[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez KoweK w 13 Sie 2014, 16:54

Jeśli chodzi o początek i Kordon to wg mnie jest zrobiony dobrze - jest na czym zawiesić oko, są jakieś questy, które wykorzystują w miarę nieźle duży obszar mapy. Niestety im dalej tym gorzej. Gdzie te zadania rodem z Zewu Prypeci obiecywane przez tego dezowora? Poziom misji jest tak samo żałosny jak w pierwszej części S.T.A.L.K.E.R.a.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive assire.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 22:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez kaczor_1991 w 13 Sie 2014, 19:27

Przede wszystkim na początku działa efekt "wow, kolejny stalker - tyle na nieco czekałem!". Na obiektywną ocenę chyba trzeba poczekać do powrotu do LA po jakimś czasie ;]
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez assire w 15 Sie 2014, 00:56

@up: Taaa, powrotu, ale dopiero wtedy kiedy ruskie (lub nasi) zapełnią te mapy życiem i questami. Zainstalowałem sobie AA2, bo jeszcze w to nie grałem i powiem tyle: LA dostaje OSTRO po dupie jeśli chodzi o klimat i wczuwkę w porównaniu do AA2.

Za ten post assire otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SekretZdzicha.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez SekretZdzicha w 15 Sie 2014, 05:21

+1 Assire

Uwagi moderatora:

Od plusjedynkowania masz Google+, a od dziękowania kozaki - ati
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Brandt w 15 Sie 2014, 14:59

kaczor_1991 napisał(a):Recenzja LA jest trudna jednak nie uważasz? nie wiem jak Ty, ale pierwsza godzina gry (od razu właściwie na 1.3002) dałbym spokojnie ocenę 13/10. Wszystko mi się podobało, wszystko było świetne i w ogóle. Ale z czasem gry to uczucie topniało, huraoptymizm ustępował realizmowi i... naciągane 7/10 powiadasz? Ja na razie szukam w sobie zapału, żeby grę w ogóle skończyć :P


Mnie pierwsze co uderzyło, oprócz fauny, to siła broni. Pierwszy raz PM nie strzelał z mocą taniego ASG. Ja przechodziłem LA na .13, gdzie wylot do pulpitu był większym zagrożeniem niż anomalia a dałem radę mimo że po drodze skląłem Dezo po wielokroć ;)

xKoweKx napisał(a):Jeśli chodzi o początek i Kordon to wg mnie jest zrobiony dobrze - jest na czym zawiesić oko, są jakieś questy, które wykorzystują w miarę nieźle duży obszar mapy. Niestety im dalej tym gorzej. Gdzie te zadania rodem z Zewu Prypeci obiecywane przez tego dezowora? Poziom misji jest tak samo żałosny jak w pierwszej części S.T.A.L.K.E.R.a.


Czy żałosny ... może zadania w guście "odstrzel wszystkie mięsacze" czy "zastrzel wszystkie psy w dziczy, których będziesz szukać godzinę, bo rozbiegają się na wszystkie kierunki a Sacharowowi chodzi o ściśle określone psy" nie były zbyt wyszukane, ale przynajmniej były. Jak akurat się miało ochotę zawiesić fabułę na kołku i zużyć gdzieś nadmiar amunicji to było jak znalazł. W LA brakuje jakieś koncentracji akcji: nie dorzucać więcej npców żeby Zona wyglądała jak Krupówki albo, o zgrozo, Clear Sky, ale rozbudować to co jest. Dać Barmanowi z listę 30 questów powtarzalnych i z 10 unikalnych i mógłby losowo dawać po 4... albo dołożyć więcej questo-dajnych npców jak wojskowy stalker z doliny ... albo znaleźć zastosowanie dla dynamitu ... albo coś. Naprawdę szkoda takich lokacji jak Martwe Miasto czy Bagno tylko do zapełniania przestrzeni.
"Będziesz współpracować albo poznasz świat bólu!"
Brandt
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 20 Lip 2014, 15:32
Ostatnio był: 07 Kwi 2015, 21:47
Miejscowość: Kostnica
Frakcja: Zombie
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Krol1979 w 16 Sie 2014, 14:22

Koledzy gdzie zapisuje się gra bo rosypał mi się system i zmuszony jestem postawić go od nowa a nie chcę stracić zapisanej gry a jestem już daleko za X7.
Krol1979
Stalker

Posty: 129
Dołączenie: 06 Mar 2011, 21:55
Ostatnio był: 31 Sty 2023, 19:33
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Pangia w 16 Sie 2014, 14:31

Otwórz plik fsgame.ltx, na górze masz ścieżkę folderu, w której znajdziesz zapisy gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Ardas w 17 Sie 2014, 00:53

Nie grałem (jeszcze) w LA, ale sądzę, że przesadzacie. Pamiętacie Prypeć w jedynce? Niby pusta lokacja, bez zadań itd. A jednak wymiatała.
Ardas


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez kaczor_1991 w 17 Sie 2014, 09:21

Ale tamta prypeć żyła (a przynajmniej miała swoją historię). Dead City w niektórych pomieszczeniach jest po prostu sterylna...
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez siersciucho w 17 Sie 2014, 09:39

Prypeć w LA psuje zmniejszona liczba anomalii i radiacji w budynkach w stosunku do poprzednich odsłon tego miasta, mogliby dodać trochę zombie jeszcze i poprawić zachowanie NPC stojących w budynkach, żeby zwiększyć poczucie zagrożenia, teraz są bezmyślnie głupi. Poza tym LA dostaje na pewno plusa za modyfikacje stadionu.

Dead City cenie za niepowtarzalną i przytłaczającą muzykę w tle, plus chyba jednego z nielicznych występujących w naturze kontrolerów. Ogólnie mutki sa tam ok, coś się dzieje. Mogliby dorzucić pare snajperów-NPCtow. O questach to żal wspominać, Wolnościowcy siedzący na lokacji totalnie niewykorzystani, szkoda że nie mają jakiś zadań dla nas :/
Awatar użytkownika
siersciucho
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 20 Lip 2014, 15:11
Ostatnio był: 22 Lis 2015, 13:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 14

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Pangia w 17 Sie 2014, 11:12

Ardas napisał(a):Pamiętacie Prypeć w jedynce? Niby pusta lokacja, bez zadań itd. A jednak wymiatała.

Tak, pusta. Na początku koszenie żołnierzy Monolitu, po wyjściu z parkingu koleś z Gaussem i 2 snorki, po wyjściu dalej pan z SWD na końcu ulicy. Idąc na lewo dochodziło się do siedziby Monolitu, a jeszcze dalej do rozbitego helikoptera, przy którym Powinność naparzała się z wojskowymi. A tam, gdzie nie było ludzi, było promieniowanie albo anomalie. Tylko hotel jest względnie pusty, a ty mówisz, że Prypeć jest pusta.

:(
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Brandt w 17 Sie 2014, 12:45

@Pangia
Panów z Gaussami było deczka więcej, nie wspominając o ich kolegach z RPG, relaksujących się na stadionie. Oczywiście nie zapominajmy o zombiaszczach, patrolujących od czasu do czasu ulice.

siersciucho napisał(a):Dead City cenie za niepowtarzalną i przytłaczającą muzykę w tle, plus chyba jednego z nielicznych występujących w naturze kontrolerów. Ogólnie mutki sa tam ok, coś się dzieje. Mogliby dorzucić pare snajperów-NPCtow. O questach to żal wspominać, Wolnościowcy siedzący na lokacji totalnie niewykorzystani, szkoda że nie mają jakiś zadań dla nas :/


W Dead City mogliby wykorzystać siedzibę Darkwater (tam gdzie jest schowek z Bulldogiem). Ja osobiście widziałbym tam najemnika, dającego nam listę ludzi, za których głowy w Zonie wyznaczono nagrody. Cała zabawa polegałaby na tym, iż nie byliby oznaczeni na mapach i trzeba by ich szukać w tradycyjny sposób. Ot, taki cymesik.
"Będziesz współpracować albo poznasz świat bólu!"
Brandt
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 20 Lip 2014, 15:32
Ostatnio był: 07 Kwi 2015, 21:47
Miejscowość: Kostnica
Frakcja: Zombie
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości