@mayer - do stwierdzenia tego nie potrzeba poradnika. Wiadomo, że akcja na Szewcence i ta z transakcją są najprostszymi metodami do zdobycia fajnych broni i stuffu. Gdyby jednak ktoś nie wiedział to oczywiście może skorzystać z użytecznych informacji. Mi jakoś szybko nie podnosili broni. Może byli podnieceni zwycięstwem.
2 sprawa - gra snajperem a snajperki i opancerzenie. Po serii prób stwierdziłem, że chyba najlepszą bronią dla snajpera jest:
a)SIG w wersji snajperskiej lub zmodyfikowanej (Strieloka) zrobionej na max. celność (plus posiadania granatnika)
b)Zielony Smok, który jest ciut lepszy od TRG Sako, które ma mniejszy odrzut, któremu celownik mniej lata i który ma tłumik, który jednak nic nie daje. Obrażenia też są mniejsze nieco.
c)KSKV, które ma może nie najlepszy zoom, ale całkiem mały odrzut i niezłą celność. Plus to to, że można nie celować. Ważne by kolesia trafić i po kłopocie.
Co do pancerza natomiast jestem definitywnie przekonany, że SEVA to idealny wybór. O powodach pisałem. Teraz mam arty: Bateryjka, Korale, Płomień i regeneracja staminy, krwawienia super. Do tego zwiększony udźwig, okoł 40 płyt kewlarowych uzbrojenia i podbita odporność na ciepło do b. przyzwoitego poziomu. Zrobiłem sobie małe porównanie z Exo i oprócz tego, że kosztuje ponad 200k, z hełmem najwyższego poziomu (+ 65k dodatkowo) to daje jedynie lepszą odporność na kule i zadrapania, Odporność na kwasy i promieniowanie słabsza, odporność cieplna leży, bonusów brak jak i możliwości dokoksania się artami. Może zwiększony udźwig na plus jest, ale to nie jest problem, bo na to jest chemia i arty. Obecnie mam 76 kg, z Exo by było 90 + coś z upgradów = 110 kg. Dobry loot to około 150 kg stuffu tak więc i tak idziemy objuczeni jak muł, tyle, że w exo mniej... No i serwomotory za 17k (
) żeby móc biegać, chyba że któryś technik robi to za darmo, ale nie kojarzę.