Siemanko.
Ostatnio zacząłem zastanawiać się nad przeniesieniem wielgachnych map z Lost Alpha do Zewu Prypeci, mianowicie z poniższych powodów:
- Zew Prypeci korzysta z nowszej wersji silnika X-Ray, która wspomaga DirectX 11, podczas gdy Lost Alpha korzysta z DX10.1 - nie ma teselacji.
- W Zewie Prypeci zaimplementowano tak zwane "smart terrains" które odpowiadają za swobodne przemieszczanie się NPC'ów z jednej strefy na jedną, co umożliwia ich migrację i przenoszenie się z jednej mapy na drugą, co alundaio zademonstrował
tutaj.
- Bo tak mi Świadomość-Z rozkazała.
A więc mam wszystko poinstalowane tak jak trzeba - Jest X-Ray SDK 0.7, jest X-Ray Re-Converter z 19 stycznia 2012 roku, zrobiłem mapping dysków, skonfigurowałem obydwie rzeczy tak jak trzeba, skopiowałem jedną mapę - Kordon z LA i tekstury związane z jego terenem, itp, itd.
Włączam SDK. Wbijam w linię komend, przenoszę się tam, gdzie jest mój SDK i uruchamiam konwerter z takimi parametrami, jak było napisane na
ModDB.
- Kod: Zaznacz wszystko
converter -level cop:la01_escape -mode le -with_lods
Patrzę jak mi się poziom konwertuje, a na samym końcu przy zapisywaniu wyskakuje mi, że converter.exe przestał działać, ale myślałem że to nic. Biorę drugą mapę - Wysypisko. Konwerter ustawiony tak samo jak przedtem, tylko że z parametrem "cop:la02_garbage". Pod koniec było już OK i nie wyświetliło mi tego błędu, ale nie do tego zmierzam.
Jak próbuję otworzyć ten poziom, to mi SDK od X-Raya odmawia posłuszeństwa, ładowanie stoi na 9%, wiesza się i na tym koniec. Wyłączyłem go menedżerem zadań, włączam go jeszcze raz, i co?
I dupa. Nie chce się za chiny włączyć - zawias w trakcie ładowania, nie zostawia przynajmniej żadnego loga. I tak przy każdej przeportowanej mapie z LA. Tylko reinstalka od nowa pomogła. Coś musiałem zrobić nie tak, albo ominąć, tylko nie wiem co.
pls halp