[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez itanimulli w 09 Sie 2014, 18:27

Dzięki, czyli moja powinność to tłuc Wolność. A mosina zdobyłem chwilę temu przy trupie tylko jeszcze celownik przydał by się...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
itanimulli
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Lip 2014, 17:36
Ostatnio był: 27 Sie 2014, 17:05
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 09 Sie 2014, 18:35

Cicha broń na dystans? Wintorez. Najprędzej go można będzie dostać chyba grając bandytami. Można też wziąć Wała i łatwo wygrzebać z zabitych bandytów, jak już przejmą bazę Wolności (a przynajmniej punkty zasobów w Magazynach Wojskowych), ale trzeba będzie swoje zainwestować w naprawę albo bawić się w bugi (czyli strzelać po nogach tak, żeby padł ranny – wtedy wyrzucona broń będzie w 100% sprawna).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez itanimulli w 09 Sie 2014, 18:50

Ok dzięki wam, teraz będziemy kombinować i wybierać☺

Kurcze szkoda, że gdy kogoś załatwie to podlatują sępy i zabierają fanty gnoje, tylko strzał w czache takiemu...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
itanimulli
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Lip 2014, 17:36
Ostatnio był: 27 Sie 2014, 17:05
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Mohit w 10 Sie 2014, 19:59

Posiedziałem ostatnio na TFW i znalazłem kilka bugów zamieszczam info głównie w celach informacyjnych :)
:

* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 410681 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [582 ms]
* MEMORY USAGE: 401738 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 25020 objects are successfully saved
* Game killer_07_tfw_a.save-hxu4830.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\killer_07_tfw_a.save-hxu4830.sav'
! Can't find texture 'loner_icon'
! Can't find texture 'loner_wide'

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 742
[error]Description : pure virtual function call

Dodatkowo kilak takich bugów typu podczas sprzedawania towaru u handlarza i niestety z niefortunnym sprzężeniem tego że moja frakcja (w tym przypadku najemnicy) miała rozkaz obrony punku bodajże starego obozowiska, wychodził crash gry spowodowany jednoczesnym piknięciem informacji no i rzucania towaru do sprzedaży, drugi mniej znaczący był podczas walki z pijawkami i też crash z racji nadmiaru apteczek i bandaży w stosunku do jednoczesnego ataku pijawek (otoczony byłem przez chyba 2)

Odnośnie buga o którym kiedyś pisałem który mi psuł save`y podejrzewam że było to spowodowane tym ze w owym czasie grałem w wersji okienkowej a nie pełnoekranowej stalkera.
Odnośnie crashy spowodowanych nadmiarem info nie robiłem wklejki, bo jest chyba zbędna, podejrzewam że to raczej problem z optymalizacja silnika samej gry aniżeli moda ale mogę się mylić.

Dodałbym w sprawie najemników zmianę ilości pkt zasobów wymaganych do uzyskania exo szkieletu gdzieś do ok 10-11, z racji tego ze mając już SG1-P jest się praktycznie nie do ruszenia a latanie w sevie zrobionej pod walkę się słabo uśmiecha :)
Mohit
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 12 Kwi 2012, 22:27
Ostatnio był: 23 Maj 2016, 09:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 10 Sie 2014, 20:05

Skoro masz broń na daleki dystans, to SEVA jest więcej niż wystarczająca. Jedyny minus to brak porządnej noktowizji.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Mohit w 10 Sie 2014, 20:29

Niby tak, ale jednak czegoś brakuje, a na samotników liczyć nie mogę bo niestety albo włazili mi pod lufę, albo chcieli zakosić graty i trochę reputacja spadła wiec M12sfery nie kupie jeszcze :), aktualnie biegam we wschodzie słońca no i miałem fart bo jak trafiłem na Najebnnika to fartownie miał do zamówienia zwykle exo tylko że jeszcze nie dostarczył :)
Mohit
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 12 Kwi 2012, 22:27
Ostatnio był: 23 Maj 2016, 09:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez itanimulli w 13 Sie 2014, 18:45

Witajcie
Ma ktoś pomysł jak szybko zdobyć xp bo narazie to leci jak krew z d.. Jakieś pomysły?
itanimulli
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Lip 2014, 17:36
Ostatnio był: 27 Sie 2014, 17:05
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wiewi0r w 13 Sie 2014, 19:33

@up W sumie zależy, czy jesteś (już) we frakcji , czy latasz jako Samotnik. Najlepiej będzie brać i wykonywać zlecenia od Samotników i handlarzy. Jakieś przedstawicielstwo tychże jest chyba na każdej mapie(nie wiem jak w Czerwonym Lesie, bo się go boję, w CS nawet bardziej), więc nawet nie musisz specjalnie wracać po nagrodę, bo można je odebrać u dowolnego handlarza.
We frakcji - naku*wiać naprzód i zajmować wrogie posterunki. ;) Pamietaj, że do zaliczenia questa zajęcia posterunku potrzebujesz być na miejscu i mieć oddział " swoich" ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!

Za ten post Wiewi0r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive itanimulli.
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gost72 w 13 Sie 2014, 23:43

To tak à propos jednego z powyższych postów w których była mowa o poprawie noktowizji w hełmie taktycznym ponieważ daje on możliwość podejrzenia dokładnego położenia przeciwnika. Noktowizje da się poprawić ( i to dość łatwo) ale to taki trochę cheat(jak nie zgodnie z prawem to lewą stroną jadę :E ). Otóż wchodzimy do
\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\Gamedata\configs\misc
otwieramy postprocess.Itx znajdujemy linijkę pp_eff_name = nightvision_bad.ppe i zamieniamy na
pp_eff_name = nightvision_good.ppe dzięki temu każdy noktowizor w grze który jest na pierwszym poziomie będzie świecił na niebiesko(bez poważnych zakłóceń i denerwującego szumu) jeśli za bardzo pogmatwane to mogę wytłumaczyć na PW.
Gost72
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 26 Paź 2013, 22:16
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 20:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: -16

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 13 Sie 2014, 23:52

Dajcie screena tego podglądu przeciwników z hełmem taktycznym, bo coś mi się w to wierzyć nie chce. Nigdy nie próbowałem tego hełmu, a że akurat TFW poszło się u mnie przytulać z koszem systemowym i nie chce mi się od nowa w nim grzebać… Przecież wtedy perk z wykrywaniem przeciwników jest bez sensu, skoro można sobie hełm kupić.

@Wiewi0r
W Czerwonym Lesie niby ma być Leśnik, chociaż jak jeden, jedyny raz tam poszedłem, to zastałem pustą chatę.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 14 Sie 2014, 03:38

W Czerwonym Lesie jest Leśnik. Jedyne co robi to naprawianie hełmów, pancerzy i broni. Nie daje zadań, ale czy też nie można u niego dostać kasy za zadanie to nie wiem, bo nigdy nie udało mi się odwiedzić tego miejsca po robocie.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Mohit w 15 Sie 2014, 16:48

Mam kolejne pytanie na kolejnego buga, otóż siadłem sobie teraz na tfw dokończyć podbijanie zony najemnikami i otóż podczas przechodzenia z południowego gospodarstwa do kordonu poprzez przejście obok posterunku wojskowych miałem bugtrapa, a potem tenże sam bugtrap po każdym kolejnym wczytaniu gry i każdego różnego save`u, treść buga w spoilerze
Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 362471 K
* [win32]: free[838080 K], reserved[147288 K], committed[1111720 K]
* [ D3D ]: textures[307043 K]
* [x-ray]: crt heap[362471 K], process heap[451032 K], game lua[112354 K], render[142 K]
* [x-ray]: economy: strings[22537 K], smem[971 K]
! auto-generated bump map: act\act_medic_band2_______bump#
! [LUA][ERROR] pseudodog_normal_tfwcorpse9071 in rest = mar_mole_rest
! [LUA][ERROR] mar_mole_trader in rest = mar_mole_rest
! [LUA][ERROR] sim_default_loner_234729 in rest = mar_mole_rest
* MEMORY USAGE: 423254 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: [smart_terrain mil_smart_terrain_7_7] task: obj=sim_default_freedom_2_grunt7989 job_path=nil, CLEARING. job_id = subs
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

mam nadzieję że ktoś będzie coś w stanie na to poradzić.

Uwagi moderatora:

Od kiedy do logów używać się spoilera? Tagować w [code]. - Wheeljack
Mohit
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 12 Kwi 2012, 22:27
Ostatnio był: 23 Maj 2016, 09:48
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości