostatnio edytowany przez trojanuch, 16 Sie 2014, 11:32, edytowano w sumie 1 raz
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Argawen w 16 Sie 2014, 11:30

trojanuch napisał(a):FAR15 nie występuje w żadnym z tych plików - tylko w jednym ze schowków w Prypeci (plik all.spawn) - tak więc na NPCu nie może go być.

FAMAS powinien być dostępny w handlu, ale tylko w ścieżce pro-bandit.
Na pewno nie znalazłem go w schowku, w Prypeci.
Co oznacza ścieżka pro-bandit ?
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 16 Sie 2014, 11:35

Trzeba pomóc bandytom w pierwszych dwóch misjach (Shevchenko + Zarząd). Potem pójść do Prypeci co powoduje odblokowanie trzeciego stopnia inwentarza u handlarzy.

Na pewno nie znalazłem go w schowku, w Prypeci.


Pamiętasz na której mapie?

EDIT - ok, Far też jest dostępny u handlarzy :)

Przed pójściem do Prypeci też tylko w ścieżce pro-bandit, po pójściu tam - niezależnie od ścieżki (widzę jednak że ma 66% szansy na pojawienie się po każdym wczytaniu sava - można więc mięć pecha).
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Argawen w 16 Sie 2014, 12:14

Akurat w sprawie Sewczenko i Zarządu Lasów to pomogłem stalkerom. Co do mapy, to zdaje się, że Jupiter. Ale to dawno było. Co z Famasem G3, taki zbieracz jestem i jak dotąd nie znalazłem i nie widziałem u handlarzy.
Druga sprawa, to zdarza mi się, że npc maja broń natowską i troszkę amunicji UW. Takie trochę dziwne.

PS.
Poza tym, Prypeć jest przerąbana z tymi grupami chimer :mad: ( ;) )
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 16 Sie 2014, 13:20

Far na 100% jest w schowku w prypeci, ale nie pamiętam gdzie, bo misery jak narazie skończone. Co ciekawe w wersji chyba 2.0, tej czyściutkiej, pierwszej wypaśnej wersji misery fara miał ten handlarz powinności, gdzie się rozwalało transakcję między tym powinnościowcem i bandytami.
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez Krzyk19 w 16 Sie 2014, 15:04

Granatami z RPG je po mordach i masz spokój. Sam sprawdziłem.
Co z tymi broniami o których mówią podpułkownik, Traper i Sułtan? Szukam ich i nic nie mogę znaleźć. Nie proszę o dokładne powiedzenie i pokazanie palcem gdzie one są, bo to nie po stalkersku, ale zastanawiam się czy one w ogóle istnieją i czy jest sens ich szukania. No i jeszcze frakcja. Kiedy i jak będę mógł dołączyć do frakcji?
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [MISERY]

Postprzez Argawen w 16 Sie 2014, 15:31

Było już, że broń wspomniana przez Trapera, to pozostałość po poprzedniej wersji Misery. Pod mostem przy cementowni miał być "zielony smok".
Z Chimerami daje sobie radę, ale długo to trwa. Po prostu w krzaki( nie wchodzą tam) i walę z granatnika SIGa.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez WeberPL w 17 Sie 2014, 19:55

Chodziłem sobie niedaleko anomalii żelazny las i odkryłem teleport do miejsca ,w którym są narzędzia do pracy precyzyjnej.Wiedzieliście o tym przejściu?
Ps.Gram na wersji rookie mode 2.1.1

Sorki to jednak miejsce z Steczkinem ,o którym mówi nam Sułtan.
WeberPL
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 24 Kwi 2014, 13:23
Ostatnio był: 30 Lis 2014, 21:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 17 Sie 2014, 23:02

Szybki news:

Do teamu dołączył KingFriday - scenowy guru od animacji broni :)
https://www.youtube.com/watch?v=_V2642qqbzY

EDIT: literówka poprawiona ;)
Ostatnio edytowany przez trojanuch 18 Sie 2014, 01:05, edytowano w sumie 2 razy
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 17 Sie 2014, 23:10

King, nie Kind…
Made my day :D
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Nieogarniający w 18 Sie 2014, 18:08

20 minut już szukam...Która linijka odpowiada za "kamuflowanie się" pijawy? Chciałbym uczynić ją przeźroczystą, bo na tę chwilę jest po prostu niewidzialna i pojawia się jakieś 0,5s przed atakiem :\ Co też by się przydało zmienić na może tak 1,5s

Edit:
Velocity_Invisible_Linear = 8.0
Czy to coś w tym stylu? A jeśli tak to dać mniej czy więcej? :E
...
Nieogarniający
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 10 Gru 2011, 15:03
Ostatnio był: 08 Lis 2014, 18:59
Frakcja: Monolit
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 18 Sie 2014, 18:39

Już myślałem, że jestem jedynym, którego nieziemsko wk♥rwia ten wątpliwie przydatny, przyjemny, przyjazny, realny i praktyczny aspekt gry, który już lepiej działał w Czystym Niebie, gdzie i tak był zj♥bany, ale nie aż tak… Na moje to będzie:
Kod: Zaznacz wszystko
full_visibility_radius = 4
partial_visibility_radius = 7
no_visibility_radius   = 10

…czyli w jakiej odległości od gracza pijawka się pokazuje, robi się przezroczysta i znika. Najlogiczniej byłoby – dla testu, oczywiście – ustawić drugą opcję na równą switch_distance w alife.ltx, żeby mieć pewność, że pijawka nie będzie znikać za późno, gdy już będzie atakowała gracza. Wtedy powinno to działać tak, jak działało w Cieniu Czarnobyla.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Nieogarniający.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości