[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 01 Sie 2014, 21:40

Hej Vandr. Właśnie zobaczyłem na MODDB, że są jakieś problemy z AA2 v 2.05. Ja póki co nie zauważyłem żadnych niedoróbek - właśnie zaczynam Agroprom. Jeśli potrzebujesz beta-testera daj Zn. Mam teraz trochę czasu mogę posprawdzać to i owo w samej grze. Pzdr i dzięki z AA2 raz jeszcze.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 01 Sie 2014, 21:46

Jest kilka małych niedoróbek, które musimy doszlifować, ale teraz nie mamy możliwości. Za trzy tygodnie będzie wszystko hulać (mamy z Crommem teraz zajob). W razie czego śmiało dziel się spostrzeżeniami co można by poprawić. Jeśli uznam, że faktycznie coś jest warte uwagi - poprawię. Nie puścimy produktu doszlifowanego w 100% procentach.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 02 Sie 2014, 15:05

wiec premiery nie będzie ?
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 02 Sie 2014, 15:10

A umiesz li komunikat piśmienny odczytać? :caleb:

Będzie, ino za 3 tygodnie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 02 Sie 2014, 15:59

Sądzę, że chodziło o słowa:
Nie puścimy produktu doszlifowanego w 100% procentach.

;)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 02 Sie 2014, 16:28

Większa waga bije od tych słów :caleb:

Za trzy tygodnie będzie wszystko hulać


Czyli będzie tak jak napisane powyżej. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Mila w 02 Sie 2014, 18:18

Fajnie, że niedługo będzie pełna wersja. Mi niestety nie będzie dane pograć w tego moda (chyba, że na trainerach). To znaczy, pograć się da, ale za cenę miliardów zużytych apteczek, miliardów wczytywania save'ów. Ale AA2 będzie na pierwszej pozycji do zagrania, jak będę miał coś lepszego do grania. :)
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 02 Sie 2014, 18:38

Bez obrazy, ale w takim razie nie umiesz grać. :P Granie w stalkera na trainerach i z innymi rodzajami oszustwa to wręcz hańba.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Mila w 02 Sie 2014, 19:15

Wiem, ale raczej przy 10-15 fps'ach grać nie będę. :D Chyba, że mi polecisz coś, jak wyłączyć trawę. Wiem, mod trochę straci, ale za to mi pomoże. Na trainerach nie gram... nie pamiętam kiedy ostatni raz grałem. No, ale to nieważne teraz. Jak jest szansa na wyłączenie trawy, to się ucieszę.

Tak bajdełej. Patrole wojaków w Kordonie, to normalka? Trafiłem na dwa z nich, przy czym ten drugi mnie zabił, gdy wybiłem żołnierzy przy moście. Nie, nie na trainerze. Kurtka bandytów, SAIGA i jazda. :D
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 02 Sie 2014, 19:41

Zmniejsz suwak Gęstość trawy w opcjach. Albo przełącz się na statyka.
Patrole wojaków w Kordonie, to normalka?


Tak.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Mila w 02 Sie 2014, 21:26

Oto chodzi, że ja już i tak gram na najniższych opcjach. Jedynie jest kilka zablokowanych suwaków, które są na full. No nic, jeszcze pokombinuję, bo szkoda mi odrzucać tak dobrą modyfikację. ^^

I znowu P.S. Czemu zabraliście animację rozkładania kolby od AKS-74U. Fajna opcja z tym była, dzisiaj grając jej nie doświadczyłem. :(
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 03 Sie 2014, 11:42

Masz za to animację rozkładania kolby w H&K G36 ;). Co do zmian tekstur broni i animacji to ja osobiście mam mieszane uczucia. Brakuje mi np celownika kolimatorowego dla Saigi. Pozostała ta mała lunetka, która w wersji AA2 2.04 była w AKS 74U specnaz ( gdzie w wersji AA2 2.05 jest już kolimator ). Vandr da radę zrobic ten kolimator dla Saigi?

P.S. Czy da radę z poziomu gry wyłączyć ENB albo zmienić styl celowników? Czy jest to możliwe tylko podczas instalacji?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości